Allerslechtste film ooit

Started by CZ79, April 28, 2012, 20:28:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LittleNinja

Het is wel goed zo...

Iemand mag een film gewoon bagger vinden en anderen mogen het daar over oneens zijn, ongeacht wat de wereld er van denkt.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Xstream

#476
Ik sluit me aan, zoals al eerder in dit topic, dat dit geen "zeik topic" is om even te klagen welke film je tegenviel, maar dat het dus gaat om "echt slechte" films. Ik denk dat slechtste film (denk aan films van Ed Wood) niet eens gezien zal zijn door de meesten hier. Dus als je alleen A-titels kijkt kun je wat mij betreft bij voorbaat wegblijven hier.

Wel is 't een idee om gewoon een nieuw topic te openen met de titel "Tegenvallende films", die je om wat voor reden gewoon vond tegen vallen / helemaal ruk vond. Want zeiken, zeker op films, is altijd leuk, maar het vervuilt nu waar 't in dit topic om gaat. En dat zijn dus categorie B, C en D films van een bedenkelijk niveau. Films met ratings van 1 - 3 op IMDB zegmaar. Welke, omdat ze zo slecht zijn, daarom vaak wel erg hilarisch zijn in een melige bui ;)

Zoals bijv "Titanic 2" e.d.: http://www.imdb.com/title/tt1640571/
Of zoals de TS al voorzetten: Nazi's at the Center of the Earth
Of check deze trailer van "Zombie Ass, Toilet of the dead": http://collider.com/zombie-ass-toilet-of-the-dead-trailer/157505/

En beweer dan nog maar 's dat die Oscar film werkelijk zo slecht is, slechter dan deze meuk. Zelfs Trainspotting wordt genoemd. Nou sorry, je mag 'm "slecht vinden", maar technisch en objectief gezien is die natuurlijk lang niet de slechtste film ooit gemaakt.

Het gaat dus om "objectief" slecht, als in film maken. Niet in je persoonlijke emoties en teleurstellingen.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub


Xstream

#478
Quote from: morca on April 21, 2015, 22:04:06
Lord of the rings.
Moehaha, leuk geprobeerd. Nog meer vervuiling dus bij deze. Ik kom niet meer bij, wat geestig zeg. "Slechtste grap ooit" misschien? :P
PS: Over teleurstellend gesproken, was dit er serieus 1 (meerdere dus) van mij die niet aan m'n verwachtingen voldeed.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

CZ79

Quote from: Xstream on April 21, 2015, 21:57:56
Ik sluit me aan, zoals al eerder in dit topic, dat dit geen "zeik topic" is om even te klagen welke film je tegenviel, maar dat het dus gaat om "echt slechte" films. Ik denk dat slechtste film (denk aan films van Ed Wood) niet eens gezien zal zijn door de meesten hier. Dus als je alleen A-titels kijkt kun je wat mij betreft bij voorbaat wegblijven hier.

Wel is 't een idee om gewoon een nieuw topic te openen met de titel "Tegenvallende films", die je om wat voor reden gewoon vond tegen vallen / helemaal ruk vond. Want zeiken, zeker op films, is altijd leuk, maar het vervuilt nu waar 't in dit topic om gaat. En dat zijn dus categorie B, C en D films van een bedenkelijk niveau. Films met ratings van 1 - 3 op IMDB zegmaar. Welke, omdat ze zo slecht zijn, daarom vaak wel erg hilarisch zijn in een melige bui ;)

Zoals bijv "Titanic 2" e.d.: http://www.imdb.com/title/tt1640571/
Of zoals de TS al voorzetten: Nazi's at the Center of the Earth
Of check deze trailer van "Zombie Ass, Toilet of the dead": http://collider.com/zombie-ass-toilet-of-the-dead-trailer/157505/

En beweer dan nog maar 's dat die Oscar film werkelijk zo slecht is, slechter dan deze meuk. Zelfs Trainspotting wordt genoemd. Nou sorry, je mag 'm "slecht vinden", maar technisch en objectief gezien is die natuurlijk lang niet de slechtste film ooit gemaakt.

Het gaat dus om "objectief" slecht, als in film maken. Niet in je persoonlijke emoties en teleurstellingen.

