Nieuwjaarsborrel Beter Beeld & Geluid, zaterdag 12 januari 2013 - de ervaringen

Started by Bas Akkerman, December 24, 2012, 09:10:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

De nieuwjaarsborrel bij BB&G op 12 januari 2013:

Daar ben ik absoluut bij!
6 (37.5%)
Helaas, deze keer ben ik er niet bij, maar veel plezier!
10 (62.5%)

Total Members Voted: 16

Bas Akkerman

Het lijkt me zeker tof om jullie weer te zien én voor mij nog onbekende forumleden te ontmoeten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

In overleg met BB&G en gezien er toch wat mensen zijn die zaterdag 5 januari niet kunnen en anders wel, wordt de nieuwe datum 12 januari!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Quote from: Bas Akkerman on December 29, 2012, 21:01:29
In overleg met BB&G en gezien er toch wat mensen zijn die zaterdag 5 januari niet kunnen en anders wel, wordt de nieuwe datum 12 januari!

Is dat zeker?
Ik snap dat ik daar misschien wat lastig over doe, maar ik heb niet veel weekenden ivm werk. Ik kan wel wat ruilen, maar dan moet ik het wel zeker weten...
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Is het zeker dat de mensen die 5 januari niet kunnen, wel kunnen op 12 januari?
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Quote from: Eddye on December 29, 2012, 21:04:45
Is dat zeker?
Ik snap dat ik daar misschien wat lastig over doe, maar ik heb niet veel weekenden ivm werk. Ik kan wel wat ruilen, maar dan moet ik het wel zeker weten...
Quote from: weust on December 29, 2012, 21:57:57
Is het zeker dat de mensen die 5 januari niet kunnen, wel kunnen op 12 januari?

Naar ik weet, is dit definitief. Garmt, Bjorn willen jullie dit even bevestigen?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robbo

Kom op he.  Zo kun je geen afspraken maken.

bmateijsen

Quote from: Bas Akkerman on December 29, 2012, 22:38:59
Naar ik weet, is dit definitief. Garmt, Bjorn willen jullie dit even bevestigen?

12 januari 13:00 uur is definitief, mits er voldoende mensen zijn.
We hebben het ook mede verzet omdat op 5 januari waarschijnlijk maar 7 mensen kunnen.

Groet,

Bjorn

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

bmateijsen

Quote from: Eddye on December 30, 2012, 12:10:21
Hoeveel mensen komen er op de 12de?

Dat is een goede vraag... misschien dat Bas in de start post even een overzicht kan bijhouden?
Misschien ook goed om de topictitel van een datum en tijd te voorzien? Bas? ;D?

Bas Akkerman

#59
Quote from: bmateijsen on December 30, 2012, 12:11:33
Dat is een goede vraag... misschien dat Bas in de start post even een overzicht kan bijhouden?
Misschien ook goed om de topictitel van een datum en tijd te voorzien? Bas? ;D?
Is het niet makkelijker om een nieuwe poll te maken? Ik wil het ook wel daarnaast in een overzicht zetten mits mensen zich nog even hier aanmelden. Hoe laat is het nu precies, van 13.00 uur tot...?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Quote from: Bas Akkerman on December 30, 2012, 17:28:02
Is het niet makkelijker om een nieuwe poll te maken? Ik wil het ook wel daarnaast in een overzicht zetten mits mensen zich nog even hier aanmelden. Hoe laat is het nu precies, van 13.00 uur tot...?
De dames bij mij in huis doen dit via "www.afspreken.nl" ;D

bmateijsen

Quote from: Bas Akkerman on December 30, 2012, 17:28:02
Is het niet makkelijker om een nieuwe poll te maken? Ik wil het ook wel daarnaast in een overzicht zetten mits mensen zich nog even hier aanmelden. Hoe laat is het nu precies, van 13.00 uur tot...?

13:00 tot 17:00 uur...

Groet,

Bjorn

Rusher

Ik durf haast niet naar BB&G te gaan, want het is voor mij de dichtstbijzijnde Hifi-winkel en ben er nooit geweest......

