A moment to remember (2004) imdb rating 8.2

Started by Tube-freak, August 31, 2012, 12:58:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

Heb gister een koreaanse film zitten kijken.  A Moment to remember.  Eigenlijk is dat de verkeerde vertaling want het moet geloof ik eigenlijk "eraser in my head" zijn.

Het is een romantisch drama.  2 jonge mensen worden verliefd en dan wordt de vrouw ziek.
beetje Turks fruit achtig verhaal zou je kunnen zeggen maar zonder blote piemols en zonder kanker.

Echt mooi gefilmd mooi verhaal en moest op het einde wel even een traantje wegpinken.
Ja ik wil eigenlijk niet alles verklappen dus je moet zelf maar kijken.

Deze film is echt een aanrader in elk geval.



16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

AnubisNefer

Quote from: Tube-freak on August 31, 2012, 12:58:55
Heb gister een koreaanse film zitten kijken.  A Moment to remember.  Eigenlijk is dat de verkeerde vertaling want het moet geloof ik eigenlijk "eraser in my head" zijn.

Het is een romantisch drama.  2 jonge mensen worden verliefd en dan wordt de vrouw ziek.
beetje Turks fruit achtig verhaal zou je kunnen zeggen maar zonder blote piemols en zonder kanker.

Echt mooi gefilmd mooi verhaal en moest op het einde wel even een traantje wegpinken.
Ja ik wil eigenlijk niet alles verklappen dus je moet zelf maar kijken.

Deze film is echt een aanrader in elk geval.

Kan niks anders doen als helemaal eens zijn met je mening. Mijn vriendin en ik hebben ook gejankt ;-) Ben zelf in korea geboren en vind de koreaanse film industrie de laatste 10jr het best van heel azie, de blu-ray heb zonder twijfel besteld bij yes-asia..... deze film liet echt een indruk achter....
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo