Doodslag

Started by Tube-freak, July 2, 2012, 11:24:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

Net de Nederlandse film doodslag zitten kijken. Wat een simplistisch verhaal zeg.  Het is het allemaal net niet helemaal in deze film. 
Miisschien als straight-to-video  film nog net acceptabel, maar als bioscoop film moet je je echt schamen om hiervoor subsidie aan te durven vragen.

Het is ook allemaal zo simplistish en een dimensionaal dat je ook totaal geen band krijgt met de karakters omdat het allemaal snel in elkaar geflanst is.  Die thijs van scholten Aschat in het kwadraat of hoe die ook heten mag kende ik niet en nadat ik deze film heb gezien wou ik dat ik hem nooit gekend had. 

Wat een wanproduct zeg.  het einde raakt ook kant nog wal.  Nou ja ga zelf maar kijken, maar zou even wachten tot die in de aanbiedingen bak van de blokker ligt.  Daar eindigen dit soort films namelijk altijd.

Ow ja er is ook een deel van de film in zwart wit.  maar niemand begrijpt waarom dit is.
Laat dit soort truukjes lekker aan tarantino over of martin sorsese ofzo want in deze film slaat het echt werkelijk helemaal nergens op.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

alexander2

Thijs van scholten Aschat is een en toneeldier die ook goede tv series heeft gemaakt als Pleidooi en de topserie Oud geld.
Ik ga hem zeker kijken wellicht valt die tegen?

Cyrus·

Ik heb 'm ook gezien, ongeveer een maandje geleden. Nogal kansloos verhaal, helaas. De film was niet voor niets al heel snel op TV te zien.
Groeten,
Edwin

Tube-freak

#3
Het verhaal is kansloos (het begion gaat nog maar naar mate het verhaal vorderd wordt het steeds kanslozer) , thijs gijs van asfalt schotten is kansloos, de regiseur is kansloos alleen al om het feit dat hij om onbegrijpelijke redenen de film in hoofdstukken verdeelt en om nog meer onbegrijpelijke reden de film deels in zwart wit heeft opgenomen wat nergens op slaat.  Zal wel een soort tarantino-wannabee zijn die dat intressant vind staan maar het slaat compleet nergens op in deze film.

verder hebben ze elke excuus marokkaan die ze konden vinden maar opgetrommeld voor deze film terwijl dat ook echt toaal overbodig is voor het verhaal.

Het thema bied zoveel mogelijkheden om er een mooie film van te maken maar het is echt een wanstaltige film geworden zonder enige diepgang.  Ik snap best dat er een budget was dat niet al te hoog was maar daar kom je niet mee weg met dat excuus als het op het verhaal of de diepgang aankomt van het verhaal aankomt.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

alexander2

Quote from: Tube-freak on July  3, 2012, 01:27:03
Het verhaal is kansloos (het begion gaat nog maar naar mate het verhaal vorderd wordt het steeds kanslozer) , thijs gijs van asfalt schotten is kansloos, de regiseur is kansloos alleen al om het feit dat hij om onbegrijpelijke redenen de film in hoofdstukken verdeelt en om nog meer onbegrijpelijke reden de film deels in zwart wit heeft opgenomen wat nergens op slaat.  Zal wel een soort tarantino-wannabee zijn die dat intressant vind staan maar het slaat compleet nergens op in deze film.

verder hebben ze elke excuus marokkaan die ze konden vinden maar opgetrommeld voor deze film terwijl dat ook echt toaal overbodig is voor het verhaal.

Het thema bied zoveel mogelijkheden om er een mooie film van te maken maar het is echt een wanstaltige film geworden zonder enige diepgang.  Ik snap best dat er een budget was dat niet al te hoog was maar daar kom je niet mee weg met dat excuus als het op het verhaal of de diepgang aankomt van het verhaal aankomt.

Tsja Tofik Dibi kom je echt overal tegen, wat was zijn tekst BAM?

Tube-freak

#5
Wie is in godsnaam tofik dibi en wie of wat  is Bam?
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

alexander2

Quote from: Tube-freak on July  3, 2012, 08:08:02
Wie is in godsnaam tofik dibi en wie of wat  is Bam?

Het wordt tijd dat je weer terug komt. ;D