Jaws BD 8/15/2012

Started by evilniek, April 11, 2012, 10:07:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

evilniek

Goed nieuws, Jaws komt dit najaar uit op Blu-ray. wat mij betreft één van de betere films Van Spielberg.

http://www.digitalbits.com/#mytwocents
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Erik

Benieuwd hoe HD hij wordt, het is tenslotte al een film van 30 jaar terug.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Bas Akkerman

Quote from: Erik on April 11, 2012, 19:20:13
Benieuwd hoe HD hij wordt, het is tenslotte al een film van 30 jaar terug.
Sterker, het was de allereerste film die ik destijds met mijn vader op een Video-2000 systeem heb bekeken. Op een warme zomermiddag...  :smile:
Dus deze ga ik zeker aanschaffen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Erik

Quote from: Bas Akkerman on April 11, 2012, 20:29:30
Sterker, het was de allereerste film die ik destijds met mijn vader op een Video-2000 systeem heb bekeken. Op een warme zomermiddag...  :smile:
Dus deze ga ik zeker aanschaffen!
Volgens mij ben je daarna heel lang niet in het water geweest ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Bas Akkerman

Quote from: Erik on April 12, 2012, 00:58:42
Volgens mij ben je daarna heel lang niet in het water geweest ;D
De eerste weken heb ik in de zee én het zwembad inderdaad regelmatig achter me gekeken of er niets opdook. Mooi dat een film dat voor elkaar kan krijgen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Alphaverb

Zeker een om naar uit te kijken!

cyrille1977

Ben ontzettend benieuwd of de blu ray versie net zo sterk verbeterd is t.o.v. de DVD versie als bij Alien

evilniek

Quote from: cyrille1977 on August 11, 2012, 23:04:34
Ben ontzettend benieuwd of de blu ray versie net zo sterk verbeterd is t.o.v. de DVD versie als bij Alien

De review van DVDbeaver. Wel postitief zo te lezen.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Multimediaknaller

Geloof me... Het ziet er niet uit  :unhappy:

evilniek

Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Multimediaknaller

Quote from: evilniek on August 12, 2012, 15:52:50
Leg uit!  ::)

Herinner je je nog die scene dat die duiker bezig was bij het hek? Een paar tellen later zie je zijn arm in beeld verschijnen.... Dat zag er op DVD al niet uit  :sigh:

Als je dat ook nog eens omzet in BD  :D





evilniek

Quote from: Bierbraker on August 12, 2012, 16:07:49
Herinner je je nog die scene dat die duiker bezig was bij het hek? Een paar tellen later zie je zijn arm in beeld verschijnen.... Dat zag er op DVD al niet uit  :sigh:

Als je dat ook nog eens omzet in BD  :D






Welk hek, welke arm?
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Multimediaknaller

Quote from: evilniek on August 12, 2012, 16:33:48
Welk hek, welke arm?

Our first human victim is Overman, a crewman who must fix the underwater gate that separates the ocean from the parks man-made lagoon. Into the water he goes and with a flash of teeth and another crunch the handyman is soon handless as his (3-D Alert) severed arm floats forward.

Bron:http://www.coolcinematrash.com/movies/jaws3.htm

Zat je niet op te letten, of was je net een pilsje aan het halen  :D

evilniek

Quote from: Bierbraker on August 12, 2012, 17:12:10
Our first human victim is Overman, a crewman who must fix the underwater gate that separates the ocean from the parks man-made lagoon. Into the water he goes and with a flash of teeth and another crunch the handyman is soon handless as his (3-D Alert) severed arm floats forward.

Bron:http://www.coolcinematrash.com/movies/jaws3.htm

Zat je niet op te letten, of was je net een pilsje aan het halen  :D

Ik denk dat je zelf niet hebt opgelet, het gaat hier namelijk niet over de sequels.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Multimediaknaller

Quote from: evilniek on August 12, 2012, 18:02:45
Ik denk dat je zelf niet hebt opgelet, het gaat hier namelijk niet over de sequels.

Deel I  ;D

Ok, suc6 ermee dan  :D

Die relatief oude films komen vaak heel korrelig over als ze zijn overgezet, en niet dat ik mijn gelijk erdoor wil drukken maar vaak gaan ze hoofdprijzen vragen voor opgepoetste bioscoopkwaliteit

Zelf hebben we de complete Rocky op BD als verzamelbox en I (1977) ziet er niet uit, en dan heb ik het niet over Stallone himself  ;D Delen later zie je dat de kwaliteit met sprongen vooruit gaat.

evilniek

Quote from: Bierbraker on August 12, 2012, 18:12:49
Deel I  ;D

Ok, suc6 ermee dan  :D

Die relatief oude films komen vaak heel korrelig over als ze zijn overgezet, en niet dat ik mijn gelijk erdoor wil drukken maar vaak gaan ze hoofdprijzen vragen voor opgepoetste bioscoopkwaliteit

Zelf hebben we de complete Rocky op BD als verzamelbox en I (1977) ziet er niet uit, en dan heb ik het niet over Stallone himself  ;D Delen later zie je dat de kwaliteit met sprongen vooruit gaat.

Jaws is nauwgezet gerestaureerd, is dus ook niet te vergelijken met de uitgave van rocky. Het korrelige, is juist iets wat er vaak gewoon bij hoort, ook wel film-grain genoemd.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Multimediaknaller

Quote from: evilniek on August 12, 2012, 18:31:53
Jaws is nauwgezet gerestaureerd, is dus ook niet te vergelijken met de uitgave van rocky. Het korrelige, is juist iets wat er vaak gewoon bij hoort, ook wel film-grain genoemd.

Je hebt me nieuwsgierig gemaakt, maar hou voor mezelf nog wel een slag op de arm  ;)

fugazi_2009

Ik heb hem gisteren gekeken en ik kan zeggen dat die er super uitziet.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

aklasse

Heb hem gezien prima beeld zeer mooie kleuren en zeer goed geluid.

Multimediaknaller

Quote from: aklasse on August 31, 2012, 00:46:01
Heb hem gezien prima beeld zeer mooie kleuren en zeer goed geluid.
Ok

Geluid is dus ook omgezet naar DTS en dat klinkt goed?

Gisteren The Killing Fields gezien en het geluid...  :yawnee:

fugazi_2009

Quote from: Bierbraker on August 31, 2012, 18:27:42
Ok

Geluid is dus ook omgezet naar DTS en dat klinkt goed?

Gisteren The Killing Fields gezien en het geluid...  :yawnee:

Ja, het geluid is omgezet naar 7.1 en dat is erg goed gedaan. Niet over de top, maar goed.

The Killing Fields is inderdaad geen best voorbeeld.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one