Een nieuwe waardevolle toevoeging aan het moderatorteam! Update 4 mei

Started by LittleNinja, August 23, 2012, 13:10:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

neptune

Veel moderatorplezier toegewenst en dat je het maar heel rustig mag hebben ;)
zet hier iets neer

Harry HT

Chris,

Mijn zegen heb je...

Gegroet,

Harry









ha.ha. veel plezier gewoon lekker  :police: spelen en je gewoon verbazen over alles en iedereen. :headbanging:
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Perfectionist

#27
Quote from: Harry HT on August 23, 2012, 20:08:18


ha.ha. veel plezier gewoon lekker  :police: spelen en je gewoon verbazen over alles en iedereen. :headbanging:

Eigenlijk wilden we deze benaderen als nieuwe admin, maar er was geen unanimiteit in het team over  :D:



Hij weet wel raad met de "jankerds" en oproerkraaiers, en het zou de balans weer een beetje in het mod team brengen...  :D
Een beter forum begint bij jezelf.

blue-eyes

Madhouse en ik laten wel een gat achter zo te lezen. Dank voor deze indirecte complimenten :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: Harry HT on August 23, 2012, 20:08:18
Chris,

Mijn zegen heb je...

Gegroet,

Harry



Wel Christiaan, wat kan je nu nog gebeuren? De zegen van onze forum pastoor. Verander Harry zijn nick direct even :D :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Perfectionist

Quote from: Blue-Eyes on August 23, 2012, 20:20:14
Madhouse en ik laten wel een gat achter zo te lezen. Dank voor deze indirecte complimenten :D

Nou we missen jullie wel een beetje ja serieus, de discussies zijn nu wel saai in het admin board.  :D
Een beter forum begint bij jezelf.

blue-eyes

Quote from: Perfectionist on August 23, 2012, 20:22:50
Nou we missen jullie wel een beetje ja serieus, de discussies zijn nu wel saai in het admin board.  :D

Tja. Jullie 6'en waren het altijd eens, Mad en ik niet. Logisch dat als wij weg zijn er geen discussies meer zijn :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Madhouse

Quote from: Blue-Eyes on August 23, 2012, 20:20:14
Madhouse en ik laten wel een gat achter zo te lezen. Dank voor deze indirecte complimenten :D
:D

Quote from: Perfectionist on August 23, 2012, 20:22:50
Nou we missen jullie wel een beetje ja serieus, de discussies zijn nu wel saai in het admin board.  :D
Dat doet me goed  ;)

Quote from: Blue-Eyes on August 23, 2012, 20:24:01
Tja. Jullie 6'en waren het altijd eens, Mad en ik niet. Logisch dat als wij weg zijn er geen discussies meer zijn :P
:D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Perfectionist

Dat wel, die discussies blijven wel,, maar iedereen heeft zijn eigen insteek cq inbreng, en dat mis je nu even, maar in Christiaan een waardige vervanger. Hij krijgt het wel moeilijk want hij moet zowel BE als Madhouse vervangen, dat is niet makkelijk.  :D
Een beter forum begint bij jezelf.

morca

Quote from: Perfectionist on August 23, 2012, 20:17:45
Eigenlijk wilden we deze benaderen als nieuwe admin, maar er was geen unanimiteit in het team over  :D:



Hij weet wel raad met de "jankerds" en oproerkraaiers, en het zou de balans weer een beetje in het mod team brengen...  :D
Ik vind persoonlijk deze beter voor de jankers,die maakt op een iets coolere manier korte met  ,zonder te veel woorden :D 

Multimediaknaller

Quote from: LittleNinja on August 23, 2012, 18:01:06
Sterkte?? Sommigen doen alsof die jongen iets ernstigs opgelopen heeft... :D :D
Dat heeft ie al  :D met Berichten: 17603 (4.980 per dag)  ;D


Multimediaknaller

Quote from: Perfectionist on August 23, 2012, 20:17:45
Eigenlijk wilden we deze benaderen als nieuwe admin, maar er was geen unanimiteit in het team over  :D:



Hij weet wel raad met de "jankerds" en oproerkraaiers, en het zou de balans weer een beetje in het mod team brengen...  :D
Dhr Stallone is ook niet zo fris meer, dus had ie sowieso bedankt  :D


Perfectionist

#38
Quote from: morca on August 23, 2012, 21:08:56
Ik vind persoonlijk deze beter voor de jankers,die maakt op een iets coolere manier korte met  ,zonder te veel woorden :D 


Tja, goed idee... :D......zeker voor een HT forum....Beter dan Sylvester gezien zijn fysieke toestand boven.... :D
Een beter forum begint bij jezelf.

LittleNinja

Ik vond die van mij ook wel goed... maar daar sta ik alleen in geloof ik. ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Mag ik ook een zelfportret posten voor wie ik het meest geschikt acht? :P
Nu weer ontopic anders moet ik waarschuwingen gaan uitdelen heren :devil:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

morca

Quote from: LittleNinja on August 23, 2012, 18:30:52
Over een frisse wind gesproken: We hebben nog een aanmelding ontvangen. We proberen momenteel zijn referenties te controleren, echter blijken veel mensen lastig te vinden te zijn... ;)

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Deze ja hihi  :P

Misschien kunnen we 'Make my Day krijgen' die loopt met ze super 44 magnum rond om orde te haven.
Als we toch op het HT forum zijn,leuk om even een paar echte coole bikkels aan te halen die bij uitstek geschikt zouden zijn  :popcorn:         ::)

Edit nog 1 Chris,je was me alleen net te snel af,ik zal een speciaal topic openen als er mensen zijn die over hun HT helden willen praten  ;)
En ja idd graag haal jouw held eens aan,je hebt recht van spreken zat ,hihihi

rexp

Veel succes. Misschien moet je eens uitleggen waarom jij, als mens, beter geschikt bent als moderator dan een robot. Ik geloof niet zo in moderatoren met naam en toenaam. Ik snap niet, na alles wat ik hier gelezen heb over bedreigingen en persoonlijke vetes, dat er op dit forum niet gewerkt wordt met anonieme mods die een duidelijke set regels hanteren. Wat maakt jou zoveel beter?
Yamaha - Oppo - Focal - BK - Epson

LittleNinja

Het zijn geen dagelijkse bedreigingen, laat dat duidelijk zijn.

Daarnaast heb je heir te maken met mensen. Wanneer het anoniem wordt is mijn verwachting dat het zich alleen maar zal verharden.. minder menselijk en persoonlijk.

Quote from: rexp on August 23, 2012, 23:32:38
Veel succes. Misschien moet je eens uitleggen waarom jij, als mens, beter geschikt bent als moderator dan een robot. Ik geloof niet zo in moderatoren met naam en toenaam. Ik snap niet, na alles wat ik hier gelezen heb over bedreigingen en persoonlijke vetes, dat er op dit forum niet gewerkt wordt met anonieme mods die een duidelijke set regels hanteren. Wat maakt jou zoveel beter?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Nahpets

Christiaan,

Ik ga je geen sterkte wensen. Ten eerste omdat ik vind dat je dat niet nodig zou moeten hebben bij deze job.

Ik ga je wel heel veel plezier wensen, en spreek de hoop uit dat dat plezier zijn weg vindt naar de leden van dit forum. Er is een prima admin mee gestopt, en ik heb er alle vertrouwen in dat er een prima admin voor  is teruggekomen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

VlisChris

Ik ga morgen even een uitgebreidere post plaatsen. dat stond al in de planning.

Nu zit ik met een maatje film te kijken. En ik gebruik zijn telefoon om een beetje te forummen. Dus morgen even de laptop aanslingeren en een uitgebreider verhaaltje typen.

In het kort wat mij beter maakt? Niets. Een ieder doet zijn ding op een manier die je zelf zo goed mogelijk acht. En aangezien we mensen zijn doen we dat allemaal anders. Wel is er de verwachting dat ik gewoon net zo modereer als ik post. Ik probeer ook niemand te vervangen. Ik ben een uitbreiding op het mod-team.

Maar nogmaals: morgen introduceer ik mezelf wat uitgebreider.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#46
@LN: dat denk ik ook. Het is sowieso al gewoon goed merkbaar dat door de anonimiteit van het internet mensen zich achter een toetsenbord anders gedragen dan in het echte leven. Ga je het moderator werk nog verder anoniniem maken wordt de drempel om moeilijk te doen alleen maar lager denk ik.

@ Nachts: thanx! Gaat helemaal goedgekomen. En het forum? Dat zijn wij, alle leden. En volgens mij gaat dat alleraardigst goed.

Excuses voor typefouten. Werk vanaf een smartphone die graag slimmer is dan ik :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

SpeedyAndré

#47
In dat opzicht is het niet eens zo'n ramp dat je aaifoon er niet meer is ;)
Al vind ik die smarte teksten wel weer leuk zoals @nachts ipv @Nahpets  :P

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

brtram

Christiaan, is inderdaad een prima aanwinst als admin.

Post in allerlei topics op het forum, maar bemoeit zich niet met welles/nietes discussies, en heeft gevoel voor humor.

Welkom als "bovenmeester"  ;)



BarcoCRT

Quote from: Blue-Eyes on August 23, 2012, 20:24:01
Tja. Jullie 6'en waren het altijd eens, Mad en ik niet. Logisch dat als wij weg zijn er geen discussies meer zijn :P
Hadden we 8 mods? Wie dan?
Ik ken Frank en Perfectionist. Madhouse en BE zijn opgestapt. Wie zijn dan die andere vier?

**denkt terug aan vroeger toen ik alle 3/4 mods nog (her)kende van hun inhoudelijke topics betreffende HT onderwerpen**
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0