Pleidooi voor meer (lokale) M & G

Started by vanzomereng, November 10, 2012, 09:53:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jvanhambelgium

Ik ga alvast morgen Rudi64 een handje helpen met een REW-meting om te zien hoe het daar zit.
En zaterdag krijg ik Maarten (MVG) over de vloer die een beetje Klipsch geweld/finesse/authoriteit wil ervaren. Een goed SVS-sausje helpt hier ook wel bij natuurlijk  :coffee:

We doen hier dus al zeker voldoende missionaris-werk  :coffee: :D
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

MVG

Quote from: jvanhambelgium on December 10, 2013, 20:10:55
Ik ga alvast morgen Rudi64 een handje helpen met een REW-meting om te zien hoe het daar zit.
En zaterdag krijg ik Maarten (MVG) over de vloer die een beetje Klipsch geweld/finesse/authoriteit wil ervaren. Een goed SVS-sausje helpt hier ook wel bij natuurlijk  :coffee:

We doen hier dus al zeker voldoende missionaris-werk  :coffee: :D

:coffee: Ik heb er zin in! Ben reuze benieuwd! Niet in de laatste plaats naar dat SVS sausje  :headbanging:


MVG

#53
Thanks!

Overigens heb ik het denk ik het begin van dit draadje al gepost, maar ook ik ben graag bereid tot ontvangst van bezoek en op visite gaan.

QuoteMVG   - omgeving Breda/Roosendaal  - op visite gaan = JA - visite ontvangen = JA.

Geen exotisch spul in huis, wel een aparte ruimte om films te kijken. Maar buurt vooral graag over de hobby met een  :coffee: erbij. Omgeving Breda/Roosendaal


Rudi64

Quote from: jvanhambelgium on December 10, 2013, 20:10:55
Ik ga alvast morgen Rudi64 een handje helpen met een REW-meting om te zien hoe het daar zit.
En zaterdag krijg ik Maarten (MVG) over de vloer die een beetje Klipsch geweld/finesse/authoriteit wil ervaren. Een goed SVS-sausje helpt hier ook wel bij natuurlijk  :coffee:

We doen hier dus al zeker voldoende missionaris-werk  :coffee: :D

En dit word ten zeerste gewaardeerd...:thumbs-up:
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Deleted Member 2

Quote from: Isflicka on December 10, 2013, 11:41:13
Ben het helemaal eens met het pleidooi voor meer M &G's. Ruim een week geleden heb ik een leuke M & G georganiseerd op Texel. Het was bijzonder spannend om een kritisch publiek mijn nieuwe streamer en ATX lineaire voeding te laten horen i.c.m. verschillende DAC's. Daarnaast heb ik voor het eerst de streamer insteekkaart voor de Metrum Hex kunnen demonstreren.

Dat is groot nieuws: metrum hex streamer insteekkaart :omg:

Komt er ook een M&G ergens in de randstad?

Groet,
Henk

Isflicka

Quote from: Onder013 on December 12, 2013, 11:25:53
Dat is groot nieuws: metrum hex streamer insteekkaart :omg:

Komt er ook een M&G ergens in de randstad?

Groet,
Henk

Het kaartje is nog iets te traag en de afscherming moet ook nog een stuk beter. De volgende M&G zal waarschijnlijk in Noord-Brabant worden georganiseerd.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Joske007

#57
Hierbij mijn bijdrage!

Joske007: Op bezoek bij Skank1, verslag hier te lezen...
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=131459.msg2532851#msg2532851

zeeman28: Afgelopen weekend een M&G gehad met zeeman28, zodat hij eens kennis kon maken met mijn SVS SB13, zodat hij zijn keuze kon uitstippelen bij de zoektocht naar een nieuwe sub.

Het is altijd leuk om door anderen je eigen setup/ruimte te laten beoordelen en de hobby te kunnen delen met forum genoten :)
Verslag van zeeman28 en de M&G vindt je hier terug: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=136360.msg2563568#msg2563568

DYNKY
Volgende week eens naar DYNKY om naar de set/ruimte te luisteren en mijn licht daar eens op te steken over de akoestiek, mini-DSP en de hobby in het algemeen   :music:

Joske007
Wat: Stereo en surround
Omgeving = Antwerpen
Op bezoek gaan = JA
Bezoek ontvangen = JA.
En de koffie staat altijd klaar  :coffee:
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

Isflicka

Bij de M & G in Burg Haamstede afgelopen week is iemand een rood mapje met CD's vergeten mee te nemen. Ik heb helaas niet van iedereen het telefoonnummer vandaar.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Rob46

Amersfoort. Kan op bezoek gaan én ontvangen.
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

audiotic

Noorden / Oosten van het land, iemand?
MacMini 650+GB LossLess -> SlimDevices Transporter & Marantz DV8400 VanMedevoort Mod. & Nakamichi ZX7 -> HK AVR 8500 + HK PA2200 SE -> 6 x 780SE, 78C & 2 x REL Strata III

quattronl

Quote from: Rob46 on August  5, 2014, 20:44:30
Amersfoort. Kan op bezoek gaan én ontvangen.
Helemaal goed, ben benieuwd naar je set. Heb komende week nog vakantie dus als je iets op korte termijn kan regelen dan zou dat leuk zijn :D
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Xander32

Quote from: Rob46 on August  5, 2014, 20:44:30
Amersfoort. Kan op bezoek gaan én ontvangen.
Hey Rob, ook ik kom graag een x bij jou luisteren en bijkletsen. Al heb ik de eerste weken zeker geen tijd.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Rob46

#63
@Quattronl @Xander32 ik kom te weinig op dit forum merk ik wel. Resultaat; een veel te late reactie maar t.z.t. zijn jullie van harte uitgenodigd! Ik wacht nog even op een Metrum Octave DAC en volgens mij is de set dan weer compleet. Oftewel; we hebben contact! ;)
[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

Rob46

[ Accuphase E-280 ][ Auralic Altair G1.1 ][ Sonus Faber Minima Amator II ]

Xander32

Ga jij daar verandering in brengen  :thumbs-up: (?)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

morca

#66
Amersfoort is voor mij ook goed te doen.
En aan Rob ze Sig te zien het luisteren zeker waard tov mijn setje  ;D

Ik kan niet ver weg/goed verplaatsen,maar wel ontvangen.

chansig

Voor mij ook...woon er 20 km vanaf.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

dionb

Quote from: audiotic on August  5, 2014, 21:26:46
Noorden / Oosten van het land, iemand?

Wat: Stereo en surround
Omgeving = winterswijk
Op bezoek gaan = JA
Bezoek ontvangen = JA.

chansig

Mensen zijn nog steeds welkom. Prachtige omgeving (tussen Driebergen en Rhenen), als je van honden en wandelen houdt dan kan dat ook nog. Kan een lekker soepje maken, koffie komt uit een Senseo, ben gespierd, blond haar en 1.88 lang.......shit verkeerde forum.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

WickedGame

Quote from: chansig on January 17, 2018, 11:33:22
Mensen zijn nog steeds welkom. Prachtige omgeving (tussen Driebergen en Rhenen), als je van honden en wandelen houdt dan kan dat ook nog. Kan een lekker soepje maken, koffie komt uit een Senseo, ben gespierd, blond haar en 1.88 lang.......shit verkeerde forum.  :D

Gr. Hans

:clapping: :laugh:


Xander32

... graag kom ik een keer bij jou luisteren, benieuwd ben ik vooral naar jouw set, het soepje en de koffie 😄, al ben ik nu na jaren ht-forum, toch ook wel erg nieuwsgierig geworden naar de mens achter de nickname Chansig.

Quote from: chansig on January 17, 2018, 11:33:22
Mensen zijn nog steeds welkom. Prachtige omgeving (tussen Driebergen en Rhenen), als je van honden en wandelen houdt dan kan dat ook nog. Kan een lekker soepje maken, koffie komt uit een Senseo, ben gespierd, blond haar en 1.88 lang.......shit verkeerde forum.  :D

Gr. Hans
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.