advies mbt in-ear koptelefoon voor Ipod classic

Started by jobozo, April 16, 2012, 10:52:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jobozo

Ik zoek een nog betere koptelefoon dan de sennheiser 400 die ik nu heb.Gebruik hem op de Ipod Classic 160 gb.
Het liefst zou ik dat zelf willen beoordelen door zelf te luisteren, maar de audiozaken die een beetje keuze hebben hierin zijn zeer beperkt .
Bovendien schijnt ook hierin het inspelen van belang te zijn, als ik het zo lees, soms zelf 200 uur, dus dan zegt het luisteren naar een nieuwe koptelefoon ook weinig.

Elders wordt de Shure SE 535 al genoemd
er staat ook een korte review van een B&W C5
Verder komt de Monster Turbine pro copper goed uit de bus, maar hiervan worden via internet ook fake gevallen van aangeboden, zag ik via google...

Dus:heeft er iemand een goed advies mbt onder andere deze koptelefoontjes?Of andere?Max 350 euro

paaj

De Shure's zijn de enige die ik gehoord heb, maar die klinken wel heel goed. Jammer dat ik me erger aan die dingen in het oor. Ultimate Ears is nog een merk dat erg goed bekend staat.
Als hygiene gevoelig product zijn in-ears lastig luisterbaar te vinden helaas.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

jobozo

Quote from: paaj on April 16, 2012, 11:01:34
De Shure's zijn de enige die ik gehoord heb, maar die klinken wel heel goed. Jammer dat ik me erger aan die dingen in het oor. Ultimate Ears is nog een merk dat erg goed bekend staat.
Als hygiene gevoelig product zijn in-ears lastig luisterbaar te vinden helaas.

Ja, lastig.
Dat betekent 350 e uitgeven op goed vertrouwen , zeg maar.zo'n niet goedkoop produkt zou beluisterbaar moeten zijn...

jobozo

Bij uitblijven verdere reacties de conclusie maar getrokken dat er weinigen onder ons zijn die 350-400 euro voor een koptelefoontje over hebben.
Afgelopen week bij een Appel-zaak in Den Haag gezien dat ze de B&W C5 verkochten, deze mocht dus wel uitgeprobeerd worden, en ik kan niet anders zeggen dat dit erg goed klinkt.Het draagcomfort is even wennen, maar zeer de moeite waard.179 euro, erg mooi.Of er betere zijn:geen idee

scheelt me weer 200 euro, warm klinkende aanrader.

kan slotje op


BuSpu