Lange (> 1.8m) Lightning sync/charge kabel voor iPad 4

Started by Hanky Panky, November 23, 2012, 10:25:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanky Panky

Zoals de titel al aangeeft zoek ik een langere sync/charge kabel. Op dit moment zie ik alleen maar 80-100 cm kabels op Ebay en via Google. Voor de ipad 2 van mijn vrouw heb ik nu kabels van ruim 2 meter en dat werkt perfect: op de bank zitten met de ipad en laden tegelijk. Een optie die ik liever niet nastreef is een verloopstukje van 30 pin --> 8 pin. Ook de converter die Apple zelf verkoopt (voor 'maar' € 30) zie ik niet zitten omdat je dan alles bij elkaar een te lang uitsteeksel aan je ipad hebt die, mijzelf kennende, vast een keer 'knak' doet in een onbewaakt ogenblik (ik wil nml. de pad op kunnen laden terwijl ik hem gebruik) en zie dan maar de afgebroken 8 pin plug uit je ipad te krijgen  :blink:

Heeft iemand een link oid naar een bedrijf/webshop die zoiets aanbiedt?

Edit: verlengen met een usb3.0 kabel werkt niet, dan laadt de ipad niet tijdens gebruik.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

mijkie

Quote from: Hanky Panky on November 23, 2012, 22:23:41
U
Ik heb inmiddels al drie 10 watt laders en één 12 watt lader, daar zal het niet aan liggen  ;)

ook met een voedingssnoertje ???, ik krijg ze van apple zonder.....
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Hanky Panky

Quote from: mijkie on November 24, 2012, 06:33:02
ook met een voedingssnoertje ???, ik krijg ze van apple zonder.....

Even een andere USB kabel gepakt en het werkt! USB 2 of 3 maakt niet uit. Met de eerste USB 3 kabel werkt het nog steeds niet. Stom toeval dus dat ik die als eerste probeerde want daar laad ik mijn droid pad mee op zonder problemen.

Maar even via eBay een paar kabeltjes bestellen, bij Apple betaal je 20 euro voor 1 kabel, daar heb ik er 3 voor.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000