Vandaag kijk ik in de Bioscoop...

Started by Gaeje, December 30, 2012, 15:17:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Quote from: RonG on October 28, 2014, 09:55:19
Vanavond Fury, ben benieuwd :)

Gisteren dus gezien!!! Erg goede film, de gevecht scenes waren erg goed in beeld gebracht alhoewel het er wel meer mochten zijn :D.
Acteerwerk was ook erg goed, zelfs van shia labeouf. Van mij een 8/10 :)

LuPo

Vanavond naar Pride. Ik ben benieuwd!

LuPo

Pride was een goede film!

Vanmiddag naar The Hundred Foot Journey.

LuPo

The Hundred Foot Journey was echt een goede film. Zeer mooi gemaakt. 8/10

Vrijdag naar The Judge geweest. Was goed maar niet super 7/10

Zaterdag naar The Equalizer. Heerlijke film wat mij betreft. Dit verhaal is natuurlijk vrij standaard maar heerlijk gefilmd. 7,5/10

Vanavond naar St. Vincent. Ik ben benieuwd naar deze komedie.

LuPo

#154
Maandag toch niet naar St. Vincent geweest omdat er wat tussen kwam.

Gisteren naar Stonehearst Asylum geweest. De film is niet slecht maar blinkt ook niet uit. Met name het plot laat hier een daar gaten vallen en is wel erg ongeloofwaardig. Toch wel een grappige film om eens te zien, maar ik was er niet naar toe gegaan als ik geen Unlimited kaart had. 7/10

Straks naar Nightcrawler.

Tot nu toe gezien met m'n Unlimited kaart (sinds 18/10):
Gone Girl
If I Stay
The Maze Runner
Horns
Pride
The Hundred Foot Journey
The Judge
The Equalizer
Stoneheart Asylum

skyfox

Vanavond naar Interstellar. Ik ben heel benieuwd of het wat is. Aan de Imax zaal zal het vast niet liggen.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

snicky

In de imax is het geluid altijd net even wat te scherp
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

LuPo

Ik ben inmiddels naar Nightcrawler en Interstellar geweest. Met name die laatste wist mijn goedkeuring te krijgen. :D :headbanging:

LuPo

Gisteren 's middags naar Infiltrant geweest. Mwah, daar werd ik niet echt warm of koud van. 6,5/10 voor de moeite.

's Avonds met vriendengroepje naar The Best of Me. Voorspelbaar, veel romantiek en soms een beetje erg snel. Toch heb ik me wel geamuseerd. 7/10

skyfox

Interstellar vond ik erg goed! Geluid was idd net even iets te hard c.q. scherp. En ik maar denken dat ik thuis hard draai...

Vanavond in een gewone zaal in Scheveningen naar Fury.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

LuPo

Ik vond Interstellar in een gewone zaal al hard! Laat staan IMAX idd..

skyfox

Fury was een stuk beter qua volume. Vond de film wel aardig, 7tje. Bouwde goed op, maar het draaide om de laatste 30 minuten.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

LuPo

Gisteren The Drop. Viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, net als Nightcrawler. Misschien gewoon niet mijn type films. Te traag in opbouw en er gebeurd weinig.

LuPo

#163
Zondagavond naar Fury. Gave film maar gezien de goede cijfers had ik er stiekem nog iets meer van verwacht. 7/10

Vanavond naar Aanmodderfakker.

LuPo

Weekend weg. Gelukkig hier in Scheveningen ook een Pathé. We konden dus mooi 's avonds na het eten met onze Unlimited pas naar de film. Erg mooie bioscoop met veel beenruimte, groot scherm en goed geluid! :worship:

The Hunger Games - Mockingjay Part 1

rattaplan

Gisteren John Wick gezien. Dat was ff lekkere actie zeg. Heel wat beter vermaakt dan die 3 uur interstellar laatst.
Keiharde actie a la Olympus has fallen en  Shoot 'Em Up. Eindelijk ook weer een goede rol voor Keanu.

snicky

Nu in pathe de munt John Wick.

Interstellar heb ik me ook prima vermaakt[emoji16]
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

skyfox

Net John Wick gezien. Eerst 20 minuutjes opbouw naar een geweldige actiefilm. Toppertje!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

LuPo

Gaaf, John Wick heb ik ook zin in.

Afgelopen dinsdag met grote vriendengroep naar Pak van mijn Hart. Die viel zwaar tegen.. :yawnee:

Vreemd

Gisteren The Hunger Games gezien, helemaal anders dan verwacht. Zat raar in elkaar, acteerwerk was met momenten zwak. Een tegenvaller dus.

En dan zie je natuurlijk aan het publiek welke film er word afgespeeld. Allemaal jong volk, veel vrouwen die zitten te praten tijdens de film, een heleboel mensen die het niet kunnen laten met hun smartphone bezig te zijn. Hoeveel flitsen dat ik gezien heb tijdens de film niet normaal.

Ik overweeg sterk om niet meer naar de ciné te gaan en om te wachten totdat ze uitkomen op blu ray. Zeker als het geluid en de projectie dan ook nog is ondermaats is (Kinepolis Antwerpen).
Klipsch: RF7 mk2, RC 64 mk2, RB61 mk2, Marantz: 7008, JVC x5000 120"

Sennheiser HD 800s, Chord Mojo

J0ell

Gisteren Dumb and Dumber To gezien. Afknapper  :closedeyes:
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

skyfox

#171
Zometeen start Mockingjay. Ben benieuwd!

Edit: aardige film, maar weinig bijzonders. Genoot wel van de muziek in de eindcredits trouwens en het nummer van Katniss. Benieuwd naar hoe het laatste deel zich gaat ontvouwen.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

LuPo

Mockingjay vond ik ook niet heel bijzonder.

Ik ben zelf gisteren naar de Unlimited Night geweest: The Imitation Game. Erg goede film! :worship:

LuPo

#173
Vanavond naar The Hobbit deel 3 geweest. Mwah, het laat me met gemengde gevoelens achter. Aan de ene kant is het verhaal goed en de acteurs ook, je zit gelijk weer helemaal in Middle Earth. Maar aan de andere kant vond ik de CGI wéér storend (net als in de voorgaande delen, denk aan de beruchte tonnetjes in het water scene). Ook voelt het allemaal net wat te gemaakt aan. Komt denk ik ook door de lange speelduur. Zo'n dun boekje in 3 delen verfilmen.

8/10

VTEC_genieter

#174
Gisteren de middagvoorstelling van The Hobbit 3, in 3D IMAX in 60fps!!
Ik dacht dat ik die 60fps niet kon zien, maar volgens mijn gevoel zag ik alle bewegingen/acties haarscherp vloeiend over het hele beeld.
Alles ging vloeiender rollen had ik het gevoel.
Hadden jullie dat ook?

Ik vond in dit deel veel hak en slash aanwezig. De voorgaande delen vond ik toch beter!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers