Black butterflies

Started by Tube-freak, August 29, 2012, 09:27:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

Black butterflies is een poging om een internationaal aandoende film te maken over het leven van Ingrid Jonkers gespeeld door Carice van Houten.

Ik kan alleen maar zeggen ik trok die film niet langer dan een kwartier.
het begint al met Carice van Houten in de opening die zo een pretentieus gedicht voorleest maar dat komt met haar stem en haar accent gewoon totaal niet over.  Maar goed dan begint dus de film en de karakters worden nauwelijks fatsoenlijk geintroduceerd, dan vervolgens is er bij de dialogen ook nog eens geen chemie te bekennen tussen de karakters of de acteurs.  Die van Houten staat weer dialogen te voeren alsof ze het van een papiertje aan het lezen is.  Rutger Hauer vind ik normaal wel een goede acteur maar ook hij zet niet echt een overtuigend karakter neer.  De britse acteurs proberen nog te redden wat er te redden valt maar het is weer ouwerwets nederlands amateur toneel waar je naar zit te kijken.

Iets wat in potentie een mooie film had kunnen zijn daar weten ze in nederland weer een draak van een film van te maken.
het is echt ongelooflijk.  Wat doen ze hier in godsnaam in die film scholen hier dat het altijd weer van die net-niet-helemaal films worden.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

aklasse

Ik vondt het een goede film.carice speelte prima.Was zeker de moeite waard om hem helemaal af te kijken.

Tube-freak

Smaken verschillen, gelukkig maar dat iemand hem nog wel goed vind dan, hebben ze hem niet voor niets gedraait.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai