Wat vind jij de MOOISTE luidspreker om in je EIGEN KAMER te zetten?

Started by Martijn M, November 14, 2012, 23:24:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martijn M

Ik ben erg gecharmeerd van de originele B&W Nautilus...

... maar ik zou 'm niet gauw in mijn kamer zetten. Naar mijn mening een prachtig design, maar te veel een blikvanger om in mijn kamer te zetten. Bovendien ligt hij financieel gezien buiten bereik.




Even los van hoe de luidsprekers presteren, zou zoiets hier wel mooi passen denk ik:







Welke luidsprekers zou jij wat betreft het uiterlijk graag in je kamer willen zien?
Dutch & Dutch

twani


Former member 78


VlisChris

Keyser, ik wil niet lullig doen hoor, maar ik ken je kamer nu, en ik heb een vermoeden hoe groot die Nautilussen een beetje zijn. Iets in me zegt dat je ruzie met de vrouw des huize gaat krijgen hahahaha ;)
Maar zijn mooie speakers om te zien inderdaad ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.


MVG

Leuk topic!

Voor mij, op dit moment, de mooiste:



maar dit zou beter passen:


vanzomereng

Zonder enige twijfel Sonus Faber Amati Futura (zowel in Kersen als Graphite kleur)

Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

twani

Quote from: Christiaan S on November 14, 2012, 23:33:53
Keyser, ik wil niet lullig doen hoor, maar ik ken je kamer nu, en ik heb een vermoeden hoe groot die Nautilussen een beetje zijn. Iets in me zegt dat je ruzie met de vrouw des huize gaat krijgen hahahaha ;)
Maar zijn mooie speakers om te zien inderdaad ;D
Misschien heeft de vrouw des huizes wel dezelfde rondingen als de Nautilus :D


YamahaRXV

Quote from: VANZOMERENG on November 14, 2012, 23:37:57
Zonder enige twijfel Sonus Faber Amati Futura (zowel in Kersen als Graphite kleur)



Prachtige speaker  :headbanging:
Doe voor mij dan maar de Graphite versie  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Quote from: MVG on November 14, 2012, 23:37:05
Leuk topic!

Voor mij, op dit moment, de mooiste:



maar dit zou beter passen:



Ik vind die 50tigjes geweldig om te zien ;)

Martijn M

MVG, die Blades... waauw! Die tweede is dan weer minder mijn kopje thee. Vind je die echt in het bijzonder mooi om te zien?

VANZOMERENG, die Sonus straalt wel enige authenticiteit uit, maar echt mooi.. Bij mij in de huiskamer zou het niet werken.

Christiaan, die B&W's zou ik wat uiterlijk betreft wel door de schoonheidscommissie krijgen. Mijn vriendin gunt me mijn hobby  :). Wat dat betreft geldt hier het utilistische principe dat het 'mag' als het mij meer geluk oplevert dan het haar kost  :alien: . Lucky me!

Twani, lucky me  ;D!
Dutch & Dutch

knubbe

Voor mij zou het de 803Di zijn voor in de kamer. 802 vind ik al te voor in deze woning.
Hopen dat het ooit werkelijkheid wordt, hoewel ik ook al tevreden ben met de 805Di :D

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Martijn M

Quote from: keyser on November 14, 2012, 23:50:47
VANZOMERENG, die Sonus straalt wel enige authenticiteit uit, maar echt mooi.. Bij mij in de huiskamer zou het niet werken.

De Elipsa Auditor daarentegen...
Dutch & Dutch

vanzomereng

Quote from: keyser on November 14, 2012, 23:50:47
VANZOMERENG, die Sonus straalt wel enige authenticiteit uit, maar echt mooi.. Bij mij in de huiskamer zou het niet werken.

Zelfs mij vrouw vindt hem zelfs zo mooi, wat concreet betekent dat ik hem mag en kan kopen,
helaas behoren deze redelijk vrij opgesteld te worden, waarvoor mijn kamer, helaas te smal is.
Dit geldt helaas ook voor zijn kleinere broertje (de monitorversie)  :(
Luidsprekers: B&W 702S2,  All-In-One: Atoll SDA300-Signature,
Blue-ray player: Denon DVD-3800BD


roland p

Ik vind dat revox hele mooie heeft zoals de prestige 02:


In een complete set:
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Midstar

Quote from: VANZOMERENG on November 14, 2012, 23:37:57
Zonder enige twijfel Sonus Faber Amati Futura (zowel in Kersen als Graphite kleur)


Zonder twijfel, volmondig JA

Jumping Jack

Ik ken er weinig mooier dan wat ik heb (en die plaatsbaar en betaalbaar zijn):

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

RonG

Quote from: VANZOMERENG on November 14, 2012, 23:37:57
Zonder enige twijfel Sonus Faber Amati Futura (zowel in Kersen als Graphite kleur)



Die zie ik in mijn woonkamer ook al staan, erg mooi.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

advr

deze lijken mij wel leuk thuis. 8)

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Martijn M

Quote from: Nahpets on November 15, 2012, 08:27:17
Ik vind deze prachtig om te zien

Revel Salon


Zeker! Ik vind ze er mooi uitzien, maar ze zijn wat mij betreft wat te spacy voor in de woonkamer. Hoe vind je de nieuwe?

Dutch & Dutch