THE ghost writer

Started by skank1, May 25, 2012, 11:46:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skank1

Wie kan mij alles eens goed uitleggen? Net gezien maar zit met veel vragen, hoe zit het nu precies?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

HTip

Met welke vragen zit je?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skank1

#2
Z'n vrouw werd dus ingehuurd door de CIA.
Is Pierce nu vermoord door de CIA of gewoon door die vent? Maw is hij ervoor ingehuurd of uit wraak, is niet duidelijk.
Lang had met de vorige ghost een discussie.. Over wat ging dat nu?
:sneaky2:

Waarom sliep z'n vrouw met de ghost?
Wat was de bedoeling van de CIA dan?

En waarom is A'dam nu uiteindelijk in de politiek gegaan?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

HTip

Dat zijn een hoop vragen :o Daarvoor zal ik toch de film nog een keer moeten zien. Eens kijken of Annet hiervoor te porren is ;)

Nog even geduld dus...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skank1

Quote from: HTip on May 25, 2012, 14:28:54
Dat zijn een hoop vragen :o Daarvoor zal ik toch de film nog een keer moeten zien. Eens kijken of Annet hiervoor te porren is ;)

Nog even geduld dus...

Hèhè waar wacht je op.
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

JCL

Quote from: skank1 on May 25, 2012, 12:37:48
Z'n vrouw werd dus ingehuurd door de CIA.
Is Pierce nu vermoord door de CIA of gewoon door die vent? Maw is hij ervoor ingehuurd of uit wraak, is niet duidelijk.
Lang had met de vorige ghost een discussie.. Over wat ging dat nu?
:sneaky2:

Waarom sliep z'n vrouw met de ghost?
Wat was de bedoeling van de CIA dan?

En waarom is A'dam nu uiteindelijk in de politiek gegaan?

Het is even geleden dat ik hem gezien heb, maar volgens mij zit het zo:

Ja, z'n vrouw is ingehuurd (werkt) voor de CIA.
Nee, Pierce is vermoord door die man om wraak te nemen op het sneuvelen van zijn zoon.
De discussie ging erover dat de vorige ghost wist van haar ware identiteit (CIA). Het stond daarom ook in zijn manuscript wat de nieuwe ghost op het einde leest.
Om hem af te leiden? Voor de lol? Staat me zo niet duidelijk bij.
De CIA wou invloed uitoefenen op de premier van de Engeland. Daarom namen ze zijn vrouw in dienst. Die heeft achter de schermen veel macht en kan er zo voor zorgen dat het VK meepraat met de VS.
A'dam is in de politiek gegaan omdat Ruth hem daartoe heeft aangezet. Eenmaal premier kan ze hem manipuleren (zie vorig punt).

paaj

geweldig sfeervolle film, zeker kijken!

Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

skank1

Quote from: JCL on May 25, 2012, 17:05:35
Het is even geleden dat ik hem gezien heb, maar volgens mij zit het zo:

Ja, z'n vrouw is ingehuurd (werkt) voor de CIA.
Nee, Pierce is vermoord door die man om wraak te nemen op het sneuvelen van zijn zoon.
De discussie ging erover dat de vorige ghost wist van haar ware identiteit (CIA). Het stond daarom ook in zijn manuscript wat de nieuwe ghost op het einde leest.
Om hem af te leiden? Voor de lol? Staat me zo niet duidelijk bij.
De CIA wou invloed uitoefenen op de premier van de Engeland. Daarom namen ze zijn vrouw in dienst. Die heeft achter de schermen veel macht en kan er zo voor zorgen dat het VK meepraat met de VS.
A'dam is in de politiek gegaan omdat Ruth hem daartoe heeft aangezet. Eenmaal premier kan ze hem manipuleren (zie vorig punt).
A'dam zat al in de politiek voordat hij ruth leerde kennen... 2j al zelfs..
Dus volgens jou heeft de moord op A'dam niks met de CIA te maken? En wat wist A'dam zelf van het hele CIA gebeuren?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

JCL

Quote from: skank1 on May 25, 2012, 17:14:17
A'dam zat al in de politiek voordat hij ruth leerde kennen... 2j al zelfs..
Dus volgens jou heeft de moord op A'dam niks met de CIA te maken? En wat wist A'dam zelf van het hele CIA gebeuren?

Of hij voor of na Ruth in de politiek zit durf ik zo even niet 100% zeker te zeggen, is al een tijd geleden dat ik hem heb gezien. Zijn moord heeft er denk ik niks mee te maken.

skank1

En wist A'dam zelf van het CIA gedoe?
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

JCL

Quote from: skank1 on May 25, 2012, 17:43:25
En wist A'dam zelf van het CIA gedoe?

Durf ik zo niet te zeggen, daardoor is het te lang geleden dat ik hem heb gezien. Mijn gevoel zegt van niet (was daar ook niet iets mee met die professor in het bos)>

skank1

Ja en waarom heeft de oude ghost naar die prof gereden als hij al wist dat hijgt CIA werkte
Heeft hij hem nog gezien? Waarom ging hi er naartoe? Allemaal nie duidelijk
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

HTip

#12
Vorige week de film opnieuw gekeken en ik heb meer vragen dan antwoorden...

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



Afijn, meer vragen dan antwoorden, maar wel een gave film. Om nog een keer te kijken...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skank1

Lol
Ik moet zeggen ik ken de namen niet goed meer... Zou hem opnieuw moeten bekijken lol
De vorige ghost is vermoord op terugweg van de prof
De route van de BMW zat er nog in van de vorige ghost, nu is dit wel tegenspreekbaar met m'n vorige zin. Want dan was hij net op weg naar de prof..
Chinese tuinman? Kan ik mij niet herinneren. Dames secretariaat zijn gewoon bijrollen, gn extra's
Amalia is dat de vrouw van Pierce? Indien ja dan is zij idd lid van de CIA
Tweede ghost is idd echt dood, en ook vermoord , je ziet de auto hem bovenaan de straat duidelijk opwachten
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

HTip

#14
Quote from: skank1 on June  5, 2012, 16:46:07
Lol
Ik moet zeggen ik ken de namen niet goed meer... Zou hem opnieuw moeten bekijken lol
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Ik wist het ook niet meer, daarom opnieuw gekeken ;)

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

misschien een idee om spoilertags te gebruiken?[/color]
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTip

#16
Quote from: Christiaan S on June  6, 2012, 20:25:24
misschien een idee om spoilertags te gebruiken?[/color]
Goed idee! Komen mijn posts wel helemaal tussen spoiler tags ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Top :)
Vind dat anders altijd zo zonde om een topic over films te lezen en dan belangrijke stukken voorbij te zien komen. En niet lezen is ook jammer, want hoe weet je anders of een film je aanspreekt of niet ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.