sneller content van nieuwsgroepen downloaden hoe?

Started by frank2, April 23, 2012, 11:20:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WW


Witalik

Quote from: frank2 on April 25, 2012, 19:07:24
Ik let inderdaad goed op de kosten, dit zijn van die sluimerkosten die langzamerhand steeds hoger worden. Op mijn mobiel heb ik geen internet ik zie daar totaal het nut niet van. (de kosten zijn dan ook maar 3,95 p/mnd in tegenstelling tot de meesten met een bedrag van 35 euro p/mnd. (sim only met korting standaard dus altijd, van vodafone)
Ik weiger gewoon 17 euro te betalen voor iets wat ik niet gebruik. De vraagstelling was ook puur of iemand een oplossing had om het sneller te maken, dit blijkt dus niet zo te zijn.

Mijn oude abbo was van quicknet. Of dat adsl2 is/was denk het niet, heb nu een bedraad modem staan van zyxell, gekregen van vodafone.

Verder gaat het downloaden best, duurt alleen voor 4 GB bijna 4 uur, dus 's nachts aanzetten voor HD films en dan is het 's ochtends klaar.

Nu maar wachten op glasvezel.

Waarom gebruik je dat ziggo kastje dan niet voor op je slaapkamer of iets dergelijks ? Heb je daar ook mooi digitale tv :D
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"