Het grote SabNZB & Sickbeard topic

Started by jowi, August 4, 2012, 18:20:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VincentG

#325
Waarom wil je elke aflevering in een eigen map?
Zelf heb ik mappen per seizoen.

Als ik het goed heb (kan nu even niet bij mijn NAS kijken):
SickBeard en dan bij post-processing instellingen kun je instellen hoe namen et cetera moeten worden na het binnenhalen. Lijkt me dat je dan ook een map ertussen kan zetten met iets als /$episode/%episode.ext

---

Nog geen Subliminal gebruikt. Zoek nu subs via m'n mediaplayer (Boxee Box). Sommige films en series hebben al subs en soms wil ik andere subs. Nadeel is dat subs heel vaak HI zijn, waarbij alle geluidseffecten ook ondertiteld worden. Dit vind ik bloed irritant. Als ik via mediaplayer zoek, krijg ik een lijstje met resultaten, maar zie ik ook niet of het HI subs zijn of niet. Af en toe is het handmatig iets opzoeken via een sub site. Met Subliminal, kun je dan instellen dat je enkel subs zonder HI wilt?
Marantz SR5010 - Marantz UD5007
Klipsch RP-260F - RP-450C - RP-250S - R-112SW

gsuk

Dank je voor je  antwoord

Ooit heb ik het zo ingesteld
Dus heb inmiddels een paar honderd afleveringen van series
Die ik per aflevering in een map heb

En het lijkt me ook een warboel om bijvoorbeeld
23 losse(beeld)files en
23 losse srt files in een map te hebben in plaats van een map per aflevering met 2 files erin

Ik gebruik autosub met wisselende resultaat
HI subs vind ik persoonlijk geen probleem

Zit sowieso aan een ander "pvr" programma  te denken
Want sickbeard support is er bijna niet meer
Ook op de diverse fora niet
Twijfel tussen
Sickrage en sonarr
Sickrage schijnt subs te kunnen doen
Maar ik lees eigenlijk pas sinds gisteren over die 2 programma's omdat mijn sickbeard altijd goed functioneerde

Alvast bedankt

Ik ga die mappen constructie tip proberen

Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Teejoo

#327
Ik heb laatste eens even met Sonarr gespeeld maar zag dat ik opeens afleveringen miste, waren blacklisted. Met Sickbeard ook el eens een aflevering niet gevonden, maar dan zag ik het ook meteen terug in SaNZB terug. Maar misschien heb ik wel iets fouts ingesteld bij Sonarr.

gsuk

het is gelukt
zo krijgt elk aflevering een map

%SN-S%0SE%0E\%SN-S%0SE%0E-%Q.N
Show Name-S02E03\Show Name-S02E03-HD.TV.ext

dank je wel voor het meedenken
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Bart_M

Mijn vaste indexer Oznzb ligt er al een paar dagen uit, het is niet zeker of ze terugkomen. (Fijn aangezien ik net een lifetime abbo was aangegaan...)

Heeft iemand nog een goed alternatief?

Fox

Ik heb het volgende probleem na de update van SabNZB.

Opeens krijg ik de meldingen dat de RAR files onvolledig, onbruikbaar zijn en/of dat het wachtwoord ongeldig is als de menu optie gebruik.

Doe ik het uitpakken gewoon handmatig via de verkenner werkt het uitpakken wel!

Heel vreemd  :withstupid:

Iemand ook die problemen en een oplossing?


Robbo

Welke versie sabnzbd ?  De oude hebben standaard geen RAR5 ondersteuning.

Fox

Quote from: Robbo on January 28, 2017, 14:29:23
Welke versie sabnzbd ?  De oude hebben standaard geen RAR5 ondersteuning.

de meest recentste  1.2.0 [1be50eb]

Robbo

Ik dat gedrag alleen gezien al door Par de bestandnamen veranderd worden. Dat lukt niet altijd via sabnzbd.