X-Fi 2020 XFI EN HIFI.NL SLAAN HANDEN IN EEN Dutch Audio Event

Started by morca, May 22, 2012, 18:07:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rusher


Quote from: Rudy1968 on September 16, 2014, 23:15:06
+1

Ik ben een ASSA fan.
Goede/grotere ruimtes, interessante opstellingen, schappelijke parkeerkosten, schappelijke prijzen buffet, gratis toegang, voldoende gelegenheid om met iedereen te praten, gezellige relaxte sfeer.
Ik rijd daarvoor uit de Achterhoek op één dag heen en terug.
Waarschijnlijk grootste nadeel voor menig forum lid: het is een stereo show, geen HT.

Voor mij een jaarlijkse vaste prik, maar naast de focus op stereo, is de afstand begrijpelijkerwijs een probleem voor sommigen; niet voor iedereen zo te lezen uit jouw reactie [emoji2].

Jumping Jack

In november is er in Brussel de new music hifi-show. Voor de meesten ook wel een stukje rijden, maar maak er bv een weekendje van...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Ik moest het even opzoeken, maar de ASSA is zeker ook een optie!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Rusher


Quote from: Jumping Jack on September 17, 2014, 06:42:53
In november is er in Brussel de new music hifi-show. Voor de meesten ook wel een stukje rijden, maar maak er bv een weekendje van...

Goed idee!

quattronl

Dat wordt dus kiezen tussen Cinedream (1+2 november) en de New Music Hifishow (9+10 november). Beiden bij/in Brussel.
Geen idee welke groter cq interessanter is. Iemand ervaring met een van beiden?
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

Jumping Jack

New Music heeft de focus op stereo en is tamelijk groot. Op de site van New Music zie je de deelnemende merken.
Cinedream ken ik niet, maar zal meer ht gericht zijn en niet echt vergelijkbaar volgens mij...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Rudy1968

Hifi Music Thialf

Iemand hier van gehoord?
11 en 12 okt 2014.

Zie voor meer info hier:

https://nl-nl.facebook.com/pages/Hifi-Music-Thialf/1461086727500075

Ik kan niet schaatsen, maar het schijnt ook nog tot de mogelijkheden te behoren... :smile:

@mod: ik neem aan dat ik naar deze show mag linken? anders verwijderen indien in strijd met regelement, thanx.

*Ja hoor, geen probleem. Alleen doorverwijzen naar artikelen van niet-sponsors of illegale software en dergelijke is niet toegestaan.

martin778

Ik ben benieuwd, even vragen tussen audiovrienden of iemand uit Almere ook naartoe gaat.

home@the movies

Hi iedereen,

Graag breng ik hier ook nog even ons event onder da aandacht, de focus is inderdaad meer HT gericht maar dat neemt niet weg dat er ook heel wat leuke dingen te beleven zijn voor Hi Fi liefhebbers. Verder ook een zeer leuke koopjeshoek en toch wel een paar bijzonder fraaie Atmos en Auro audio opstellingen.

1 en 2 November dus noteren in je agenda,
http://www.homecinemahappening.be

Groeten
Werner
Home@The Movies
Cinedream.


citac

Dag Werner,
zo hoor je een audioshow te houden, gratis parkeren en toegang!
Jammer dat het in België is, anders was ik zeker langsgekomen.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1

home@the movies

Quote from: citac on October 27, 2014, 12:48:21
Dag Werner,
zo hoor je een audioshow te houden, gratis parkeren en toegang!
Jammer dat het in België is, anders was ik zeker langsgekomen.

Belgie is het einde van de wereld niet hé  ;) ;) ;) ;)

Rudy1968

Quote from: home@the movies on October 27, 2014, 12:50:22
Belgie is het einde van de wereld niet hé  ;) ;) ;) ;)

Nee, daar net voorbij  ;).

Serieus, ik probeer langs te komen, lijkt me reuze interessant!


garmtz

Audio Ingang is er ook bij (Harbeth, CH Precision, Resolution Audio, Manger, Wilson Benesch)!

http://x-fi-audioshow.nl/deelnemers/audio-ingang/


Rusher

Datum en tijd? Niet te vinden op de site. Ik ga niet dagen, uren en seconden tellen...

Deleted User

Het is toch altijd de mooiste en gezelligste show geweest... Ik stam nog uit de VAD tijd dat ik zelf in een winkel werkte. Eerst de dealerdagen om handelen en later voor mijn plezier  ;)

Deleted User

Quote from: Rusher on April 28, 2015, 20:38:49
Datum en tijd? Niet te vinden op de site. Ik ga niet dagen, uren en seconden tellen...

Effe verder kijken dan je....... :-) 26 + 27 september 2015

Het staat er gewoon

garmtz

Quote from: morca on April 28, 2015, 20:04:18
Ik mis jullie op de lijst ?

Ik post net een link van ons! Audio Ingang is de importtak van Beter Beeld & Geluid.


Rusher

#370
Quote from: jazzman on April 28, 2015, 21:05:07
Effe verder kijken dan je....... :-) 26 + 27 september 2015

Het staat er gewoon
Ik zie het... Maar niet echt handig geplaatst in een bar die verschuift! Kennelijk keek ik precies op het verkeerde moment.
Hoe dan ook... ik ben van de partij! Leuk!

Dirk

Quote from: Rusher on April 28, 2015, 23:42:19
Ik zie het... Maar niet echt handig geplaatst in een bar die verschuift!
^^

helemaal eens
ik had er dus ook "over gekeken", want zit uiteraard geen tig seconden naar datzelfde beeldje te kijken tot er eens wat wijzigt, zeker niet als ik specifiek (enkel even) naar die data op zoek ben  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz


Bas Akkerman

Quote from: garmtz on April 29, 2015, 11:22:39
:D
Wordt ook niet door jullie georganiseerd, dat scheelt. :P

Ik ga het in ieder geval in mijn agenda zetten.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten