Een nieuwe waardevolle toevoeging aan het moderatorteam! Update 4 mei

Started by LittleNinja, August 23, 2012, 13:10:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Jaco, patrick, jack en nog eentje die ik even niet weet
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

GPO

Christiaan S. : Veel plezier met het modereren!

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

morca

Quote from: BarcoCRT on August 24, 2012, 00:19:20
Hadden we 8 mods? Wie dan?
Ik ken Frank en Perfectionist. Madhouse en BE zijn opgestapt. Wie zijn dan die andere vier?

**denkt terug aan vroeger toen ik alle 3/4 mods nog (her)kende van hun inhoudelijke topics betreffende HT onderwerpen**
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=92408.0

VlisChris

Zo. Mijn maatje heeft zijn telefoon ingesteld als hotspot, dus ik kan even normaal internetten ;)

Bij deze een klein verhaaltje over wie ik ben, wat ik doe, wat ik ga doen, en hoe ik mijzelf verwacht, of beter: hoop te zien als moderator op dit mooie forum!


_MG_9868 by Sauer Fotografie, on Flickr

Nu hebben jullie meteen een gezicht bij de nieuwe persoon achter de schermen. Sigaren roken is al sinds een aantal jaar een hobby van me. Jammer genoeg op een gegeven moment echt teveel gaan roken, maar ach. je moet een uitlaatklep hebben ;)

Ik ben dus Christiaan Sauer, geboren en getogen Vlissinger. Onderhand kruip ik alweer een jaar of 29 rond over deze planeet, en in de tussentijd heb ik eigenlijk best wat gedaan. Havo, Logistiek gestudeerd, fotografie gestudeerd, lopende band werk gedaan, taxichauffeur geweest, op een notariskantoor gewerkt, momenteel parttime postbezorger en daarnaast fotograaf (eigen ondernemer). Dus redelijk gevarieerd, redelijk gemêleerd.

Ik ben de 18e van deze maand verhuisd. Na een kleine 3 jaar is mijn relatie helaas op de klippen gelopen, en moest ik dus het huis verlaten. Een aantal maanden bij mijn ouders ingewoond, en dan sinds nu een paar dagen weer heerlijk op mezelf. Erg fijn 8)

Hoe ik verzeild ben geraakt in de wondere wereld van modereren? Door stom toeval. Ik werd kort geleden benaderd door het mod-team met de vraag of ik interesse had om mee te helpen binnen het team. Gaandeweg het gesprek leek het me leuker en leuker, en het bleek dat het team mij ook zag zitten. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb eigenlijk onmiddelijk ja gezegd; het is gewoon een hele eer om gevraagd te worden als je ziet hoeveel mensen er daadwerkelijk actief zijn op het forum.

Dat ik nu een naampje boven mijn naam heb staan wil niet zeggen dat ik daar actief gebruik van ga maken. Maar dat is natuurijk een verhaal met 2 kanten. Ik hoop dat ik (en de andere mods) zo min mogelijk hoeven te doen. Niet omdat we lui zijn, maar omdat dat betekend dat het forum zich zelf reguleert. En dat is natuurlijk een situatie die we met zijn allen zouden moeten koesteren. En wanneer er eens een moment voorbij komt dat dat niet gebeurd (of topics verkeerd staan, verplaatst moeten worden, enz) komen we hoe dan ook om de hoek zetten.

Mijn intentie is niet om BE of Madhouse te vervangen. Dat kan niet. Maar ik kan wel proberen om een goede aanvulling te zijn en een beetje de discussie aan proberen te gaan. Laten we het allemaal zo gezellig mogelijk houden, dan gaat het helemaal goedkomen! Of beter gezegd: dan blijft het goed gaan ;)

Bedankt voor het succes wensen allemaal, en voor de felicitaties ;) Leuk om te lezen!

Hebben jullie vragen: stel ze gerust, maar liefst wel voor morgen eind van de middag, of na maandag avond ;) Dan kan ik weer reageren :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.


Zaagstra

Och, arm jungske toch! <schudt meewarig het hoofd>

Veel succes en wijsheid toegewenst ;-).

