Ervaringen iTunes Match

Started by Bart_M, July 9, 2012, 20:36:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CoSo

als je bestanden gewoon in iTunes laat staan gebeurd er niks mee, is alleen als je wil streamen.

danielo

Quote from: CoSo on December 19, 2012, 18:48:41
als je bestanden gewoon in iTunes laat staan gebeurd er niks mee, is alleen als je wil streamen.

Los hiervan als je niet ergens een back-up hebt staan van je iTunes-files ben je niet handig bezig. Koop op zijn minst een  1 a 2 Tera-drive en maak elke 6 maanden een backup en geef die aan je ouders, kinderen, bekende als een vorm van offsite backup.

Daniel.

PS: op de zelfde disk ook je foto's :)
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

CineSmurf

Ik heb timemachine draaien op de mac waar de foto's en muziek staan. Op zich inderdaad nog wel een idee een backup te maken en op kantoor te leggen.

Maar, het is meer voor backups dan voor praktisch gebruik, begrijp ik? Dan heeft het inderdaad niet heel veel zin.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

danielo

#28
Quote from: CineSmurf on December 19, 2012, 19:32:09
Ik heb timemachine draaien op de mac waar de foto's en muziek staan. Op zich inderdaad nog wel een idee een backup te maken en op kantoor te leggen.

Maar, het is meer voor backups dan voor praktisch gebruik, begrijp ik? Dan heeft het inderdaad niet heel veel zin.

Tuurlijk snap ik het en denk dat vragen hoe music-match werkt niet verkeerd zijn maar de 'vrees' dat die files overschrijft met mindere is natuurlijk een beetje overdreven als je weet dat je met 1 actie je hele lib weer terug kan zetten vanaf een backup of je maakt een account en je kan met ouders/fam je account delen en allemaal zelfde lib gebruiken.

Daniel.

PS: Leuk gebruik van music match vind ik de appleTV, je kan die makkelijk meenemen naar iemand of hotel en daar aanzetten en je streamed alles alsof je thuis zit.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.