Showkees W.Otter

Started by W.Otter, September 1, 2012, 16:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

W.Otter

Quote from: alexander2 on March 20, 2013, 17:29:39
Heb je een kruipruimte in je toekomstige woning?

vast, vanwege de bekabeling? gaat helemaal goed komen :)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

alexander2

Had ooit ook een tijdelijke huurwoning en een vriend had kast erbij geplaatst en de kabels via de kruipruimte gedaan.
Na de huuropzegging was het een kwestie van afkoppelen, kabels doorknippen, gaten dichten en klaar was Kees.

W.Otter

ja dat is niet zo'n probleem inderdaad. ik ben meer aan het nadenken over ingrijpende structurele veranderingen.

daarnaast weet ik nog niet of er volledige vloerverwarming is, dus zonder radiatoren, of gedeeltelijk. dit voor de keuze van de vloer. want parket zou wel kunnen met volledige vloerverwarming maar dan moet het gelijmd worden anders isoleert het de warmte te goed, en anders wordt het laminaat waar ik zelf geen fan van ben. maar goed ik mag geen vloeren lijmen denk ik, alleen leggen.

dit zijn dingen die ga ik dinsdag wel ondervinden!

morgen eerst maar eens naar Mr. Bonamassa  :D tot vrijdag!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LuPo

Quote from: W.Otter on March 20, 2013, 22:49:17
ja dat is niet zo'n probleem inderdaad. ik ben meer aan het nadenken over ingrijpende structurele veranderingen.

daarnaast weet ik nog niet of er volledige vloerverwarming is, dus zonder radiatoren, of gedeeltelijk. dit voor de keuze van de vloer. want parket zou wel kunnen met volledige vloerverwarming maar dan moet het gelijmd worden anders isoleert het de warmte te goed, en anders wordt het laminaat waar ik zelf geen fan van ben. maar goed ik mag geen vloeren lijmen denk ik, alleen leggen.

dit zijn dingen die ga ik dinsdag wel ondervinden!

morgen eerst maar eens naar Mr. Bonamassa  :D tot vrijdag!

Let er bij laminaat op dat je dan speciale ondervloer koopt voor vloerverwarming. Ik heb de fout gemaakt om gewone ondervloer eronder te leggen. Niet zo handig.. :P

Veel plezier bij Bonamassa. Doet je avatar eer aan. :D

W.Otter

uiteraard heb ik mij daar in verdiept  :coffee: gaat helemaal goed komen maar bedankt voor het meedenken!

ben benieuwd, heb 'm nog nooit eerder live gezien dus he b er zin in!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

VlisChris

Eén van mijn vrienden heeft volledige vloerverwarming (en met hem het gehele complex) in zijn huis liggen, en daar hoor ik toch wel de klacht van dat het erg lang kan duren voordat de woning opgewarmd is.
Enig idee of dat een veel voorkomend iets is? Of zou dat wellicht vooral dat complex zijn?
Het is wel heerlijk aan je voeten, vloerverwarming :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Pinohelmond

Quote from: Christiaan S on March 21, 2013, 11:45:19
Eén van mijn vrienden heeft volledige vloerverwarming (en met hem het gehele complex) in zijn huis liggen, en daar hoor ik toch wel de klacht van dat het erg lang kan duren voordat de woning opgewarmd is.
Enig idee of dat een veel voorkomend iets is? Of zou dat wellicht vooral dat complex zijn?
Het is wel heerlijk aan je voeten, vloerverwarming :)

Om van 15 graden naar 20 graden te gaan heb je wel een nacht nodig inderdaad maar de bedoeling van vloerverwarming is dat je hem daarna ook niet meer lager zet, of hoogstens een graad. Het opwarmen kost blij vloerverwarming duurder dan de temperatuur dag en nacht gedurende de winter gelijk houden.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

LuPo

Mwah, hier valt het wel mee. Ik heb de verkeerde ondervloer en alsnog is het binnen 2 uurtjes lekker warm. Ik zet hem dus 's nachts ook gewoon uit. Het voordeel is wel dat ik een studio van 30m2 heb en that's it. :D

Pinohelmond

Quote from: LuPo on March 21, 2013, 14:24:40
Mwah, hier valt het wel mee. Ik heb de verkeerde ondervloer en alsnog is het binnen 2 uurtjes lekker warm. Ik zet hem dus 's nachts ook gewoon uit. Het voordeel is wel dat ik een studio van 30m2 heb en that's it. :D

