Raphie Grooves - The Abyss (Original Mix)

Started by Raphie, June 11, 2012, 22:11:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Afgelopen week een nieuwe house track gemaakt "The Abyss"

Gratis te downloaden & te beluisteren op m'n Soundcloud

(voor de hoogste kwaliteit pak je de download)
JBL PRX Power!

Peerless Monster

Quote from: Raphie on June 11, 2012, 22:11:32
Afgelopen week een nieuwe house track gemaakt "The Abyss"

Gratis te downloaden & te beluisteren op m'n Soundcloud

(voor de hoogste kwaliteit pak je de download)

Relaxt!

Doe je wel eens iets met vrouwenstemmen erdoorheen (ik denk dat het dit nummer niet past)?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

morca

Gaaf JJ,doet me een beetje denken aan de ouwe world of trance cd,s die ik nog wel eens draai.
Trancemaster ook nog wel eens ,die ben ik langzaam aan het inlezen.Alle van het Visionlabel.
Pas de laatste nog gehoord bij me neef,klonk best wel weer leuk.

Blijft leuke muziek voor het subje op zijn tijd  :music:

Alleen jammer dat het mp3 is  :D

FvP



FvP

Quote from: morca on June 30, 2012, 17:32:20
Hebt ge nou Flac van die mp3 gemaakt ? ?

mp3 -> mp3 is nog meer verlies

morca

Ik zou haast zeggen dat dat niet kan,maar je hebt in de tijdsdomijnen van de bitje,s zitten schuiven,dus misschien komen ze niet goed met de 2e mp3 overeen.

Maar heb het eigenlijk nooit getest,mp3 is mijn ding niet.

FvP

#7
Quote from: morca on June 30, 2012, 17:36:56
Ik zou haast zeggen dat dat niet kan,maar je hebt in de tijdsdomijnen van de bitje,s zitten schuiven,dus misschien komen ze niet goed met de 2e mp3 overeen.

Maar heb het eigenlijk nooit getest,mp3 is mijn ding niet.

Op feestjes bust ik dj's als ze met mp3 draaien. Zeker als ze een brakke lowbitrate durven draaien ga ik het gewoon zeggen, pik dat er zo uit. Mensen dansen minder snel met lossy compressed muziek. Dus ook niet mijn ding, maar gezien TS geen beter materiaal aanlevert moeten we het daarmee maar doen.

sj0er-D

Quote from: Klinkt Beter on June 30, 2012, 17:52:19
Op feestjes bust ik dj's als ze met mp3 draaien. Zeker als ze een brakke lowbitrate durven draaien ga ik het gewoon zeggen, pik dat er zo uit. Mensen dansen minder snel met lossy compressed muziek. Dus ook niet mijn ding, maar gezien TS geen beter materiaal aanlevert moeten we het daarmee maar doen.
Leuk voor je hoor.. maar dan ben je echt een van de weinigen. Op feestjes is de muziek belangrijk, maar niet zo belangrijk. Je kunt er zoal:

- naar vrouwen kijken
- gezellig praten
- veel plezier hebben
- lachen
- alles hierboven gecombineerd


sj0er-D


blue-eyes

Nog even een hoes maken ;)
In mijn I-tunes heb ik nu een album zonder hoes :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Bierkameel

Quote from: Klinkt Beter on June 30, 2012, 17:52:19
Op feestjes bust ik dj's als ze met mp3 draaien. Zeker als ze een brakke lowbitrate durven draaien ga ik het gewoon zeggen, pik dat er zo uit.
Dat is wel knap dan want meestal klinken die PA setjes voor geen meter :P
Primare SP31.7 - Primare A30.5 - Wharfedale Diamond 8.4 - B&W ASW1000 sub - Sharp 60" LED TV - Logitech Squeezebox Duet - D-Link Boxee Box - Stanton ST-150 - Amino 510 HD IPTV. Lead Audio LA-100 - Beyerdynamic DT990.

Jimi Hendrix

What we do now echoes in eternity

Sonic Circle


Siddartha

nice, klinkt lekker! Wat gebruik je voor soft- en hardware?
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Automaat

Er zal wat tijd overheen gaan voordat je antwoord krijgt: hij heeft een ban.
Reading the HTForum is learning every day!!

Siddartha

Quote from: Automaat on July 31, 2012, 19:26:53
Er zal wat tijd overheen gaan voordat je antwoord krijgt: hij heeft een ban.

Ok, hij heeft wel een groen blokkie van online ;)
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

botsen

Quote from: Siddartha on July 31, 2012, 22:48:25
Ok, hij heeft wel een groen blokkie van online ;)

Zie topic met titel: ?


Ik mis Raphie nu al