Release periode marantz

Started by squeek, April 14, 2012, 13:19:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

Is de update voor de bediening met androidtoestellen ook uitgevoerd ?

gr,

Marcel
Home&Car Hifi

Danny1981

Net wel een "Marantz remote app" update voor de Iphone en Ipad... Android weet ik niet. Hopelijk gaat "Deremote" nog een update krijgen met als extra "Spotify source". Love this app :inlove:
WOON Pioneer KRP-600M :: Marantz sr-7007 :: NAD stereo verst. :: Inakustik :: Monitor Audio RX8 >> GX300 on hold :: Humax IRHD-5200 :: Dune mediasp. :: PS3 500Gb :: Kordz EVX + LUX :: PS Audio Dectet & Quintet :: PS Audio & Furutech kabels :: Furutech rhodium wcd SLAAP Samsung UE46ES6800 :: Marantz sr-6006 :: :: Dune mediasp. :: Kordz EVX :: Inakustik :: Kef Q900 EN 15" Macbook pro retina 2,7-GHz :: iPad 3 64GB :: iPhone 4S :: Synology DS1511+ :: Panasonic Full HD hc-x900...

Roeru117

Volgens mij is er nog steeds geen officiele Android app. Een vertegenwoordiger van Marantz wist mij een tijd terug te vertellen dat ze eerst de app voor de iDevices op orde wilden hebben. Ik heb de meest recente update nog niet gezien, maar misschien dat deze eindelijk een echte iPad app betreft ipv een oversized iPhone app.
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

Roeru117

Het blijkt dat er een Marantz Remote App in de Play store te krijgen is sinds 7 september. De 123 mensen die de app een waardering hebben gegeven zijn er echter niet heel erg tevreden over.

Eens uitproberen dan maar.
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

vik

Foto binnenkant van de AV 7701

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

danielo

Bijzonder dat ze de voeding onderdelen onder de main print gedaan hebben terwijl ze genoeg ruimte hebben aan de voorkant.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

John Wx

Quote from: danielo on October 25, 2012, 22:59:45
Bijzonder dat ze de voeding onderdelen onder de main print gedaan hebben terwijl ze genoeg ruimte hebben aan de voorkant.

Daniel.

En zonde voor de foto
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

danielo

Quote from: John Wx on October 26, 2012, 10:37:11
En zonde voor de foto

Ik dacht meer aan de effecten op het geluid maar het is ook jammer voor de foto :)

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

vik

#208
Meer foto´s van de  AV 7701
















Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Staaled

De AV 7701 staat inmiddels op Marantz NL website.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Witalik

Van mij mag er wel weer een nieuwe serie komen  ;D . Piste net naast de pot toen ik de SR5006 wilde bestellen voor 430 euro. Toen ik op koop wilde overgaan waren ze op en worden ze nu voor 595+ aangeboden  :(
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

H&C Hifi

Quote from: Witalik on November  2, 2012, 00:34:24
Van mij mag er wel weer een nieuwe serie komen  ;D . Piste net naast de pot toen ik de SR5006 wilde bestellen voor 430 euro. Toen ik op koop wilde overgaan waren ze op en worden ze nu voor 595+ aangeboden  :(

voor 649,00 koop je het nieuwe model de SR-5007.. ik zou de 5006 laten schieten..

Gr,

Marcel

Zefanja

Is er al meer bekend over de AV8801?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Staaled

#213
Quote from: Zefanja on November  2, 2012, 14:45:59
Is er al meer bekend over de AV8801?
1ste kwartaal 2013, volgens mijn info.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Witalik

Quote from: HcHifi.nl on November  2, 2012, 13:28:36
voor 649,00 koop je het nieuwe model de SR-5007.. ik zou de 5006 laten schieten..

Gr,

Marcel

Ja maar dat is het ik vind 200 euro een beetje veel voor een Front HDMI ingang en 4k upscaling.

Vond die 430 euro juist wel een aantrekkelijke prijs
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

H&C Hifi

Quote from: Witalik on November  2, 2012, 16:20:22
Ja maar dat is het ik vind 200 euro een beetje veel voor een Front HDMI ingang en 4k upscaling.

Vond die 430 euro juist wel een aantrekkelijke prijs

430,00 was idd leuk, zulke prijzen zijn echt altijd maar zeer kort van kracht..
Maar er zijn wel meer dingen dan alleen die 2 puntjes :

oa :

-Android bediening
-spotify
-beter netwerk gebeuren.

Gr,

Marce

Cobraatje

@Marcel Heb jij al iets gehoord over de prijsstelling van de AV8801 en leverbaarheid?

H&C Hifi

Quote from: Cobraatje on November  2, 2012, 17:39:19
@Marcel Heb jij al iets gehoord over de prijsstelling van de AV8801 en leverbaarheid?

Hipster heeft het goed ;)
prijs is pas bekend al hij leverbaar is, daarvoor is puur speculeren..

Gr,

M

Cobraatje

Quote from: HcHifi.nl on November  2, 2012, 18:36:54
Hipster heeft het goed ;)
prijs is pas bekend al hij leverbaar is, daarvoor is puur speculeren..

Gr,

M

Thx Marcel ;D
Ik hoop dat de prijsindicaties uit de USA niet kloppen: Just got retail pricing from Marantz on the av8801 $3999.99

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

John Wx

Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

John Wx

Quote from: danielo on October 26, 2012, 11:24:48
Ik dacht meer aan de effecten op het geluid maar het is ook jammer voor de foto :)

Daniel.

Dat meen je over invloed op geluid  :mellow:
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

danielo

#223
Quote from: John Wx on November  7, 2012, 10:50:01
Dat meen je over invloed op geluid  :mellow:

Waarom niet ? Als marantz een hele hoepla maakt over dat ze er een koper kast omheen doen dan mag je toch ook wel een opmerking maken dat je de voeding onderdelen als het kan ver weg houd van de analoge signalen op de print platen ?

Moet zeggen dat ik zelf altijd mijn twijfels heb over dit soort dingen maar je kan als merk niet zeggen we gaan heel ver in x zonder dan ook mee te gaan in discussie y.

Ik zelf test dit eigelijk heel simpel. Is mijn setup 'stil' als ik volume openzet, cd op pauze (bijvoorbeeld) en wat hoor ik bij de speakers als ik mijn oren erbij hou.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

gast2018

Quote from: danielo on November  7, 2012, 13:51:38


Ik zelf test dit eigelijk heel simpel. Is mijn setup 'stil' als ik volume openzet, cd op pauze (bijvoorbeeld) en wat hoor ik bij de speakers als ik mijn oren erbij hou.

Daniel.

Ruis, maar dat hoor je bijna altijd en is bovendien nog ook afhankelijk van een aantal andere factoren.