Electrickery | Appletje, maar geen eitje

Started by Bas Akkerman, September 24, 2012, 20:17:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eddye

Quote from: weust on April  3, 2014, 19:37:04
Misschien kunnen we dan zelfs overdag nog wat bij bij doen, en vandaaruit door naar jou, Bas?
Ik moet dan wel regelen dat ik ook wat eerder weg kan. Ik houd jullie op de hoogte.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Quote from: weust on April  3, 2014, 19:35:32
Voordeel vangende vrijdag is dat de meesten ook nog vrij zullen zijn volgens mij?

Ik vind het iig prima.
Ja, misschien ook wel. Ik kan eventueel wel een halve dag vrij nemen of ruilen, dat moet wel te regelen zijn.

Quote from: Eddye on April  3, 2014, 19:35:47
Te laat.... :(


:laugh:
:( :nervous: :laugh:

Quote from: weust on April  3, 2014, 19:37:04
Misschien kunnen we dan zelfs overdag nog wat bij bij doen, en vandaaruit door naar jou, Bas?
Quote from: Eddye on April  3, 2014, 19:39:15
Ik moet dan wel regelen dat ik ook wat eerder weg kan. Ik houd jullie op de hoogte.
Klinkt goed.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Apart toch weer.

Gisteren was blijkbaar even de stroom uitgevallen. Digitale klokken knipperen, dat soort dingen.
Of het nu dat, mijn bui, of het ietwat warme en vochtige weer was. Maar ik kon echt verder de muziek in "kijken". Gelaagder vooral vond ik. Heel apart.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

twani

Quote from: Bas Akkerman on April  4, 2014, 18:19:11
Apart toch weer.

Gisteren was blijkbaar even de stroom uitgevallen. Digitale klokken knipperen, dat soort dingen.
Of het nu dat, mijn bui, of het ietwat warme en vochtige weer was. Maar ik kon echt verder de muziek in "kijken". Gelaagder vooral vond ik. Heel apart.
Bas, doe normaal man! :tounge2:   Er is maar één échte variabele, dat is die "zompige" grijze massa die men een flink aantal jaren terug tússen je oorlellen heeft "opgehangen" ;D

frank2

Quote from: Bas Akkerman on April  4, 2014, 18:19:11
Apart toch weer.

Gisteren was blijkbaar even de stroom uitgevallen. Digitale klokken knipperen, dat soort dingen.
Of het nu dat, mijn bui, of het ietwat warme en vochtige weer was. Maar ik kon echt verder de muziek in "kijken". Gelaagder vooral vond ik. Heel apart.

Is geheel niet gek, een mogelijke verklaring zou kunnen zijn dat omdat de stroom eraf is geweest, de stroomkabels hun spanning ook verloren hebben en zich geheel hebben kunnen ontladen, dit heb ik van horen zeggen, precieze termen ken ik niet, maar de reststroom is dan ook geheel weg, en dat kun je horen in de muziek.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Bas Akkerman

Quote from: Eddye on April  4, 2014, 18:24:06
Zat je een concert DVD/Blu-ray te kijken ;)
Nee, dat is wéér een andere ruimte. :alien:

Quote from: twani on April  4, 2014, 18:39:32
Bas, doe normaal man! :tounge2:   Er is maar één échte variabele, dat is die "zompige" grijze massa die men een flink aantal jaren terug tússen je oorlellen heeft "opgehangen" ;D
Haha. Maar eh, wie zijn "men"...? :hehe: :turn:

Quote from: frank2 on April  4, 2014, 18:42:32
Is geheel niet gek, een mogelijke verklaring zou kunnen zijn dat omdat de stroom eraf is geweest, de stroomkabels hun spanning ook verloren hebben en zich geheel hebben kunnen ontladen, dit heb ik van horen zeggen, precieze termen ken ik niet, maar de reststroom is dan ook geheel weg, en dat kun je horen in de muziek.
Zoiets zou het kunnen zijn.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

AbZ

Quote from: Bas Akkerman on April  4, 2014, 18:52:47Haha. Maar eh, wie zijn "men"...? :hehe: :turn:
Maakt niet meer uit.  Garantie was toch niet eens tot de deur...

