Meet & Greet in Den Haag op 2, 9 of 16 december 2012

Started by Bas Akkerman, October 13, 2012, 13:27:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bas Akkerman

Wellicht wat overbodig, maar ik vind het toch leuk dit onder de aandacht te brengen.
In dit topic heb ik mijn zoektocht beschreven die heeft geleid tot een voor mij prachtige set.
Het plezier dat ik daar uit haal, wil ik graag met anderen delen. Daarom, en omdat ik het leuk vind om mensen met dezelfde hobby te ontmoeten, wil ik een Meet & Greet organiseren bij mij thuis.
Het gaat om zondag 2, 9 of 16 december 2012.

Dus lijkt het je leuk? Geef je dan op!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Erik

Liep storm zie ik, kom hier nooit eigenlijk, maar als je lijkt op je avatar zou ik ook niet durven langs te komen. :D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Bas Akkerman

Quote from: Erik on January 12, 2013, 14:22:03
Liep storm zie ik, kom hier nooit eigenlijk, maar als je lijkt op je avatar zou ik ook niet durven langs te komen. :D
Beep, beep, Richie Erik. :D :devil:

Er waren er 5, dus het viel nog mee. Overigens ben jij natuurlijk uitgenodigd als je tijd en zin hebt.
Maar op dit, door mij vergeten, topic kan wel een slotje inderdaad. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Erik

Ik kom nog wel eens in den Haag dus misschien wel eens leuk voor de toekomst. Ik hou hem in het achterhoofd heb nu even andere dingen aan mijn hoofd. Even uit nieuwsgierigheid waar woon jij ergens in Den Haag, welke buurt? centrum of helemaal achterin?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Bas Akkerman

#4
Ben ik nog vergeten een slotje er op te doen... :blink:
Ik stuur je er even een PM over, ok?

Edit: nou zeg... hoe kan ik er nu een slotje op zetten?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Erik

Kan jij niet, alleen in verkooptopics, dat is gedaan omdat sommige mensen slecht tegen hun verlies konden.
Openden een topic klaag klaag, kregen ze geen gelijk,  dan namen ze het laatste woord en gooiden boos het topic op slot, terwijl de rest nog door wilde babbelen maar dat kon dan niet meer. De een was een belg met meerdere persoonlijkheden en de ander had de meeste klaagtopics (ik noem verder geen namen) en zo waren er nog enkelen.

mailtje naar de mod dan gooien zij hem op slot als zij er ook reden toe zien.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Bas Akkerman

Ah, ok! Ik maar zoeken, haha. Ga wel even een moderator lastig vallen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.