Nieuwjaarsborrel Beter Beeld & Geluid, zaterdag 12 januari 2013 - de ervaringen

Started by Bas Akkerman, December 24, 2012, 09:10:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

De nieuwjaarsborrel bij BB&G op 12 januari 2013:

Daar ben ik absoluut bij!
6 (37.5%)
Helaas, deze keer ben ik er niet bij, maar veel plezier!
10 (62.5%)

Total Members Voted: 16

Sonic Circle

Bjorn en Garmt,

nog hartelijk bedankt voor de gastvrijheid, lekkere hapjes/drankjes en de uitgebreide uitleg bij de verschillende opstellingen en ruimtes. De home cinema is echt prachtig geworden! Met recht een referentie cinema nu, zowel audiovisueel als qua akoestiek en aankleding. Mooi!

De demo op de Wilson Audio set vond ik in 1e instantie niet zo opvallend. Totdat er meer dynamische muziek werd afgespeeld. Wat een kracht, dynamiek en controle. Goed om te weten wat er als referentie kan worden gezien.

De Harbeth opstelling verbaasde me vooral qua tastbaarheid. Het klonk erg intiem, tastbaar en af en toe bijna zijdezacht. Een geluidsbeeld dat mij persoonlijk erg beviel, en ook er uit springt naast het voor mij gebruikelijke "HT geweld".

Top middag gehad! Ook René en Sjaak vonden het een schot in de roos.

bmateijsen

Leuk de reacties zo te horen!

Was nog leuker geweest als er meer mensen van het HTforum waren geweest, maar we organiseren genoeg evenementen nog in 2013! Dus dit was een goede aftrap voor datgene wat er nog komen gaat 8D

Groet,

Bjorn

Bas Akkerman

Waar hebben jullie nu eigenlijk precies mee gespeeld?
Ik kijk al met een schuin oog naar de Linn-avond met Mumford and Sons, maar ik ben niet zo'n van hen om eerlijk te zijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

bmateijsen

Quote from: Bas Akkerman on January 17, 2013, 14:06:04
Waar hebben jullie nu eigenlijk precies mee gespeeld?

Home-cinema: JBL Synthesis system one activ
Stereo ruimte: Leben CS300, Akurate DS, Harbeth M30.1 met Cardas Clear Sky bekabeling
Stereo ruimte 2: Meridian 818 met DSP7200
Stereo ruimte 2: Wilson Audio Sophia 3, Mark Levinson No. 532H eindversterker, Mark Levinson No. 326s, Linn Klimax DS met Cardas Clear bekabeling.

QuoteIk kijk al met een schuin oog naar de Linn-avond met Mumford and Sons, maar ik ben niet zo'n van hen om eerlijk te zijn.

Gewoon komen, is altijd leuk! ;)

Groet,

Bjorn

Bas Akkerman

Mooie sets! Ik was toch wel erg nieuwsgierig naar die set met Harbeth vanwege de Clear Sky. Komt wel weer een keer.
En misschien moet ik de groep inderdaad maar gewoon even vergeten en gewoon gezellig langskomen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Erik

Ah hier stond die uitnoidging dus, ik kom hier eigenlijk zo goed als nooit. Las wel in Afterhours dat er een topic over een nieuwjaarsfeestje bij BGG zou komen maar omdat ik niets meer erover las dacht ik dat die niet doorging plus ik was het zelf ook vergeten anders had ik zelf kunnen mailen. Jammer had er graag bij geweest, had ik kunnen zien wie wie was. Had ik meteen de bekende BGG shop kunnen zien, als je niets van plan bent te kopen ga je nou eenmaal niet zomaar langs, nou ja volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik zie wel dat ik heel wat gemist had maar dat betekent dat de rest een hoop lol heeft gehad
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

garmtz

Je bent echt altijd welkom Erik, ook als je niet direct van plan bent iets te kopen! Echt! :)

Erik

In dat geval kom ik graag nog eens buurten, heb ik tenminste ook een gezicht bij de naam(en).
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

twani

De heren hebben erg leuke filmpjes van een aantal luisteravonden op het net staan....kun je ze alvast even zien :P