De HTforummaandlijst voor Qobuz

Started by Bas Akkerman, December 31, 2012, 13:58:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wil je bijdragen aan de abonnementskosten voor Soundiiz ($36 per jaar)?

Ja, handig als ik de Qobuz-lijst in Spotify of Excel kan krijgen. Ik stuur Bas een PM.
Nee, het is wel goed zo.

RubenV.

Ik laat me graag verrassen, jouw maandlijsten zijn ideaal om weer wat voor mij nieuwe muziek te leren kennen.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Bas Akkerman

Quote from: RubenV. on March 17, 2014, 14:57:01
Ik laat me graag verrassen, jouw maandlijsten zijn ideaal om weer wat voor mij nieuwe muziek te leren kennen.
Daar had ik ze ook (in eerste instantie alleen voor mezelf) ook voor bedoeld. Vaak dan heb ik de Spotify-lijst op de achtergrond en denk ik "hey, dit klinkt lekker". En soms weet ik niet hoe snel ik van nummer moet wisselen. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Ejorne

Helaas een al een tijdje geen updates meer, neemt dat mod zijn zoveel tijdbeslag?   :hehe:

Bas Akkerman

Quote from: Ejorne on July  7, 2014, 14:59:27
Helaas een al een tijdje geen updates meer, neemt dat mod zijn zoveel tijdbeslag?   :hehe:
Ik moet zeggen dat het een beetje aan mijn aandacht ontsnapt is. :blush: Ik ga het weer aanvullen, maar heb daar even geduld mee. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

mimic

Dames en heren, ik zou de mooie playlistjes ook eens willen beluisteren op mijn Squeezebox Classic ( via een spotify plugin ). Aangezien de mogelijkheden beperkt zijn van de plugin: heeft iemand een idee hoe ik die lijsten " importeer"? 
KEF LS50W - Velodyne DD12

Bas Akkerman

Volgens mij kan je de playlist aanklikken. Dan wordt ie geopend en kan je hem toevoegen als playlist.

Ik ga de lijsten zo spoedig mogelijk up-to-date maken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

mimic

Got it! Leuke manier om wat meer muziek te ontdekken!
KEF LS50W - Velodyne DD12

Ejorne

Quote from: Bas Akkerman on October 15, 2014, 16:43:20
Ik ga de lijsten zo spoedig mogelijk up-to-date maken.

Doe maar rustig aan hoor. Ik heb nog weken/maanden nodig om alles uit voorgaande lijsten te beluisteren...  :music:

Bas Akkerman

Eindelijk dan weer eindelijk is er een nieuwe lijst. Hang me er niet aan op, maar ik ga kijken hoe ver ik met terugwerkende kracht kan komen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

pietjepc


Xander32

Je hebt Destroyer ook ontdekt; mooi album :thumbs-up:.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bas Akkerman

Quote from: Xander32 on September  5, 2015, 13:54:09
Je hebt Destroyer ook ontdekt; mooi album :thumbs-up:.
Ik gooi alles in de lijst wat er in het topic 'Welke muziek luister je?' wordt vermeld en dat ik ook op Spotify kan vinden. Het is dus geen favorietenlijst van mij. ;)

Maar ik ga de lijst binnenkort zeker weer beluisteren (als ik Spotify via de set weer gespeeld krijg tenminste).
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Sjors

Leuk iniatief! ik ben erbij  :music:


Groet,
Sjors

Bas Akkerman

En hopeloos verouderd. Ik vind er helaas te weinig tijd voor om weer nieuwe lijsten te maken en bij te houden.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Harry HT

Hi Bas,
Quote from: Bas Akkerman on May  7, 2016, 10:21:37
En hopeloos verouderd. Ik vind er helaas te weinig tijd voor om weer nieuwe lijsten te maken en bij te houden.
Bedankt voor al het mooie werk  :headbanging: (ik durf het niet te vragen ...)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Bas Akkerman

Binnenkort ga ik op Qobuz over. En dan ga ik ze weer maken. Ik mis ze zelf ook. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

fasteddie

En al een beetje tijd kunnen vrijmaken voor een lijstje?
Zou mooi zijn toch ;D?

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Quote from: fasteddie on August 31, 2017, 16:34:13
En al een beetje tijd kunnen vrijmaken voor een lijstje?
Zou mooi zijn toch ;D?
Ik wil eerst weten hoe ik de lijsten makkelijk kan delen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Een nieuwe poging de lijst op te starten. De lijst van september staat in de startpost.

Tips en adviezen zijn altijd welkom.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Xander32

 :thumbs-up:

Quote from: Bas Akkerman on September  1, 2018, 10:28:32
Een nieuwe poging de lijst op te starten. De lijst van september staat in de startpost.

Tips en adviezen zijn altijd welkom.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

mijkie

Zou de titel ook even aanpassen, je bent inmiddels over op Qobuz
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Bas Akkerman

#147
Goeie!
Vraagje van mijn kant, werkt de link zo goed?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten