Ipad/Android apps van Glashart Media zijn uitgebracht!

Gestart door SpeedyAndré, mei 15, 2012, 00:04:38

Vorige topic - Volgende topic

SpeedyAndré

Het duurde even maar Xms (en gelieerde providers) hebben nu een Ipad en Android app van Glashart Media waarmee je op een tablet de Amino tvbox kan bedienen  :coffee:
De Ipad app werd half januari uitgebracht en de Android app is sinds vandaag in de Play store te vinden.

Er is een uitgebreide tvgids en ook opnames plannen kan nu eenvoudig op je tablet i.p.v met een remote die je op de tvbox moet richten.
Extra voordeel is dat je geen tv aan hoeft te hebben voor de menu's, bijv. als je radio luistert.
De volgende stap is tv/radio streamen naar de tablet, leuker kunnen we het niet maken, hoewel ...
Voor Android is 3.0 nodig en het werkt (nog) niet op smartphones, alleen op tablets.
Ik heb de Android app op mijn Asus transformer draaien en hij werkt prima, of het met andere providers zoals Lijbrandt al werkt weet ik niet want
de Android app is officieel nog niet gelanceerd door GHM.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB

paal17

Er is een update gemaakt.
Nu live tv op tablet, helaas niet alle zenders.

Ejorne

Hey da's wel interessant. Ik krijg binnenkort het pakket van Solcon, als ik het goed heb wordt daarbij ook de Amino gebruikt...

SpeedyAndré

Die live update voor android is er al een tijdje hoor, volgens mij werkte het 3 juli al ;)
Het gaat om een beperkt aantal kanalen die ook in het basispakket zitten, later komen er meer bij.
Je hebt de Amino nodig om de tablet te 'verbinden' middels een code.
Bij mij leek het zelfs op m'n Sony Xperia te gaan werken (1280x720 display) maar doordat de resolutie van de app hoger is
mis ik helaas een stukje beeld waardoor ik de code niet kon invoeren (key pad was onzichtbaar).
Ik probeerde het nog met wat trucs (cursor movements om getal in te vullen) maar dat mislukte.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, 2x Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, 3x Xtc + NBS Statement III + Dragonfly, Straightwire Virtuoso bi-wire en XLR,
Onkyo Tx-RZ50, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Panasonic DMR-UBS80, Shield tv 4K, HDfury Vertex 2 + VRROOM, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5 + VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-XW7000,  Harmony Elite, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S + UHD8000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3. Pc met MadVR, Decklink quad, 12Gbs SAS + 2x 14TB