Aan de andere kant is dit wel een mooie gelegenheid om met de winkel kennis te maken!

Misschien ben ik van de partij.

Bas Akkerman

#63
Quote from: bmateijsen on December 30, 2012, 17:32:40
13:00 tot 17:00 uur...

Groet,

Bjorn
Ok, zet ik dat er bij. Betekent wel dat ik er zelf niet ben, maar ik kom nog wel een keer aanwaaien. ;)

Quote from: Rusher on December 30, 2012, 17:50:48
Ik durf haast niet naar BB&G te gaan, want het is voor mij de dichtstbijzijnde Hifi-winkel en ben er nooit geweest......

Aan de andere kant is dit wel een mooie gelegenheid om met de winkel kennis te maken!

Misschien ben ik van de partij.
Niet onaardig bedoeld, maar ik zet je er pas bij als het voor jou definitief is, ok? :smile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

bmateijsen

Quote from: Bas Akkerman on December 30, 2012, 17:54:26
Ok, zet ik dat er bij. Betekent wel dat ik er zelf niet ben, maar ik kom nog wel een keer aanwaaien. ;)



Hoi Bas,

Maar dat is dan weer erg jammer... van jou komt mede het initiatief! :-/

Dirk

Quote from: bmateijsen on December 30, 2012, 17:57:58
Hoi Bas,

Maar dat is dan weer erg jammer... van jou komt mede het initiatief! :-/
+1
als je een (snelle) taxi nodig hebt, je hebt m'n nummer  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

#66
Quote from: bmateijsen on December 30, 2012, 17:57:58
Hoi Bas,

Maar dat is dan weer erg jammer... van jou komt mede het initiatief! :-/
Ik vind het ook jammer Bjorn, maar het is niet anders. Die dag heb ik een rolstoelhockeytoernooi, de week erop vier ik mijn verjaardag, enzovoort. Als jullie maar een leuke dag hebben, daar gaat het om! :happy:

Quote from: Dynky on December 30, 2012, 17:59:04
+1
als je een (snelle) taxi nodig hebt, je hebt m'n nummer  ;)
Dank je voor het aanbod, maar mijn laatste wedstrijd is om 16.00u afgelopen. Dat wordt niks dus. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Rusher

Later in het jaar is ook prima, toch? Maar ooit zal ik BB&G gaan bezoeken, met of zonder leuke show.....

Bas Akkerman

Quote from: Rusher on December 30, 2012, 18:07:30
Later in het jaar is ook prima, toch? Maar ooit zal ik BB&G gaan bezoeken, met of zonder leuke show.....
Natuurlijk, dat is helemaal aan jou! Het is in ieder geval een fijne winkel met nog fijnere werknemers. Zeker waard om te bezoeken!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

LABO

5 januari was me beter uitgekomen, maar met wat schuiven gaat het me lukken. Fijne jaarwisseling aan een ieder toegewenst en hoop jullie te ontmoeten op de 12e.


Groet, Lex
Devialet Le200 | Vivid Audio V1.5
Transrotor Zet 2 - Reed 2A - AT 150MLX | Linn Akurate DS | HBM2260
Siltech Classic Anniversary 330L LS | Siltech 330i RCA | AudioQuest Vodka RJ/E + Optilink
PS Audio Quintet Power Centre | PS Audio AC-3 | 2 Siltech SPX-30 MkII

garmtz

Kom mensen, wie kan er nog meer de 12e! Wordt gegarandeerd gezellig! Bjorn is erg goed in de hapjes en drankjes... ;)  Nogmaals onze excuses voor het verplaatsen, het ging echt niet lukken op die dag kwamen we achter... :-/

Robbo


garmtz

Bas, Grindtegel kun je er ook bijzetten in de startpost! Komt met Robbo mee.

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Dacht dat ik had aangegeven 12 januari ook wel te kunnen.
Bij deze dan als nog.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4