Uiteraard is een en ander afhankelijk van de isolatiewaarde van je woning en dergelijke. Maar verder vind ik vloerverwarming echt heerlijk, altijd een warm huis en warme voeten.  ;D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

LuPo

Quote from: Pinohelmond on March 21, 2013, 14:43:53
Uiteraard is een en ander afhankelijk van de isolatiewaarde van je woning en dergelijke. Maar verder vind ik vloerverwarming echt heerlijk, altijd een warm huis en warme voeten.  ;D

Ik vind het ook heerlijk inderdaad. Het enige is dat je niet lekker tegen de verwarming aan kunt kruipen als je het koud hebt (bijv net van buiten komt). Of als je iets op de verwarming wilt leggen om snel te drogen. Maar eigenlijk komt dat allebei niet vaak voor. Ik ben er ook zeer blij mee. :D

VlisChris

Quote from: Pinohelmond on March 21, 2013, 12:11:04
Om van 15 graden naar 20 graden te gaan heb je wel een nacht nodig inderdaad maar de bedoeling van vloerverwarming is dat je hem daarna ook niet meer lager zet, of hoogstens een graad. Het opwarmen kost blij vloerverwarming duurder dan de temperatuur dag en nacht gedurende de winter gelijk houden.

Joh? Weer wat geleerd. Dan snap ik wel dat je hem op temp houdt inderdaad. Dan 's nachts je raam maar wat verder openzetten geloof ik ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

W.Otter

Ik ben weer terug van weggeweest en ik kan maar een ding zeggen: wauw! wat was dat gaaf.
het moment dat je een artiest voor het eerst in het echt ziet en tot het einde met een volle glimlach (en af en toe een grijns van ongeloof) zit/staat te kijken.
Hij opende met een paar nummers akoestisch gespeeld en pakte daarna de elektrische gitaar om de hele zaal plat te spelen. Het was een van de beste live optredens die ik heb meegemaakt! Geen enkel moment gedacht, dit kon beter. het was helder en vernieuwend maar geheel met zijn eigen sound, veel variatie in de manier waarop ik nummers ken en hij ze uitvoerde. Oja; minpuntje ik heb helaas de zonnebril die hij het publiek in gooide niet gevangen  >:(

Daarna nog even in de hmh blijven hangen en terug gegaan naar de warmoesstraat waar we overnachtten, uiteraard nog niet gaan slapen maar nog even naar al het lekkers uit oost-Europa gekeken  :popcorn:

al met al een avond om niet te vergeten!

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

bedankt voor de nuttige info jongens! ik weet niet of het huis volledig verwarmd is door vloerverwarming of er radiatoren bijhangen, dit ga ik dinsdag ondervinden en de opzichter zal mij vast wel wat informatie kunnen verstrekken.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

#613
een kleine impressie van wat jullie gemist hebben  (is aan het uploaden duurt ongeveer 40 minuten)

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

BORA

Joe blijft geweldig live !

Ik heb hem zelf een keer in Breda live mogen zien.

W.Otter

ik heb me kostelijk vermaakt! geweldig optreden
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Maro

Heb hem een paar keer in Groningen gezien. Heb nu zijn nieuwe acoustic BR in de voorbestelling staan. Komt 25 maart uit.  :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

W.Otter

die verkochten ze daar ook al! ben benieuwd!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

W.Otter

nee had maar 50 euro bij me en aangezien een biertje 5 euro kost daar, waren trouwens ook flink aan de prijs bij zo'n stand.
als ie uit is dan ga ik 'm zeker kopen!

Ik heb laatst een optreden van hem uit 2010 in montreux van youtube gehaaldmaar kan 'm verder nergens vinden. net als live from nowhere in particular..
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Eddye

Ik heb je een PM gestuurd, maar je inbox zit vol. :(
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Quote from: Maro on March 23, 2013, 18:41:01
Niet gekocht?

zo net even opgehaald en wauw! wat een concert weer, prachtig dts-hd ma geluid en tja :inlove: prachtig en apart met al die ouderwetse instrumenten!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

oehh.. morgen kijken naar de nieuwe woning! spannend :D
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Maro

Quote from: W.Otter on March 25, 2013, 16:01:15
zo net even opgehaald en wauw! wat een concert weer, prachtig dts-hd ma geluid en tja :inlove: prachtig en apart met al die ouderwetse instrumenten!


Had hem zaterdag ook in de bus liggen. Heerlijk concert met een paar heuse kippenvel momenten. Idd een hele mooie DTS track en een super strak plaatje ook.  :headbanging:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -