Iear Show 2021

Started by FS249, October 21, 2021, 17:22:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jahtari

Ah jammer, kan alleen zondag.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

eMVe

Quote from: Tabcam on November 12, 2021, 23:53:10
Zondag's mogen alleen "geplaceerde" evenementen, ofwel iedereen op 1.5m zitten.
Dan is het wel duidelijk. Jammer, ik had me er wel op verheugd, maar toch maar besloten om niet te gaan.
Grote tegenvaller voor de organisatie en de deelnemende bedrijven, er wordt op deze manier wel een heel merkwaardige situatie gecreĆ«erd door de overheid. 

jahtari

Ja, waarom 1,5 meter als iedereen gevaccineerd is, al corona gehad heeft of getest is?

Wtf.  :nopompom:
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

ajbeefde

https://hifi.nl/artikel/30602/Update-Audio-Show-iEar-zaterdag-13-november-gaat-door,-zondag-14-afgelast.html

"We hebben een belangrijke update vanuit de organisatie van de Audio Show iEar', die deze zaterdag en zondag in de agenda stond. Omwille van de nieuwe maatregelen die zojuist in de persconferentie zijn aangekondigd, is besloten de zondag van het evenement af te gelasten. De Audio Show iEar' zal derhalve deze editie alleen op de zaterdag plaatsvinden, op de ongewijzigde openingstijden van 10.00 tot 18.00 uur.

Ongewijzigd is het gegeven dat het een QR-evenement betreft waarvoor een vaccinatiebewijs of negatieve test overlegd dient te worden.

Audio Show iEar' 2021: uitsluitend zaterdag 13 november"
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Raymen

Druk druk
Maar gaan nu naar binnen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Contour

Gaan nu het nog kan! Ik ben blij dat ik twee dagen DAE heb gedaan, vermoed dat we weer vele maanden zonder shows moeten gaan doen.

Pathos

Hele mooie show!!

Een set wat toch wel erg indruk op mij heeft gemaakt is de Goldenear Triton Two+ in de kamer van Audioquest. Aangesloten op een redelijk simpele Primare versterker en Hifi Rose Streamer gevoed door een Niagara 3000 als ik me niet vergis.
Wat een aangename klanken. De muziek vloeide echt. En het laag enorm strak met flinke drukopbouw. Gewoonweg een lekkere set imo.
Stereo 2.2 setup:
Pathos T.T. ~ AURALiC Altair G1 ~ Spendor A7 ~ Gaia III ~ 2x REL T/5x ~ Silent Angel Bonn N8 ~ 2x Farad Super3 LPS
Bekabeling: Audiomica: Celes Excellence M1 -> Erys Excellence M2 Luxury RCA -> Arago Excellence Luxury RJ/E. AudioQuest: Niagara 1200 -> Hurricane -> Blizzard -> Monsoon -> NRG-Z3 -> Vodka RJ/E. QSA: Yellow fuses. Synergistic Research: Purple fuse.
Akoestiek: Easy Noise Control.

PeterAlligator

Ha Pathos,

Mee eens...lekker showtje. Het was (te) druk, maar goed.

De Goldenears klonken inderdaad erg goed en volwassen. Heel veel kwaliteit voor de prijs. Bedenk wel dat de prijs van de kabels en het AQ-blokje de setprijs van de componenten waarschijnlijk overstijgt.
Aan de andere kant: de airco stond daar vrij hard te blazen, dus als een set dan nog steeds zo goed klinkt, dan moet het wel wat zijn :-)

Verder was ik onder de indruk van Vivid, Grimm, Naim, Isotek, Isoacoustic en Sonus Faber.

Groet,

Peter

eMVe

Quote from: PeterAlligator on November 25, 2021, 19:07:35
Ha Pathos,

Mee eens...lekker showtje. Het was (te) druk, maar goed.

De Goldenears klonken inderdaad erg goed en volwassen. Heel veel kwaliteit voor de prijs. Bedenk wel dat de prijs van de kabels en het AQ-blokje de setprijs van de componenten waarschijnlijk overstijgt.
Aan de andere kant: de airco stond daar vrij hard te blazen, dus als een set dan nog steeds zo goed klinkt, dan moet het wel wat zijn :-)

Verder was ik onder de indruk van Vivid, Grimm, Naim, Isotek, Isoacoustic en Sonus Faber.

Groet,

Peter
Ik ben bewust niet gegaan, dus leuk om er toch nog iets over te lezen. De keren dat ik GoldenEar beluisterd heb, had ik er gemengde gevoelens bij, maar met je laatste rijtje namen kan ik het wel eens zijn.