X-Fi 2020 XFI EN HIFI.NL SLAAN HANDEN IN EEN Dutch Audio Event

Started by morca, May 22, 2012, 18:07:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Quote from: Martin!!! on July  8, 2016, 11:51:46
Staat BB&G er ook?

Ik zie ze er niet tussen staan op de website  :notify:

Audio Ingang ;)

Martin!!!

Haha oh ja..... die naam hebben jullie ook 😊

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

mainly British stuff

Rusher

Quote from: morca on July  8, 2016, 11:50:15
Mijn rug laat dat niet toe.
Daarom houd ik het hier altijd netjes bij ,en lees met plezier de verslagen  :)
Dan moet ik maar eens wat footootjes schieten en aantekeningen maken. Dat wordt dan voor het eerst...

bmateijsen

Quote from: Martin!!! on July  8, 2016, 11:56:23
Haha oh ja..... die naam hebben jullie ook 😊

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk



We pakken weer groot uit... 3 ruimtes maar liefst, met al onze merken! 8)

Martin!!!

Quote from: bmateijsen on July  8, 2016, 12:37:37
We pakken weer groot uit... 3 ruimtes maar liefst, met al onze merken! 8)

Gaaf  :thumbs-up: ik ben benieuwd.........
mainly British stuff

Jean Sibelius

Dit jaar sinds jaren geen verplichtingen in dit specifieke weekend, dus ik ga zeker langs :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Bas Akkerman

Lijkt erop dat het precies tussen de sportverplichtingen zit, dus dat is mooi!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

morca

Quote from: Jean Sibelius on July 12, 2016, 20:09:33
Dit jaar sinds jaren geen verplichtingen in dit specifieke weekend, dus ik ga zeker langs :D
Jij hebt je eigen show thuis tov het meeste wat daar op de beurs staat  :clapping:

Bas Akkerman

Quote from: morca on July 12, 2016, 21:16:02
Jij hebt je eigen show thuis tov het meeste wat daar op de beurs staat  :clapping:
En ik weet haast zeker dat het bij hem beter klinkt dan op de show.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten


Jean Sibelius

Quote from: morca on July 13, 2016, 09:13:23
Ik ben nooit bij Jan geweest,maar ik weet het wel zeker  :music:

Bedankt :) (maar dat mogen anderen van mij beoordelen).

Ik vind het vooral leuk om weer eens wat nieuws te zien en te horen (en weer een hoop oude bekenden te ontmoeten en bij te kletsen).
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

morca

Quote from: Jean Sibelius on July 17, 2016, 15:40:52


Ik vind het vooral leuk om weer eens wat nieuws te zien en te horen (en weer een hoop oude bekenden te ontmoeten en bij te kletsen).
Dat sociale stukje is idd wel leuk als je veel leden persoonlijk kent .

Pjotr

Ik ga op de zondag weer 'ns gezellig die kant op. Lekker plaatjes luisteren bij Rik Stoet en Hanze Hifi. Daarnaast ga ik me weer vergapen aan de mooie apparatuur, nieuwe muziektips opdoen en vooral lekker luisteren.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Mijn Set: Panasonic TX-P42G20ES - Heed Obelisk Si II - Heed Obelisk X2 - Heed Obelisk DA - Denon DVD-1940 - Raspberry Pi 3B - Google Chromecast 2 - Logitech Squeezebox Duet - Takumi TT level2 met Ortofon 2M Bronze - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+

kuiperik

Ik ga ook op de zondag weer eens kijken, vorig jaar was het in ieder geval gezellig!
Dream Theater in opbouw, zelfbouwspeakers: Scan Speak Event (TL), Hatt mkIII, Focal TL Sub en wat apparatuur om ze te laten zingen.

WickedGame

Zondag samen met mijn pa er naar toe, als verjaardagscadeautje voor hem :)


WickedGame

Quote from: morca on September 13, 2016, 11:57:06
Om wat uit te zoeken  :clapping:
Gefeliciteerd  ;)

Ik vraag mij af of hij uberhaupt nog wat te wensen heeft.... zijn set is al op hoog niveau, en enige verandering/verbetering vergt een vrij hoge investering. Maar hij vindt het wel leuk om te zien wat er zoal nieuw is op het gebied van audio.


patsijb

veel plezier..
ik zie er weer vanaf dit jaar..