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

J.A.F._Doorhof

Jongens kom op.....
Het is niet een groep die ten strijden trekt en niet meer terug komt :(
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Durk

Ik wens je veel wijsheid en een objectieve houding toe bij het uitvoeren van je taak.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Denon Focal

Fijn dat je dit wil doen en het forum in leven houdt.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

blue-eyes

#60
Quote from: BarcoCRT on August 24, 2012, 00:19:20
Hadden we 8 mods? Wie dan?
Ik ken Frank en Perfectionist. Madhouse en BE zijn opgestapt. Wie zijn dan die andere vier?

**denkt terug aan vroeger toen ik alle 3/4 mods nog (her)kende van hun inhoudelijke topics betreffende HT onderwerpen**

perfectionist
beunky
squeek
dirc
jeroen
little ninja
ghosty
frank (eigenaar, geen mod)

Dus 2 tegen 8 ipv de door mij genoemde 6 :D


In het begin waren er Frank, Jaco, Patrick en later kwam Jack erbij. Daarna ben ik toegevoegd. En tijd later gingen diverse mods weg en heb ik alleen het forum getrokken. Iom Frank toen de genoemde 6 extra mods erbij gehaald.
En nu zijn Mad en ik vertrokken.

De tijd met Jaco, Frank en Jack vond ik de gaafste modtijd. Mooie mix, in een tijd dat iedereen nog gewoon zaken tegen elkaar kon zeggen zonder dat de r2m werd gebruikt. Als je tegen iemand zei dat ie niet spoorde kreeg je een smiley terug van de ontvanger ipv talloze r2m's en een ban ;)
Nostalgie denk ik ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

BarcoCRT

2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

J.A.F._Doorhof

Als je goed terug denkt dan is in die tijd (die jij als gaafste omschrijft) juist de vraag gekomen van het forum om juist iets minder streng te modereren.
We hebben toen ingevoerd dat er een R2M gedaan moest worden.

Uiteindelijk zou het allemaal natuurlijk niet nodig moeten zijn.
Mensen moeten gewoon minder snel beledigd zijn, maar ook even nadenken voordat ze iets posten.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

We hadden toen een mix van hard (jaco en jack) vs soft, jij en ik.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hanky Panky

#65
Succes Chris, goede move denk ik  ;)

PS jammer van die foto, moet ik mijn beeld toch weer bijstellen  >:D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

BarcoCRT

Quote from: Hanky Panky on August 24, 2012, 10:03:15
PS jammer van die foto, moet ik mijn beeld toch weer bijstellen  >:D
Ja inderdaad. Wist niet dat Chris een wietpas had. :D
Scheelt het nu veel, dat er geen belgen meer in de koffieshops komen?
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Ejorne

Quote from: BarcoCRT on August 24, 2012, 10:17:30
Ja inderdaad. Wist niet dat Chris een wietpas had. :D
Scheelt het nu veel, dat er geen belgen meer in de koffieshops komen?

Haha, voor sigaren heb je (nog) geen wietpas nodig hoor...  ;D

apogeefreak

Quote from: Blue-Eyes on August 24, 2012, 09:48:30

De tijd met Jaco, Frank en Jack vond ik de gaafste modtijd. Mooie mix, in een tijd dat iedereen nog gewoon zaken tegen elkaar kon zeggen zonder dat de r2m werd gebruikt. Als je tegen iemand zei dat ie niet spoorde kreeg je een smiley terug van de ontvanger ipv talloze r2m's en een ban ;)
Nostalgie denk ik ;)
Na die tijd ben ik afgehaakt. Jullie kunnen de jankers wel overal de schuld van even maar die blijven tenminste. De grootste fout van het forum is de stereo sectie met de kabeldiscussies en een R die als missie had om mensen tegen elkaar op te stoken over kabels en Apple versus Windows etc. Dat soort lui helpen en forum om zeep.
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

blue-eyes

Kleine correctie: IK geef ze de schuld. IK ben daarom weggegaan ;)

Jij noemt een naam, dat zal je mij nooit horen doen. We zijn met zijn ALLEN het forum, dus met zijn ALLEN schuldig.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

@Apogeefreak,
Je kan ook boards gewoon dichtklappen, users ignoren en zelfs hele stukken niet lezen....
het ligt aan jezelf als je je daarom weg laat jagen.

Zie het forum als een dorp met verschillende restaurants/disco's etc.
Als 1 plek je niet aanstaat door het "volk" wat daar komt ga je gewoon naar een andere plek.
De kans dat je daar ook dat "volk" tegenkomt kan, het is namelijk hetzelfde dorp maar goed dat kan altijd....

Als dat van belang zou zijn kun je NERGENS op internet vertoeven.
En gaat het ECHT mis gewoon netjes aangeven dat je er niet van gediend bent, elk NORMAAL denkend mens zal daar rekening mee houden, zo niet r2m
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Perfectionist

#71
Laten we svp stoppen met mensen in groepen in te delen "jankerds", "oproerkraaiers" etc., en deze in goede of foute categorieën in te delen, of mensen als schuldig te verklaren.

Er zijn mensen die terecht een report doen, er zijn gevallen waar dat overdreven is. Er zijn mensen die stevig discussiëren, maar normaal, en mensen die dat abnormaal en asociaal doen, en de pik op anderen hebben.

Er zijn zgn oproerkraaiers die soms jankerds zijn en omgekeerd. Je kunt dat niet zo rubriceren.

Het gedrag is bepalend, en dat moet je echt per situatie beoordelen, en eigenlijk heeft 99% van de mensen hier geen probleem.
Een beter forum begint bij jezelf.

VlisChris

Quote from: Hanky Panky on August 24, 2012, 10:03:15
Succes Chris, goede move denk ik  ;)

PS jammer van die foto, moet ik mijn beeld toch weer bijstellen  >:D

Zo knap kon je zeker niet in gedachten halen? :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

apogeefreak

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 24, 2012, 13:21:12
@Apogeefreak,
Je kan ook boards gewoon dichtklappen, users ignoren en zelfs hele stukken niet lezen....
het ligt aan jezelf als je je daarom weg laat jagen.

Zie het forum als een dorp met verschillende restaurants/disco's etc.
Als 1 plek je niet aanstaat door het "volk" wat daar komt ga je gewoon naar een andere plek.
De kans dat je daar ook dat "volk" tegenkomt kan, het is namelijk hetzelfde dorp maar goed dat kan altijd....

Als dat van belang zou zijn kun je NERGENS op internet vertoeven.
En gaat het ECHT mis gewoon netjes aangeven dat je er niet van gediend bent, elk NORMAAL denkend mens zal daar rekening mee houden, zo niet r2m
Ja dat is een goed punt. Ik zie het zo. Om de transformator van een versterker daar zet je wat extra bescherming heen om de nietsvermoedende amateur sloper niet met hoge spanningen te confronteren. De nietsvermoedende audiofiel moet je ook niet met de ohmse inquisitie confronteren zonder dat hij goed weet dat er daar geloofszaken spelen die door de paus zelf worden geordonneerd. Ik kies geen partij maar het is goed dat de discussies in een apart gedeelte zitten. PERSOONLIJK zou ik er voor kiezen de HT liefhebber helemaal niet met deze zinloze discussies te confronteren. Voor werk in de meterkast huur je ook liever een elektricien in. Het lijkt mij ook dat het niet nodig is om mensen te informeren wanneer de discussie zo controversieel is maar daar denkt de inquisitie anders over. Hopelijk voelt niemand zich getypeerd door mijn gekozen bewoording. En ook noemde ik alleen een naam omdat ik er niet omheen kon en het de waarheid is in mijn ogen.
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

VlisChris

QuotePERSOONLIJK zou ik er voor kiezen de HT liefhebber helemaal niet met deze zinloze discussies te confronteren.

Dat kan ik me goed voorstellen. Maar houdt er wel rekening mee dat er voor iedere kant altijd een andere kant is. In andere woorden: waar je schrijft dat JIJ er voor zou kiezen mensen ergens niet mee te confronteren, zijn er andere mensen die er juist bewust voor kiezen om zich daarmee bezig te houden. En zolang dat op een normale manier gaat (en normaal is in de perceptie van de ontvanger) moet dat ook probleemloos kunnen imho.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.