+1
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika


DofN

Humorloze kwaadaardigheid, kop noch staart. Ook niet griezelig of spannend.

Frankenstein's Army (2013)

http://www.imdb.com/title/tt1925435/

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

hdnoob

Quote from: Xstream on April 21, 2015, 21:57:56
Of check deze trailer van "Zombie Ass, Toilet of the dead": http://collider.com/zombie-ass-toilet-of-the-dead-trailer/157505/

Dit is wel een fetish film zeg. Pfff..  Ik vind niet dat je dit de allerslechtste film kunt noemen.

Ik had hem gedownload en er doorheen geklikt en besloten niet te kijken want het is niet mijn ding.

Maar als je een fetish hebt voor japanse meisjes in schooluniform met een kick voor shit/anaal scenes dan kan ik me voorstellen dat je er van kunt genieten.




Loondijke

#483
Quote from: MichelDW on April 20, 2015, 18:04:46
Heeft hier dan niemand een hekel aan de laatste in de reeks van "The Hunger Games" - Mocking Jay part 1???
Jeeeesus wat een debiele film die denkt dat ze er zomaar eventjes een 2-en-een-halfje kunnen tussengooien in wat oorspronkelijk een drieluik was. En wat bleek, ze kwamen er nog mee weg ook!
De special effects beperken zich tot geluidseffecten?! want de aanvallende ruimteschepen blijven onzichtbaar terwijl de hele kolonie zich verschuilt in wat niet meer is dan een soort ondergrondse parkeergarage?! Hoe beklijvend is dat. Denk dat de Special Effects nog minder waren dan in Blakes 7 - een onvolprezen Britse SF reeks uit de jaren 80 waar je er ook alles moest 'bijdenken'. Alleen hadden die wel gevatte dialogen! Wat je van Mocking Jay 1 niet kan zeggen.

"Een hekel hebben aan" films horen hier echt niet thuis. Je kunt The Hunger Games films toch niet de slechtste film ooit vinden. Als je je een klein beetje had verdiept in het verhaal, dan had je de diepgang en het goed uitgewerkte verhaal opgemerkt. Het is een origineel concept en is ontzettend goed uitgewerkt.

Dat het genre je niet ligt, of sommige elementen je tegen vallen....tja, dat is een ander verhaal. Maar het zo kortzichtig neersabelen als hierboven is gewoon kleutergedrag.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Jumping Jack

Quote from: cz79 on April 28, 2012, 20:28:18
Wat is de slechtste film die jullie ooit hebben gezien???

Jullie verliezen bovenstaande vraag uit de openingspost uit het oog. Als MichelDW meent dat hij nog geen slechtere film heeft gezien dan The Hunger Games, dan is dat zo. Daar is niets kleuterachtigs aan. Mss heeft ie zelfs nog niet veel andere films gezien, wie weet? Ik vond trouwens het tweede deel van de reeks ook een erg slechte film hoor...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Multimediaknaller

Gisteren The Maze Runner gezien en ik heb echt genoten... :lookaround: Van de aftiteling!!  :crazy:

Alleen afgekeken omdat mijn vrouwtje  :wub: hem leuk vond!

Lucky.L

Quote from: Bierbraker on April 23, 2015, 15:14:01
Gisteren The Maze Runner gezien en ik heb echt genoten... :lookaround: Van de aftiteling!!  :crazy:

Alleen afgekeken omdat mijn vrouwtje  :wub: hem leuk vond!
Heb hem na 20 min. ook uitgezet !
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

patsijb

als het al vast ligt wat iedereen een erg goede film MOET vinden waarom uberhaupt deze topic dan beginnen?
niks met abcd films te maken..
zal mij een worst wezen waar ze in belanden..een film is een film en als ik hem slecht vind..so be it
respecteer dat..
anders met je zogenaamde filmkenners op n eiland gaan zitten waar iedereen hetzelfde leuk vindt..

toch grappig dat niemand de topic opener goed leest

Raymond187

Quote from: morca on April 21, 2015, 22:04:06
Lord of the cockrings.
Jij kijkt vreemde films jongeman :D

Quote from: Loondijke on April 23, 2015, 09:34:08
"Een hekel hebben aan" films horen hier echt niet thuis. Je kunt The Hunger Games films toch niet de slechtste film ooit vinden. Als je je een klein beetje had verdiept in het verhaal, dan had je de diepgang en het goed uitgewerkte verhaal opgemerkt. Het is een origineel concept en is ontzettend goed uitgewerkt.

Dat het genre je niet ligt, of sommige elementen je tegen vallen....tja, dat is een ander verhaal. Maar het zo kortzichtig neersabelen als hierboven is gewoon kleutergedrag.

Ik vind de hunger gamer ook bagger. ik kan er niet van genieten.

Quote from: Bierbraker on April 23, 2015, 15:14:01
Gisteren The Maze Runner gezien en ik heb echt genoten... :lookaround: Van de aftiteling!!  :crazy:

Alleen afgekeken omdat mijn vrouwtje  :wub: hem leuk vond!
En deze vond ik juist weer leuk  O0

Xstream

#489
Quote from: hdnoob on April 22, 2015, 19:06:13
Dit is wel een fetish film zeg. Pfff..  Ik vind niet dat je dit de allerslechtste film kunt noemen.

Ik had hem gedownload en er doorheen geklikt en besloten niet te kijken want het is niet mijn ding.

Maar als je een fetish hebt voor japanse meisjes in schooluniform met een kick voor shit/anaal scenes dan kan ik me voorstellen dat je er van kunt genieten.
Wie heeft het over genieten? Het gaat over de slechtste film.

Quote from: Jumping Jack on April 23, 2015, 14:57:42
Jullie verliezen bovenstaande vraag uit de openingspost uit het oog. Als MichelDW meent dat hij nog geen slechtere film heeft gezien dan The Hunger Games, dan is dat zo. Daar is niets kleuterachtigs aan. Mss heeft ie zelfs nog niet veel andere films gezien, wie weet? Ik vond trouwens het tweede deel van de reeks ook een erg slechte film hoor...
De TS geeft anders (al herhaaldelijk) aan wat de bedoeling is van dit topic. De titel is ook "Allerslechtste film ooit".
Als Oscar films e.d., die film technisch gewoon doorgaans meer dan gemiddeld in elkaar zitten worden genoemd dan vind ik dat inderdaad gewoon verwerpelijk en is niet waar 't hier om gaat.

Quote from: patsijb on April 23, 2015, 15:55:52
als het al vast ligt wat iedereen een erg goede film MOET vinden waarom uberhaupt deze topic dan beginnen?
niks met abcd films te maken..
zal mij een worst wezen waar ze in belanden..een film is een film en als ik hem slecht vind..so be it
respecteer dat..
anders met je zogenaamde filmkenners op n eiland gaan zitten waar iedereen hetzelfde leuk vindt..

toch grappig dat niemand de topic opener goed leest
Lees de titel of de rest van 't topic dan eens. Deze discussie is al meerdere keren geweest.
Beetje irritant dat die mensen dan blijkbaar ook geen respect hebben voor de TS en de mensen die proberen om een meer objectief topic te hebben.
Zoals gezegd, start dan even een nieuw topic en stop eens met je "geen respect", want dat gaat 2 kanten op.

Tip aan de TS: update de TS eens, dan voorkomen we deze herhalende discussie.

Maak anders evt wel een topic aan welke wel letterlijk elk woordje en context afdekt zodat we die kleuters kunnen vermijden die zo graag hun puntje willen maken. Respect jadieja ... huil huil. Zijn altijd dezelfde figuren die 't daarover hebben en blijkbaar niet in staat zijn 't zelf op te brengen. Wij moeten blijkbaar in een locked topic zitten met een groepje met speciale invites om in staat een inhoudelijk topic te hebben met een specifiek doel. "Het zal mij een worst wezen", "so be it" ... maar we moeten we respect naar jouw tonen. Dus als ik zeg: 't zal me een worst wezen wat jij ervan vind dan is dat een jouw vorm van respect?

