TJuusss ik let eventjes een avondje niet op en er staat meteen een lijst aan reacties! Ik heb de Audsessy functie uitgevoerd en daarna nog handmatig de -dB van de surrounds en rears aangepast. Kon niet erg veel expirimenteren omdat de Marantz (voor de 2e keer) terug naar de winkel moest. Blijkt maar weer, ook Marantz zit niet zonder bugs. Dus ik al even moeten wachten met het opnieuw testen ervan.
Zit er toch aan te denken om in de toekomst voor surround en rear ook Klipsch te kopen, met hogere gevoeligheid zal dat wellicht ook wel schelen tijdens films.
Maargoed, om nou meteen een decibel meter aan te schaffen? Ik weet het niet hoor..ze zeggen toch dat je oren het beste kunnen meten (immers is iedereen zijn smaak verschillend.) Sowieso heb je dan weer niks aan audessy...tenzij een DB meter een significant beter resultaat neerzet.
Wat betreft het hele Arcam gebeuren, ik was in de veronderstelling dat dit een solide merk was met sublieme geluidskwaliteit maar nu blijkt dus dat er behoorlijk wat bugs zijn? En dat maakt aardig wat los bij mensen zo te merken. Wat voor bugs komen er precies voor dan heren?