Bas Akkerman

Quote from: AbZ on April  4, 2014, 18:54:28
Maakt niet meer uit.  Garantie was toch niet eens tot de deur...
Ze hebben me niet bepaald in nieuwstaat afgeleverd nee. :laugh:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

AbZ

Quote from: Bas Akkerman on April  4, 2014, 18:55:59
Ze hebben me niet bepaald in nieuwstaat afgeleverd nee. :laugh:
Heb de indruk dat de grijze massa het nog aardig doet.
Kan je ook niet van iedereen zeggen...

Bas Akkerman

Quote from: AbZ on April  4, 2014, 18:57:17
Heb de indruk dat de grijze massa het nog aardig doet.
Ik ook wel, gelukkig! Liever defecte benen dan defecte hersenen.

QuoteKan je ook niet van iedereen zeggen...
Helaas niet...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Quote from: Bas Akkerman on April  3, 2014, 19:19:52
Zouden jullie het heel erg vinden om vrijdagavond 18 april af te spreken? Voordeel daarvan is dat er misschien nog wat meer mensen kunnen komen.
Wat mij betreft kan de 18de doorgaan  :pompom:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Bas Akkerman

Quote from: Eddye on April 14, 2014, 07:53:44
Wat mij betreft kan de 18de doorgaan  :pompom:
En ik twijfel er nog een beetje over. Niet omdat ik het niet leuk vind, maar omdat ik over een aantal weken die shoot out van draaitafels wil gaan doen. Misschien is het leuker om dan (rond 1 mei) af te spreken? :unsure:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

weust

Toevallig dat mijn Personal Trainer gisteravond vroeg of ik vrijdag kon ipv vandaag.
1 mei is een donderdag, wat op zich kan, alleen het weekend er na ben ik weg.
Maar dat maakt voor de M&G bij Bas verder weinig uit natuurlijk.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Eddye

Begin mei komt mij niet uit, maar er zijn vast wel anderen die graag willen luisteren.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Mijn training is gewoon vandaag, dus aankomende vrijdag ben ik vrij.

Ik dacht in eerste instantie dt ik altijd op goede vrijdag vrij was, maar dat schijnt pas vanaf dit jaar te zijn. Aanpassing in de CAO.
Vijf mei is nu eens in de zoveel jaar. Bizar eigenlijk om een nationale feestdag maar eens in de zoveel jaar te vieren zodat iedereen vrij is...
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

Bas Akkerman

Ik ga gewoon nog even met Linda overleggen. Hoe zitten jullie overdag?
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

weust

Beetje heen en weer gedoe met de PT vandaag, dus toch vrijdag de training.
Ben dan uiterlijk 14.00 uur wel weer thuis, en kan dan door richting Bas.
Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4

lynch1979

Quote from: weust on April 14, 2014, 15:40:15
Beetje heen en weer gedoe met de PT vandaag, dus toch vrijdag de training.


Is het een vrouw  :D

weust

Devialet 200 | Marten Django L | MIT Terminator 2 luidspreker bekabeling | Technics SL1210 MkII / Ortofon 2M Red | Philips CD940 (gemodificeerd) | Philips 42PF9803 | PS3 / PS4


Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bas Akkerman

Mocht iemand morgenavond om 19.00u hopeloos verdwaald zijn in Den Haag, je kunt je toevlucht bij ons zoeken. :colgate: Ons is: Tom, Eddy en Maz.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mr.M

Quote from: Bas Akkerman on April 24, 2014, 21:46:02
Mocht iemand morgenavond om 19.00u hopeloos verdwaald zijn in Den Haag, je kunt je toevlucht bij ons zoeken. :colgate: Ons is: Tom, Eddy en Maz.
Ik ben om 6 uur klaar en ga wel verdwaald rondlopen door denhaag tot 7,haha
Alleen ik weet nog niet waar je huis woont bas, haha.
Gaarne een pm.. Is het met ov makkelijk bereikbaar of moet ik de auto pakken,,,??
Ggr maz
**UNDER CONSTRUCTION**