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Loondijke

#490
Duidelijk andere interpretatie tussen;

ALLERSLECHTSTE FILM OOIT
Zoals bijvoorbeeld  Birdemic: Shock and Terror (echt TE kansloos. Die minuten krijg je nooit meer terug in je leven)

Of

FILM DIE IK ECHT SLECHT VOND
Hunger Games / John Wick etc voor mensen die er geen fan van zijn

Maargoed, lekker blijven posten natuurlijk :D.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Kjelt

Quote from: patsijb on April 23, 2015, 15:55:52
-als het al vast ligt wat iedereen een erg goede film MOET vinden waarom uberhaupt deze topic dan beginnen?
- en als ik hem slecht vind..so be it respecteer dat..
- toch grappig dat niemand de topic opener goed leest
Het gaat er niet om of je een film slecht vind, het gaat er om dat het de aller aller slechtste film is die je tot nu toe hebt gezien.
Waarschijnlijk heb je zelf het openingstopic niet goed gelezen, zal hem nog een keer quoten  :dry:

Quote from: cz79 on April 28, 2012, 20:28:18
Ik heb werkelijk nog nooit zo'n slechte film gezien
Wat is de slechtste film die jullie ooit hebben gezien???

patsijb

kan ook pas oordelen over n film als ik m heb gezien..
als ik n film slecht vind die jullie allemaal zo geweldig vinden omdat er 12 oscars op staan..
jammer dan..

ik weet dat de discussie al ns is geweest..ik ben r zelf 1 gestart

ik probeer voor de rest geen objectief beeld weg te ztten alleen maar zet ik neer wat ik slecht vind
en t mooie is dat iedereen hier als n stel schapen hetzelfde reageert

:clapping:


Loondijke

Zal dit topic lekker vermijden met zulke reacties ertussen. Gelukkig is de rest van HTForum wel van iets hoger niveau  :headbanging:
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Xstream

#494
Quote from: patsijb on April 23, 2015, 17:00:07
kan ook pas oordelen over n film als ik m heb gezien..
als ik n film slecht vind die jullie allemaal zo geweldig vinden omdat er 12 oscars op staan..
jammer dan..

ik weet dat de discussie al ns is geweest..ik ben r zelf 1 gestart

ik probeer voor de rest geen objectief beeld weg te ztten alleen maar zet ik neer wat ik slecht vind
en t mooie is dat iedereen hier als n stel schapen hetzelfde reageert

:clapping:
Sjeez wat vermoeiend zeg ... En ook op mijn opmerking reageert iedereen weer hetzelfde als een paar schapen, net als jij. Ja, we zijn allemaal schapen.
Ik ben weg hier. Het is werkelijk FOK forum niveau aan het worden hier. IQ van een aardappel en wel interessant zitten doen. En dan nog voor jezelf klappen.

Ipv "als je alleen A-titels kijkt kun je wat mij betreft bij voorbaat wegblijven hier" had ik dus moeten zeggen "Knuppels die alleen A-titels kijken zullen er nooit wat van snappen".
Weer een leuk topic om zeep ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

patsijb

o sorry meneer kunt u mij aub uitleggen wat het verschil is tussen een a en b titel
vertel vertel
hoe kan j dat toch allemaal zo goed weten..
vertel vertel


Multimediaknaller

Quote from: cz79 on April 28, 2012, 20:51:18
Meen je dat echt, OK verhaal kan niet je ding zijn maar de special affects van die film waren tenminste wel dik in orde.

Ook niet mijn film, om dezelfde reden die jij aanhaalt. Alleen is dit momenteel de enige film die ook echt in 3D is opgenomen.

Zodiac


Quote from: Xstream on April 23, 2015, 17:08:21
Sjeez wat vermoeiend zeg ... En ook op mijn opmerking reageert iedereen weer hetzelfde als een paar schapen, net als jij. Ja, we zijn allemaal schapen.
Ik ben weg hier. Het is werkelijk FOK forum niveau aan het worden hier. IQ van een aardappel en wel interessant zitten doen. En dan nog voor jezelf klappen.

Ipv "als je alleen A-titels kijkt kun je wat mij betreft bij voorbaat wegblijven hier" had ik dus moeten zeggen "Knuppels die alleen A-titels kijken zullen er nooit wat van snappen".
Weer een leuk topic om zeep ...
Doei
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Jumping Jack

Wat een overtrokken reacties allemaal zeg. Het is dus geen fabel dat vrouwen die een tijd met elkaar doorbrengen ook samen gaan menstrueren...  :wacko:
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs