We zijn van start gegaan!

Started by R0N, October 16, 2012, 20:45:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

R0N

Hallo allemaal,

Wij hebben dit prachtige HTForum uitgekozen om ons "Officiële Anti-Mode Forum" te starten. Met de introductie van de Anti-Mode 2.0 Dual Core is een uitwisselingsplatform gewenst. De vele vragen en opmerkingen willen we graag delen met andere en toekomstige gebruikers van Anti-Mode.

Maar ook voor de Anti-Mode 8033, die al wat langer in gebruik is, zijn nog steeds vragen.  Stel ze hier en deel je ervaring met anderen.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

Peerless Monster

Wat leuk!
Succes met je subforum.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Geeuwke

Ja, inderdaad erg leuk! Ben benieuwd wat het allemaal zal gaan brengen. Bij mij thuis in ieder geval een kleine revolutie op het gebied van geluidsweergave... O0 :D

ronalddebeer

Pioneer SC-LX86-K - Pioneer BDP-LX55 - Pioneer S-EX 7.1 surround opstelling

Joris1971

Komt er ook een anti mode 2.0 dualcore in zilveren kleur uitvoering?
Dus de frontplate in zilver kleur bedoel ik...

R0N

Quote from: Joris1971 on June 30, 2013, 10:44:44
Komt er ook een anti mode 2.0 dualcore in zilveren kleur uitvoering?
Dus de frontplate in zilver kleur bedoel ik...

Nee.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

clicquot

Cool, ik wil dit heel ding 'snappen' (wat het doet, waarom je het toepast etc) - waar begin ik eigenlijk? Supern00b vraag, i know, maar hoop toch ergens een duw in de juiste richting te krijgen. Alvast heel erg bedankt!!

R0N

Quote from: clicquot on February 27, 2014, 18:06:44
Cool, ik wil dit heel ding 'snappen' (wat het doet, waarom je het toepast etc) - waar begin ik eigenlijk? Supern00b vraag, i know, maar hoop toch ergens een duw in de juiste richting te krijgen. Alvast heel erg bedankt!!

Tja, daar hebben we ook een website voor.
Begin eens hier.
Daar kun je ook naar de FAQ en de handleiding downloaden.

ron
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

morca

Voor algemene vragen over DSP kan je altijd nog op de link in me onderschrift klikken.
Er valt veel te leren door het simpelweg te vragen aan de gebruikers.

clicquot