H&C Hifi


garmtz

Even overzichtje van wat Audio Ingang doet op X-fi:

Audio Ingang op X-Fi Audioshow 2016

Audio Ingang is groots aanwezig op de X-fi en zij laten je kennismaken met al hun merken in maar liefst 3 luisterruimtes (kamer 11, 12 en 13), ieder met een van hun luidsprekermerken.

Nieuwe merken!
Nieuw zijn Bergmann Audio – prachtig vormgegeven luchtgelagerde draaitafels en toonarmen uit Denemarken – en Velodyne Acoustics – 's werelds meest toonaangevende fabrikant van actieve subwoofers.

Wilson Benesch / CH Precision
In de grootste ruimte zal de Wilson Benesch Endeavour uit de Geometry serie voor het eerst publiekelijk worden gedemonstreerd op CH Precision electronica. Naast streaming audio zal er ook vinyl worden gedraaid met de prachtige Wilson Benesch Circle 25 draaitafel en worden van dit merk voor het eerst in de Benelux het 'state-of-the-art' R1 audiomeubel en de 'P1 collection' luidsprekers met kasten van gekleurd carbon getoond. Luke Milnes van Wilson Benesch, de zoon van de ontwerper Craig Milnes, zal in de ruimte aanwezig zijn om uitleg te geven over de filosofie en producten van het merk.

Harbeth / Velodyne / Lindemann

In de aangrenzende ruimte demonstreert Audio Ingang de kleinste Harbeth – de HL-P3ESR, gecombineerd met subwoofers van Velodyne en electronica van Lindemann. Laatstgenoemde heeft een nieuwe lijn musicbook:DSD streamers/DACs die alle inkomende digitale signalen omzetten naar DSD, voor een verbluffend natuurlijke en vanzelfsprekende weergave. Deze nieuwe Lindemann modellen beleven hun primeur tijdens deze X-fi. Hier spelen zij eveneens met een draaitafel: de Bergmann Magne.

Manger / Resolution Audio
In de laatste ruimte wordt het actieve topmodel van Manger Audio – de s1, met de Resolution Audio Cantata DAC gecombineerd. Daniela Manger, de CEO van Manger Audio, zal aanwezig zijn om te demonstreren en om vragen over de luidsprekers te beantwoorden. Ook zal zij een of meerdere lezingen geven tijdens X-fi.

knubbe

Geen Devialet?

Probeer ook zondag te gaan, wat inspiratie opdoen  :pompom:
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

H&C Hifi

Quote from: knubbe on September 13, 2016, 16:26:34
Geen Devialet?

Probeer ook zondag te gaan, wat inspiratie opdoen  :pompom:

Audio ingang is niet de importeur van Devialet  ;)

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Martijn M

Voor ons wordt het de eerste X-fi! Met Dutch & Dutch gaan we de 8C demonstreren. Best spannend, maar ik heb er zin in! In het verleden (toen ik nog enkel als bezoeker naar de X-fi ging) heb ik geregeld met andere htforummers afgesproken. Aan htforummers die bij ons langs komen, zou ik willen vragen je even voor te stellen. Altijd leuk om personen achter de nicknames te ontmoeten!

8)

Dutch & Dutch

vik

#674
"I know the feeling" Martijn  :)

Voor mij het zelfde verhaal... überhaupt voor het eerst een stereo event. Ach... soms moet je je zelf gewoon in het diepe gooien denk ik dan.

Wij staan in kamer 26 met de nieuwe Quadral Aurum Vulkan 9

http://www.r9volution.com/en






Quote from: Martijn M on September 13, 2016, 18:38:31
Voor ons wordt het de eerste X-fi! Met Dutch & Dutch gaan we de 8C demonstreren. Best spannend, maar ik heb er zin in! In het verleden (toen ik nog enkel als bezoeker naar de X-fi ging) heb ik geregeld met andere htforummers afgesproken. Aan htforummers die bij ons langs komen, zou ik willen vragen je even voor te stellen. Altijd leuk om personen achter de nicknames te ontmoeten!

8)
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike