Vandaag kijk ik in de Bioscoop...

Started by Gaeje, December 30, 2012, 15:17:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LuPo

Net terug van Django Unchained. Goed, maar imho moest de film wel op gang komen. Ook weinig karakter verdieping. Ik vond het een 8/10

VlisChris

Donderdag naar Lincoln. Ben benieuwd :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Gisteravond geweest.
Zonder iets te verklappen: de zaal was stil toen iedereen naar buiten liep.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#28
En nu naar de voorstukjes aan het kijken voordat Gangster Squad begint.
Edit. Een film die in mijn ogen niet echt weet welke kant die uit wil. Ene moment leuke actie, andere moment meer praten en thriller achtig, maar in mijn ogen niet zo spectaculair als de trailer me deed geloven. Ook het acteerwerk was ik niet echt van onder de indruk. Maar, leuk om hem een keer gezien te hebben. Het geweld dat in de film voorkomt is wel duidelijk de reden dat het een 16+ film is. Potjes zuur, boormachines en aanverwanten worden niet geschuwd :-X (wat overigens weer niet heel zichtbaar in beeld wordt gebracht, maar dat terzijde).
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LuPo

Ik vond hem idd leuk/goed maar niet geweldig. Trailer was erg sterk, dus probs voor de maker daarvan!

LuPo

Dit topic loopt niet zo hard, wij gaan vanavond naar Flight! :D
Al paar weken niet geweest en moet m'n 4 maanden unlimited kaart toch wel flink gebruiken. Film nr. 19. 8)

VlisChris

Flight is zo'n film die de een geweldig vind, en de ander drie keer niets.
Ben benieuwd waar jij toe hoort 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

frankp

Ben ook wel benieuwd naar Flight, maar voor mij niet bioscoopwaardig. Dat wordt dus morgenavond lekker op de bank kijken denk ik.

LuPo

Quote from: Christiaan S on February  8, 2013, 18:39:19
Flight is zo'n film die de een geweldig vind, en de ander drie keer niets.
Ben benieuwd waar jij toe hoort 8)

Erg goede film die van begin tot eind weet te boeien (vooral de openingsscene :D). Nee serieus.. ik vond hem erg sterk! Rustige film maar dat wist ik van tevoren. 8/10

Quote from: frankp on February  8, 2013, 20:14:07
Ben ook wel benieuwd naar Flight, maar voor mij niet bioscoopwaardig. Dat wordt dus morgenavond lekker op de bank kijken denk ik.

Misschien niet als je er 8-10 euro voor moet betalen. 'Gratis' (de 4 maanden kaart heb ik immers al betaald dus gebruik van maken) is echter nooit verkeerd. ;)

LuPo

Net Zero Dark Thirty. Goede film maar wel een tikkeltje aan de lange kant voor m'n gevoel. 7,5/10

Maze

Django Unchained... echt een meesterwerk van de heer Quentin Tarantino. Minimaal 9,5/10  8)

Rob Eric Blank

Quote from: Maze on February 11, 2013, 22:43:03
Django Unchained... echt een meesterwerk van de heer Quentin Tarantino. Minimaal 9,5/10  8)
Zaterdag geweest. Op dit moment een 7,5 van mij. De meesten van Quentin moet ik vaker kijken en worden ze steeds beter.

LuPo

Quote from: Rob Eric Blank on February 12, 2013, 10:10:32
Zaterdag geweest. Op dit moment een 7,5 van mij. De meesten van Quentin moet ik vaker kijken en worden ze steeds beter.

Dat heb ik ook inderdaad! Precies hetzelfde.

Maze

Quote from: Rob Eric Blank on February 12, 2013, 10:10:32
Zaterdag geweest. Op dit moment een 7,5 van mij. De meesten van Quentin moet ik vaker kijken en worden ze steeds beter.

Ik ken ze bijna allemaal, en ja het is een heel andere stijl dan 'normaal'.. en dat trekt mij juist erg aan. Ik vind dit eigenlijk tot nu de beste van al zijn films  :worship:

LuPo

Vanavond Silver Linings Playbook. Vanwege valentijn een film gekozen die m'n vriendin waarschijnlijk wel leuk vind, we hadden ook naar Die Hard 5 kunnen gaan maar dan had ik waarschijnlijk vanavond op de bank geslapen. :D

modde239

Quote from: LuPo on February 14, 2013, 19:52:11
Vanavond Silver Linings Playbook. Vanwege valentijn een film gekozen die m'n vriendin waarschijnlijk wel leuk vind, we hadden ook naar Die Hard 5 kunnen gaan maar dan had ik waarschijnlijk vanavond op de bank geslapen. :D

Ach voor 1 keer ook niet erg op de bank slapen.... :D

LuPo

Quote from: modde239 on February 14, 2013, 21:40:21
Ach voor 1 keer ook niet erg op de bank slapen.... :D

Nee dat is waar. Maar nu scoor ik punten. Film was trouwens ontzettend goed! 8,5/10

Martijnst1990

Vanavond naar Die Hard 5 in Pathé ArenA IMAX, ben benieuwd :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijnst1990

Quote from: Martijn90 on February 16, 2013, 19:35:03
Vanavond naar Die Hard 5 in Pathé ArenA IMAX, ben benieuwd :)
Nóg meer over de top dan deel 4, verhaal stelde weinig voor, maar toch heb ik me prima vermaakt :D Heerlijk toch om een film zo snel vermakelijk te vinden :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

RubenV.

