Raymond zijn mini HT heaven.

Started by Raymond187, December 31, 2012, 13:52:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on October 13, 2014, 09:23:12
Dat is erg goed gelukt.

Heerlijk gegeten  :wub:

7 gangen + 4 amuses en wijn arrangement :clapping:
http://www.mijnkeuken.com/
Ja zo goed als. Ik ken mezelf. Als ik iets gezien hebt waar ik onder de indruk van ben vind ik andere spullen niks meer. Zelfde als met de auto kopen.

Mjahhh na ons ons trouwen tot vandaag is de die hufter Murphy nog steeds op bezoek  :-X

1 auto is nu gefixed. Nu de andere nog.

Zaterdag waren we in Bergen op Zoom. Liep langs een audio winkel....ff binnen kieken he hehehe. Die had vooral Focal staan. En in zijn HT demo ruimte ook met de D box stoelen. Dus ff een stukje film gekeken. Ben er maar snel vanaf gestapt...wat afschuwelijk zegt zulke stoelen.

Ondanks Murphy in iedergeval goed genoten ;)

En wat betreft de luidsprekers, tja... er komt een tijd dat ze er staan ;) Overigens zijn er zoveel mooie luidspreker merken op de markt dat je als je echt niet weet wat je wilt weken/maanden misschien wel jaren bezig bent met de luidspreker te vinden die je top vind. Heb ook een wishlist met speakers die ik nog wel eens wil luisteren (Kharma, SF Amati bijv.).

Grappig dat je de D-BOX stoelen niets vind. Heb je er een hernia aan overgehouden? :D

Raymond187

Als de speakers goed bevallen en is wat je zoekt, waarom verder zoeken? Ik ga echt geen speakers mooi vinden die het hoog boosten of veel laag produceren. Geef mij maar een neutrale speaker.

Mjahh deze demo was op een scherm van 210 breed. Zelfs de vrouw vind dat gaaf en beter dan een TV. 1500e is vast 2e hands wat te vinden.

1000e PJ en 500e een scherm. Voor stroom kan ik een lichtpunt gebruiken die 2M opzij is. Alleen de HDMI kabel is 10M. Enige issue is de bak mooi weg werken van  het scherm. Daar ben ik nog niet over uit.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on October 13, 2014, 10:42:24
Als de speakers goed bevallen en is wat je zoekt, waarom verder zoeken? Ik ga echt geen speakers mooi vinden die het hoog boosten of veel laag produceren. Geef mij maar een neutrale speaker.

Mjahh deze demo was op een scherm van 210 breed. Zelfs de vrouw vind dat gaaf en beter dan een TV. 1500e is vast 2e hands wat te vinden.

1000e PJ en 500e een scherm. Voor stroom kan ik een lichtpunt gebruiken die 2M opzij is. Alleen de HDMI kabel is 10M. Enige issue is de bak mooi weg werken van  het scherm. Daar ben ik nog niet over uit.

Ik krijg dat er bij de vrouw des huizes niet in. Een grotere TV geen probleem, ze wil zelf ook een iets grotere dan de huidige 46", en ben al een beetje aan het kijken naar wat groter maatje. Met een max van 70". Moet te doen zijn  ;D

Raymond187

100"  :thumbs-up:

De 65VT60 is wel een mooie TV.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on October 13, 2014, 10:56:05
100"  :thumbs-up:

De 65VT60 is wel een mooie TV.

Hele mooie tv! maar ook met de nodige problemen helaas... heb nu ook een Panasonic maar ben erg huiverig geworden door het inbrand gevaar wat plots weer speelt bij Panasonic. En de markt van LED is flink gestegen met modellen die erg goed presteren. Zie o.a. ook Sony met wat goede modellen. Dus of het weer Panasonic gaat worden weet ik nog niet.

Raymond187

En met licht inval rekening houden. Plasma en licht inval  :nopompom:

Me zwager heeft die Samsung curved 55" gekocht. Ook erg mooi beeld  :thumbs-up:

WickedGame

Quote from: Raymond187 on October 13, 2014, 11:26:25
En met licht inval rekening houden. Plasma en licht inval  :nopompom:

Me zwager heeft die Samsung curved 55" gekocht. Ook erg mooi beeld  :thumbs-up:

Curved ga ik ook niet doen ivm kijkhoeken en het "nog" niet kunnen ophangen van dergelijke televisies. Dus het moet plat, goede beeldkwaliteit, LED/Plasma mag beiden al heb ik langzaam aan meer voorkeur voor LED gekregen. UHD is een optie... 3D een must (kan nu 0,0 3D kijken, en vind het wel geinig).

Raymond187

Die TVs kan je wel ophangen hoor. Kijk hoeken? Je gaat er toch recht voor zitten  O0

WickedGame

Quote from: Raymond187 on October 13, 2014, 11:37:31
Die TVs kan je wel ophangen hoor. Kijk hoeken? Je gaat er toch recht voor zitten  O0

Ik zie het nu haha, 1e generatie kon dat nog niet maar zie dat samsung al bijv. in de 2e generatie dit wel heeft. Maar goed dan nog de kijkhoek... mij niet gezien met zo'n tv aan de muur. Afgezien dat ik het ook er niet uit vind zien aan een muur! Dus no way curved for me  ;D

Raymond187


cardas49

Quote from: Raymond187 on October 13, 2014, 09:23:12
Dat is erg goed gelukt.

Heerlijk gegeten  :wub:

7 gangen + 4 amuses en wijn arrangement :clapping:
http://www.mijnkeuken.com/

:coffee:

Quote from: Raymond187 on October 13, 2014, 09:23:12
Zaterdag waren we in Bergen op Zoom. Liep langs een audio winkel....ff binnen kieken he hehehe. Die had vooral Focal staan. En in zijn HT demo ruimte ook met de D box stoelen. Dus ff een stukje film gekeken. Ben er maar snel vanaf gestapt...wat afschuwelijk zegt zulke stoelen.

Grappig hoe iedereen dat soort dingen weer anders ervaart. Ik vind DBox een geweldige toevoeging aan film. Net zo goed als een groot scherm en een surroundmix. Je wordt nog meer de film in gezogen.

3D doet mij daar in tegen weer helemaal niets...
Bron: Nvidia Shield | DAC: Schiit Gungnir MB | Versterking: Arcam AVR-390
Speakers: Revel M106, C205, S206 & Klipsch R-115SW | Beeld: Epson TW9200W & Kingpin TAB270
Hoofdtelefoon: Gustard H10, Hifiman HE-500 | Showcase: Classé powered setup

Raymond187

Groot (>100") scherm zeker weten  :wub:

Voor de verandering ff off topic :D

Iemand ook hierheen?

http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/hemqade-q-dance-reunion-NL/

MVG

#2037
Quote from: Raymond187 on October 20, 2014, 14:50:04
Groot (>100") scherm zeker weten  :wub:

Voor de verandering ff off topic :D

Iemand ook hierheen?

http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/hemqade-q-dance-reunion-NL/

;D wij zijn nog in twijfel tussen deze en tijdmachine in nsdsm werf eind december. Begin oktober X-Qlusive Legends gehad in HMH, echte qlubtempo sound in de zaal boven, het was meesterlijk!

Raymond187

QT in de hemkade waren toch altijd erg gezellig  :pompom:

Ik heb al een kaartje. Lijkt me wel gezellig een paar uurtjes oude bekende weer zien. Ik ben om 04:00 al moe en ga dan naar huis.

Laat ff weten als je gaat. Ff biertje pakken  :headbanging:

MVG

QT in de hemkade nooit meegemaakt, toen mocht ik nog niet binnen  :angel: De latere edities in de HMH wel, maar ik ben helemaal van die sound dus best kans dat we gaan alleen is een maatje van me nog niet zo enthousiast.

Als we gaan laat ik t je zeker weten, kunnen we idd ff biertje pakken :headbanging:

snicky

#2040
Heb kaartje voor QT [emoji41]

Was er in 2007 ook bij laatste editie in HMH. Als ik het mag geloven wordt het een leuk feestje.

Oordopjes zijn wel gewenst in de hemkade[emoji28]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

WickedGame

Quote from: snicky on October 20, 2014, 16:17:55
Heb kaartje voor QT [emoji41]

Was er in 2007 ook bij laatste editie in HMH. Als ik het mag geloven wordt het een leuk feestje.

Oordopjes zijn wel gewenst in de hemkade[emoji28]

Uberhaupt oordopjes! Ik doe niet meer zonder na de laatste keer thunderdome in de jaarbeurs ;D Toen maar besloten oordoppen te gaan gebruiken

snicky

Stond een keer in de hemkade en al het muziek begon vals te klinken[emoji13] dat is echt weird, en moet je echt gaan oppassen.
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Raymond187

Hemkade heeft ruk geluid. Iig in de tijden van QT zeker  :-X Ben er de laatste jaren niet meer geweest.

Quote from: WickedGame on October 20, 2014, 16:26:54
Uberhaupt oordopjes! Ik doe niet meer zonder na de laatste keer thunderdome in de jaarbeurs ;D Toen maar besloten oordoppen te gaan gebruiken
TD a decade in de Rai. In de early zaal daar hadden ze pas een prima setje staan  :wub: Ik had ze geteld 63 dubbele sub kasten 18"  :headbanging:

Raymond187

Iemand de Paradigm studio s60 wel eens gehoord? Hoe klinkt dat spul?
Vind ze er wel mooi uit zien.




De signature nog mooier  :wub:


Deleted member

Niet mijn smaak... ken ze ook niet qua klank, eerlijk gezegd...
Stereo-fan for life!

Raymond187

Hmmm ongewild een upgrade moeten doen in huis.

De kleine man wilde even op de TV kloppen met papa's gereedschap......Daar kan de TV niet tegen he  :-X @*(#^(@^#&@^(&@^(#^

Gelukkig is het de oude TV op de slaapkamer een LCD van JVC 2e generatie. Mjahh blijft zonde geld, want hij deed het nog prima.

WickedGame

Quote from: Raymond187 on November  4, 2014, 09:52:03
Hmmm ongewild een upgrade moeten doen in huis.

De kleine man wilde even op de TV kloppen met papa's gereedschap......Daar kan de TV niet tegen he  :-X @*(#^(@^#&@^(&@^(#^

Gelukkig is het de oude TV op de slaapkamer een LCD van JVC 2e generatie. Mjahh blijft zonde geld, want hij deed het nog prima.

Aiiii dat is zonde, ook al is het een "oudere" tv. Kleine man toch maar een hamertje tik geven en aanleren dat hij alleen daarop mag meppen ipv televisies.

high-q

Zit je laatste tijd niet echt mee met onvoorziene kosten he? :nopompom:
De Revels zijn overigens wel mooier hoor!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

LuPo