Leegverkoop bij RAF Amsterdam (Digital Music)

Started by kasper1985, April 28, 2012, 22:27:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kasper1985

RAF digital music gaat ermee stoppen. 75% korting op oudere blue rays 30% op de nieuwste blue rays.

Op DVD's ook flinke kortingen zowel muziek als film DVD's. Ze zouden eigenlijk vandaag stoppen maar het is nog steeds erg druk vertelden ze vanmiddag dus ze gaan nog 2 weken door.

Kasper
LG OLED C9 -Marantz NR1606- Marantz Pm7003 - Monitor audio BX5 - Nvidia shield - PS4 - PS3 - PS2 - Intel NUC gen8 Plex

Former member 78


CZ79

ipv  Blue Ray, wordt vaak fout gespeld/geschreven
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Fox

weer een speciaalzaak ten onder  :(

in Nederland blijft alleen dus nog de doorschuif tot 25 troep over  :unsure:

Ruud-

Niet ten onder, alleen heeft de nieuwe eigenaar besloten om geen software te verkopen.
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

Reinbo!

Was ook een slechte zaak. Was er laatst en alles was twee keer zo duur als elders. Dat ze dan vervolgens 50% korting aanboden, maakt het er wel erg klunzig op.

alexander2

Quote from: Reinbo! on April 29, 2012, 12:03:27
Was ook een slechte zaak. Was er laatst en alles was twee keer zo duur als elders. Dat ze dan vervolgens 50% korting aanboden, maakt het er wel erg klunzig op.

Niet echt fatsoenlijk om dit zo te plaatsen.
Even voor de duidelijkheid deze zaak had te maken met heel veel tegenslagen zakelijk zowel in privé sfeer.
Dat ze aan de prijs zijn tsja dat zal wel maar wat dacht je van de kosten?
Dit was een topzaak als je iets speciaals wilde hebben en er werd op verdiend nou en?
Schijnt een vies woord te zijn tegenwoordig. ::)
Reinbo ik vind dit echt niet netjes als je weet wat er achter de schermen heeft gespeeld de afgelopen jaren dan praat je echt anders.

FDLARRY

Helemaal mee eens, topzaak, ze hebben voor mij een tijd geleden de SACD van Miles - Kind of Blue voor me geregeld, was nergens meer te krijgen, 4 maanden wachten en toen, telefoontje, hij lag klaar. Erg jammer dus.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

peterrr

In de begintijd toen ze aan de overkant zaten, kon je aparte cd,s en iets heel exotisch kopen genaamd dvd's

Ja, ze waren aan de prijs maar dat vond ik toen niet zo erg.
De laatste jaren waren turbulent maar de collectie bleef van hoog niveau,maar ik vond het zelf steeds moeilijker om idd. teveel te betalen.

Ik vond de laatste jaren dat ik zelf minder browse in de bakken en meer online bestel en de aparte uitgaven in fysieke winkels ( vooral hun) erg overdreven qua prijs.

Toch vind ik het wel jammer het was een " apart " clubje met veel kennis...


Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

alexander2

Toen ze aan de overkant zaten....................
Dat was Tons eerste domper, uitbreiding van het pand een fikse verbouwing met daarbij horende kosten en toen besloot de Kerk club om de huur zomaar te verhogen. :o
Ton had geen keuze en moest eruit, dag investering.
Doorstart naar RAF Music gemaakt en daarna is alles mis gegaan wat mis kon gaan.
Persoonlijk vlak een nare periode meegemaakt met 1 van zijn kinderen ( heeft er flink ingehakt ).
Vervolgens ging RAF Music voor de zoveelste keer naar de zgn. knoppen.
Dat is teveel van het goede.
Hij heeft wederom een doorstart overwogen in dezelfde straat maar tijd/geld/huidige economie heeft ertoe geleid dat de stekker eruit is getrokken.

Reinbo!

Quote from: alexander2 on April 29, 2012, 13:35:29
Niet echt fatsoenlijk om dit zo te plaatsen.
Even voor de duidelijkheid deze zaak had te maken met heel veel tegenslagen zakelijk zowel in privé sfeer.
Dat ze aan de prijs zijn tsja dat zal wel maar wat dacht je van de kosten?
Dit was een topzaak als je iets speciaals wilde hebben en er werd op verdiend nou en?
Schijnt een vies woord te zijn tegenwoordig. ::)
Reinbo ik vind dit echt niet netjes als je weet wat er achter de schermen heeft gespeeld de afgelopen jaren dan praat je echt anders.

Ik heb geen idee wat er zich achter de schermen heeft afgespeeld. Geef enkel mijn mening als consument.  Was altijd veel meer gecharmeerd van Ro-Disc en Silverscreen als het op speciaalzaken aankwam. Maar het internet maakt het inderdaad vrijwel onmogelijk om nog een speciaalzaak te runnen.

FDLARRY

Quote from: Reinbo! on April 29, 2012, 16:46:27
Maar het internet maakt het inderdaad vrijwel onmogelijk om nog een speciaalzaak te runnen.
En dat is wel jammer, al maak ik mer er zelf ook schuldig aan, ebay is namelijk perfect om voor een mooie prijs top sacd's binnen te halen. Vorige week kreeg ik ook al het bericht dat jazz.nl in Utreg ermee ophoudt, kan de concurentie niet meer aan, zeer spijtig maar het is niet anders.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Henk Risch

Quote from: alexander2 on April 29, 2012, 13:35:29
Niet echt fatsoenlijk om dit zo te plaatsen.
Even voor de duidelijkheid deze zaak had te maken met heel veel tegenslagen zakelijk zowel in privé sfeer.
Dat ze aan de prijs zijn tsja dat zal wel maar wat dacht je van de kosten?
Dit was een topzaak als je iets speciaals wilde hebben en er werd op verdiend nou en?
Schijnt een vies woord te zijn tegenwoordig. ::)
Reinbo ik vind dit echt niet netjes als je weet wat er achter de schermen heeft gespeeld de afgelopen jaren dan praat je echt anders.

Dat kan jij wel vinden,maar ik en vele met mij hebben toch wel zeer slechte
ervaringen gehad met raf,en met alle respect maar met problemen in de
prive sfeer ed heeft de klant niets te maken.voor meer slechte ervaringen
verwijs ik je graag naar de zoek functie op dit forum.


alexander2

Quote from: richard51 on May  2, 2012, 21:57:18
Dat kan jij wel vinden,maar ik en vele met mij hebben toch wel zeer slechte
ervaringen gehad met raf,en met alle respect maar met problemen in de
prive sfeer ed heeft de klant niets te maken.voor meer slechte ervaringen
verwijs ik je graag naar de zoek functie op dit forum.

De Elektronicazaak Raf heeft niets te maken met de muziek/dvd store RAF.
Dat is al 100 keer geschreven en uitgelegd jammer dat mensen dit niet willen begrijpen. :-X
Ton heeft enkel de naam RAF gebruikt omdat het heel lang geleden logisch leek om 1 sterke naam te gebruiken.