Quote from: Martijn90 on February 17, 2013, 17:53:38
Nóg meer over de top dan deel 4, verhaal stelde weinig voor, maar toch heb ik me prima vermaakt :D Heerlijk toch om een film zo snel vermakelijk te vinden :P

Zoiets verwacht ik er ook van, daarnaast ben ik niet zo heel kritisch als het om dit soort films gaat. Ik ga het zometeen meemaken :popcorn:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Martijnst1990

Quote from: RubenV. on February 20, 2013, 19:09:07
Zoiets verwacht ik er ook van, daarnaast ben ik niet zo heel kritisch als het om dit soort films gaat. Ik ga het zometeen meemaken :popcorn:
Lees hier graag wat jij ervan vind, veel plezier ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

RubenV.

Quote from: Martijn90 on February 20, 2013, 19:31:47
Lees hier graag wat jij ervan vind, veel plezier ;)

Ik heb me er goed mee vermaakt, en af en toe ook flink kunnen lachen. Het is allemaal behoorlijk over de top, met een flinterdun verhaaltje. Maar juist daarom ga je ook naar een film zoals Die Hard denk ik dan. De film was in ieder geval voorbij voor ik er erg in had en dat is meestal wel een goed teken. Kortom als je van ("over the top" actie houd, en tussendoor ook nog een beetje wil lachen om leuke one liners, zit je bij deze film goed!

Spoiler alert:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Ik ga binnenkort ook nog naar Die Hard 5! Verder zijn er nu eigenlijk niet veel goede films meer in de bios die ik (samen met mn vriendin) niet gezien heb..
Lijstje (sinds half november) waar we naar toe zijn geweest:

- Skyfall
- TED (viel tegen)
- Perks of Being a Wallflower
- De Marathon
- Alles is Familie (op verzoek van vriendin)
- Argo
- Looper
- Anna Karenina (viel tegen)
- Cloud Atlas
- The Hobbit 3D
- Life of Pi 3D
- Het Bombardement (op verzoek van vriendin, wat mij betreft slechtste film van 2012 die ik gezien heb)
- Jack Reacher
- Pitch Perfect (op verzoek van vriendin)
- Les Miserables
- Gangster Squad
- The Impossible
- Django Unchained
- Flight
- Zero Dark Thirty
- Silver Linings Playbook (erg sterk!)
- Lincoln (veel dialogen maar dat wist ik van tevoren)

Al met al een mooi lijstje voor €40. Onze kaart loopt nog tot 16 maart dus er zullen nog wel een paar films bijkomen. ;)

RubenV.

Quote from: LuPo on February 23, 2013, 10:26:27
Ik ga binnenkort ook nog naar Die Hard 5! Verder zijn er nu eigenlijk niet veel goede films meer in de bios die ik (samen met mn vriendin) niet gezien heb..
Lijstje (sinds half november) waar we naar toe zijn geweest:

- Skyfall
- TED (viel tegen)
- Perks of Being a Wallflower
- De Marathon
- Alles is Familie (op verzoek van vriendin)
- Argo
- Looper
- Anna Karenina (viel tegen)
- Cloud Atlas
- The Hobbit 3D
- Life of Pi 3D
- Het Bombardement (op verzoek van vriendin, wat mij betreft slechtste film van 2012 die ik gezien heb)
- Jack Reacher
- Pitch Perfect (op verzoek van vriendin)
- Les Miserables
- Gangster Squad
- The Impossible
- Django Unchained
- Flight
- Zero Dark Thirty
- Silver Linings Playbook (erg sterk!)
- Lincoln (veel dialogen maar dat wist ik van tevoren)

Al met al een mooi lijstje voor €40. Onze kaart loopt nog tot 16 maart dus er zullen nog wel een paar films bijkomen. ;)

Dat is een indrukwekkend lijstje, helemaal voor die prijs. Jammer dat er hier in de buurt geen bioscopen zitten met zo'n unlimited abonnement.  Er zitten een paar films tussen die ik ook nog graag wil zien, maar aangezien die hier niet (meer) in de bios draaien wacht ik wel tot dat ze op blu ray uit zijn. Ik ben na de première van Skyfall helemaal niet meer naar de bioscoop geweest tot van de week naar Die Hard. Mijn favoriete bioscoop had in de tussentijd alleen meer kinderfilms en Nederlandstalige films in het aanbod.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VlisChris

#49
Vanavond naar A Good Day to Die Hard geweest.
Ouderwets KNALLEN en gaan met die banaan 8) Heerlijk onmogelijk film waar
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
een belangrijke rol in speelt :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.