New Music Belgian Hifi Show 2012 afgelopen. Wat vonden jullie er van?

Started by audiovideo2day, October 8, 2012, 16:57:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

evilniek

Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Midcall

Quote from: evilniek on October 13, 2012, 15:12:12
Als kb vind dat de hele hifi/ht wereld stinkt, want dat zeg je min of meer, ook al gaat het hier alleen over hifi.nl. Dan begrijp ik niet waarom kb zijn activiteiten niet per direct staakt, je maakt per slot van rekening deel uit van deze 'corrupte' samenzwering.

Edit: Ik ben eigenlijk wel klaar met dit infantiele gezwets.
Moet je voor de gein eens een (gefundeerd) kritische reactie geven op een op hifi.nl gepubliceerd 'nieuws' item. Dan verandert je 'gezwets' perceptie wel. Voor de rest zijn het wel aardige mensen daar hoor, de eindredacteur kan je prima (buiten de site om) mee praten, maar het woord 'onafhankelijk' wordt schandalig misbruikt op hifi.nl. Dat jij het allemaal zo opblaast met je "min-of-meer"-interpretatie en dat vervolgens afdoet als infantiel gezwets is wel bijzonder.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

evilniek

Quote from: Midcall on October 15, 2012, 00:26:21
Moet je voor de gein eens een (gefundeerd) kritische reactie geven op een op hifi.nl gepubliceerd 'nieuws' item. Dan verandert je 'gezwets' perceptie wel. Voor de rest zijn het wel aardige mensen daar hoor, de eindredacteur kan je prima (buiten de site om) mee praten, maar het woord 'onafhankelijk' wordt schandalig misbruikt op hifi.nl. Dat jij het allemaal zo opblaast met je "min-of-meer"-interpretatie en dat vervolgens afdoet als infantiel gezwets is wel bijzonder.

De eerste post van klinktbeter heeft wat mij betreft de toon gezet, hij zal voor een deel ongetwijfeld gelijk hebben, het probleem is alleen, dat je absoluut niks kan aanvangen met zo´n bericht. Het enige wat je nu hebt is een hoop irritatie, het zou klinktbeter sieren om in het vervolg niet zo impulsief te reageren, ik ben zelf misschien ook niet zo aardig geweest, maar ik raak gewoon een tikkie geirriteerd van mensen die zichzelf (een beetje) als slachtoffer neerzetten.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

W.Otter

Quote from: Klinkt Beter on October 13, 2012, 20:58:49
Sure sure ... pinten pakken (echt Belgisch bier) met de grote baas en tevens eigenaar van één van onze beste merken .. wat wil je nog meer ;)

bier drinken (een pint is een rosé biertje) en daarna neuken
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Quote from: chansig on October 13, 2012, 09:14:07
Niet zeuren...gewoon geld geven (doe je hier ook) en dan krijg je aandacht, ruimte etc. Voor niets gaat de zon op.

Gr Hans

hahaha geweldige discussie hier

lekker huilie huilie en wijzen met je vingertje. Heerlijk!!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Cantodea

ik ken klinkt beter als een eerlijke en bovenal een gevoelig mens. Hij heeft zich even laten gaan en had misschien wel gelijk.
Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon

Cantodea

Verder vond ik de show goed, waarbij Steinway/Lingdorf het beste was ooit gehoord. B&W aan de andere kant was onaanhoorbaar, veel te luid en ze klonken gewoon niet goed die grote 800 Diamond, zeer spijtig. Andere goede sets waren Cabasse, Elac, Triangle en Totem en vooral de luidspreker van Crystal Arabesque Mini, deze waren formidabel goed.
Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon

twani

Ik zie niet zo heel veel kwaads in de 1e post van KB, of ligt dat aan mij......

Is toch een lullig gevoel als je met je hele ziel en zaligheid hebt ingezet voor zoiets om vervolgens nergens meer te worden genoemd...
Oké, je kunt er geen rechten aan ontlenen maar snap z'n emotie wel een beetje.....vond ik niet dat hij piepte, hij constateerde meer......

Gr.
Theo.

ronalddebeer

Pioneer SC-LX86-K - Pioneer BDP-LX55 - Pioneer S-EX 7.1 surround opstelling