Je moet een matras toch gewoon aan die lussen kunnen optillen.
En bezopen om te zeggen dat je van een matras van 200 euro niets mag verwachten.
Ik vind Wehkamp in deze echt wel incorrect. Zeker met die extra jaar garantie die ze geven.
lachen.
Dus ik naai een lus aan een goedkoop matras. Vervolgens gaat de hele matras kapot, behalve de lus.
Dan zegt wehkamp.. dit kwaliteitsmatras is niks mis mee, kijk maar, de lus zit er nog prima aan! dat de matras nu niet meer gebruikt kan worden om op te slapen.. tss wat een eisen stel je aan een matras.. je kunt hem immers nog gewoon omdraaien met die lus! die hebben we speciaal laten ontwerpen en doorrekenen zodat deze niet stuk kon.
Echt, dit is een zeer hoogwaardig product en voldoet ( nog steeds) aan al onze hoge kwaliteitseisen voor matrassen in deze prijsklasse.
Dus wat ik bedoel, als er lussen aan zitten maakt het niet uit hoe duur de matras is, je moet die lussen toch normaal kunnen gebruiken.
Als we gaan reageren naar de prijs van iets kunnen goedkopere merken wel inpakken, en kun je maar beter beginnen met het hoogste bedrag op je product te plakken. zodat je dus de enige met een kwalitatief hoogwaardig product op de markt bent. ( want de kwaliteit wordt immers door de prijs bepaald)