activiteiten en devices

Started by Robert T, May 13, 2012, 13:49:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robert T

Gister een GC100 gekocht en aan de gang gegaan met iRule. Alles redelijk vanzelf sprekend en binnen een half uurtje kon ik mijn bluray speler aan en uit zetten via m'n iPad  ;D

Nu dus maar bouwen maar wat me volslagen onduidelijk is, is activiteiten en devices bouwen en hoe de panelen in elkaar zitten. Volgens mij komt het erop neer dat je alles kan doen wat je wilt. Ik zat er aan te denken om een home screen te maken met de devices links (zoals de  voorbeelden) en dan activiteiten als buttons op de homepage te zetten. Mis ik iets hier of is dit juist de bedoeling??

Wat een beetje jammer is, is dat iRule zoals Logitech geen status van de devices kent dus alle apparaten die een powertoggle hebben ipv een aan/uit knop is een beetje onhandig bedienen. Hoop dat er gauw zoiets komt.

Voor m'n SBT gebruik ik tegenwoordig Squeezepad en dat werkt erg goed... kan alleen nergens vinden hoe ik dit in iRule moet openen, iPeng kan geloof ik weer wel - ervaringen hiermee toevallig??

Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

J.A.F._Doorhof

Hi
Op de irule pagina staan wat interessante tutorials die denk ik wel zullen helpen.
Verder zou je APps kunnen starten als webpagina's denk ik, nog niet getest maar volgens mij kan dit wel.

Feitelijk kun je op alle pagina's knoppen plaatsen, als je maar de juiste apparaten aan de juiste poort hangt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert T

Tutorials al wel doorgelezen, zelfs de filmpjes, dat snap ik wel..het is alleen nog klok horen luiden maar die klepel.....  Misschien moet ik nog even van het Logitech concept afstappen of zo.

Apps als web pagina openen (als de app het ondersteund) kan je hier vinden:

http://handleopenurl.com

Ipeng bijvoorbeeld:

http://handleopenurl.com/scheme/ipeng

Ergens heb ik gelezen dat Squeezepad dit ook kan maar ik heb dit niet allemaal kunnen testen nog.



Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3