Epson TW8100 review

Started by J.A.F._Doorhof, November 30, 2012, 15:18:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Dit is waarschijnlijk geen echte verassing :D maar voor de specs en test van de 8100 mag je deze gaan lezen.... http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=126492.0
Inderdaad de 8100 is qua prestaties gelijk aan de zeer goed geteste 9100.
En dit is eigenlijk waanzinnig goed, Epson zet nu een projector neer voor een prijs waar vele van zullen smullen, en ok je hebt geen wireless of 3D brillen meegeleverd maar voor mensen die voornamelijk 2D willen kijken (en later 3D willen toevoegen) is de 8100 toch wel een ZEER goede keuze.

Op dit moment denk ik dat Epson met de 8100 zowaar DE projector heeft in dit segment.
Ik heb met de gold award even gewacht maar de 8100 krijgt van mij zonder meer :
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LocoJ

Mooi om te lezen Frank  :pompom:

Wanneer is deze te bezichtigen in Emmeloord? (En dan ook gelijk mee te nemen evt  ::) )

The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

J.A.F._Doorhof

We hebben er een paar staan, maar bel voor de zekerheid even met Annewiek weet niet welke verkocht zijn, 0527-636666
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MechanicalAnimal

bedankt voor de review Frank  :clapping:


Dat wordt dus even doorsparen, want dit klinkt als de PJ die ik wil hebben  :pompom:

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 30, 2012, 15:18:16
ok je hebt geen wireless of 3D brillen meegeleverd maar voor mensen die voornamelijk 2D willen kijken (en later 3D willen toevoegen) is de 8100 toch wel een ZEER goede keuze.

Of je koopt de 9100W en verkoopt de brillen  :D......heb je wireless voor een meerprijs.

Wat kosten die brillen los? Weet iemand dat?
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

boekhour

#4
Mooizo, zoals verwacht.

Ik denk voor velen, als de zgn crisis het toelaat, het moment om over te stappen van de al wat oudere Epson-modellen (of ander merk natuurlijk), naar de tw8100. Sinds het verschijnen van 720p en daarna 1080p zijn we nu alweer een aantal generaties verder. En wat ik heb gezien bij de demos, het beeld is echt beter (scherper, kleurrijker, filmischer anyway hoe je het ook wil noemen) dan wat ik hier (bijv tw3000) heb gehad.
Anthem MRX 540 /  Parasound HCA 1206 / Dynaudio Compound 4 / Dynaudio Contour s1.4/ Dynaudio S CX / SVS SB13-PLUS / SVS SB13 Ultra / Epson TW8100

Job

Heeft iemand die input lag al getest?