Adele - rolling In The Deep (Raphie Grooves Remix)

Started by Raphie, May 9, 2012, 19:13:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

We zijn weer terug van forumvakantie

remix gemaakt van Adele, ook te downloaden als 320 mp3
http://soundcloud.com/dropboxmastering/adele-rolling-in-the-deep

JBL PRX Power!

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

WickedGame

Afgezien dat ik rolling in the deep echt kots beu ben moet ik zeggen dat de remix van je wel prima in het gehoor ligt.

Al moet ik wel zeggen dat ik een soort van break mis die naar iets groots opbouwt. Het kabbelt voor mijn gevoel iets teveel door. Slecht, nee zeer zeker niet, maar ook niet een instant classic die je altijd bij blijft.

TornadoGo

 :withstupid:

Ligt lekker in het gehoor, je bent alleen een jaar te laat denk ik.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

botsen


snopper

net gedownload en mijn vrouw gaat er helemaal op los ... kompliment.... Nu een Album  :lookaround:

Snopper

edgnoj

Boem boem boink boink, nee geef mij het origineel maar.
Ik ben niet zo van het gepruts aan andermans creative prestaties
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

FvP

En hier de 432 Hz remix:

http://klinktbeter.be/htf/432hzremix.flac

De synth's rond 01:50 klinken gewoon veel beter in 432 Hz! De track gaat iets langzamer maar de kwaliteit knapt serieus op.

Raphie

je bedoelt 8% omlaag gepitched  :D
tempo is namelijk ook 8% lager, dat is geen 432 schaal.
je gaat platen toch ook niet op 29.7 ipv 33 toeren? tenzij je DJ bent en wilt beatmatchen?
JBL PRX Power!

FvP

Quote from: Raphie on June 30, 2012, 15:11:12
je bedoelt 8% omlaag gepitched  :D
tempo is namelijk ook 8% lager, dat is geen 432 schaal.
je gaat platen toch ook niet op 29.7 ipv 33 toeren? tenzij je DJ bent en wilt beatmatchen?

nee dat bedoel ik niet

A=432 Hz ipv A=440 Hz, meet het maar na

danielo

Quote from: Raphie on June 30, 2012, 15:11:12
je bedoelt 8% omlaag gepitched  :D
tempo is namelijk ook 8% lager, dat is geen 432 schaal.
je gaat platen toch ook niet op 29.7 ipv 33 toeren? tenzij je DJ bent en wilt beatmatchen?

Is dat niet juist iets wat veel radio stations al jaren doen zodat het 'vetter' klinkt volgens de kenners  :)

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

FvP

#11
Quote from: danielo on June 30, 2012, 15:22:55
Is dat niet juist iets wat veel radio stations al jaren doen zodat het 'vetter' klinkt volgens de kenners  :)

Daniel.

geen enkele radio brengt muziek in A=432 Hz, dus dat doen ze niet

wat ze wel doen is alles door een compressor/limiter halen zodat het shitmuziek wordt
op de radio zijn er bijna geen volumeverschillen, en dynamiek is helemaal weg/kapot
er zijn enkel nog toonhoogte en ritmevariaties op de radio

radio & tv staan hier nooit op want beide maken zich schuldig an the loudness war
hang maar eens een doorsnee tv aan een echte high-end set en zet TMF of MTV op, gewoon onluisterbare shit

FvP

Staan bijna op punt naar een feestje te gaan, heb de 432 Hz versie al op een USB stick mee in flac & wav, eens kijken hoe het publiek erop reageert ;)

danielo

Quote from: Klinkt Beter on June 30, 2012, 15:27:41
geen enkele radio brengt muziek in A=432 Hz, dus dat doen ze niet

wat ze wel doen is alles door een compressor/limiter halen zodat het shitmuziek wordt
op de radio zijn er bijna geen volumeverschillen, en dynamiek is helemaal weg/kapot
er zijn enkel nog toonhoogte en ritmevariaties op de radio

radio & tv staan hier nooit op want beide maken zich schuldig an the loudness war
hang maar eens een doorsnee tv aan een echte high-end set en zet TMF of MTV op, gewoon onluisterbare shit

Bedoelde meer spelen met de pitch, sorry voor de verwarring.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

KillerbeeNL

#14
Inderdaad te veel gehoord maar krijg toch weer af en toe een kippenvel momentje.

Lekker gepast gemixt.

Mijn broer zit ook op soundcloud maar heeft er nu weinig op staan omdat er niets meer bij kan.
Zoek op Marco Dalamrumah
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)