Spotify internationaal?

Started by Josla, December 22, 2012, 13:34:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Josla



Dit vraag ik omdat ik zelf in Duitsland woon, en mijn bedrijven in Nederland zijn, ik heb vandaag me aangemeld voor een gratis account. Wel heeft het reclame boodschappen wat ik wel heet irritant vind.
Dat brengt mij tot de volgende vraag, als ik voor 10 Euro per maand het Premium abonnement neem heb ik geen reclame én het zou qua kwaliteit ook veel beter zijn, klopt dat?
Stel ik neem het premium pakket, kan ik dat dan ook in Nederland gebruiken?

Erik

Heb het zelf gehad, idd geen reclame meer, meer bits voor je muziek dus betere kwaliteit zou je mogen verwachten. Of het in nl werkt als je in dl woont geen idee maar ik neem aan van wel. Mraa probeer het ik kon het na een maand weer opzeggen dus je verliest hoogstens 10 euro.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

danielo

Quote from: Josla on December 22, 2012, 13:34:41

Dit vraag ik omdat ik zelf in Duitsland woon, en mijn bedrijven in Nederland zijn, ik heb vandaag me aangemeld voor een gratis account. Wel heeft het reclame boodschappen wat ik wel heet irritant vind.
Dat brengt mij tot de volgende vraag, als ik voor 10 Euro per maand het Premium abonnement neem heb ik geen reclame én het zou qua kwaliteit ook veel beter zijn, klopt dat?
Stel ik neem het premium pakket, kan ik dat dan ook in Nederland gebruiken?

Heb net even getest, ik heb een account hier maar als ik via een VPN net doe alsof ik uit New York kom (wat ik gebruik voor oa netflix) dan werkt het zonder problemen.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.