Like us on Facebook actie, like ons en maak kans op prijzen

Started by Rogiervh, April 4, 2012, 22:47:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rogiervh

Om onze nieuwe Facebook pagina wat bekendheid te geven stellen we prijzen voor 6 personen beschikbaar.

De prijzen zijn een CA Electronics HS-1 headphone stand of twee sets CA Ceramic Cones voor als je geen hoofdtelefoon hebt.

Dus; Like ons op deze pagina! : www.facebook.com/caelectronics

Om de prijzen te zien kun je hier kijken www.ca-electronics.com.

De spelregels zijn simpel, iedere like van een persoon die vanaf 4 april tot en met 4 mei 2012 onze facebook pagina leuk vindt maakt kans. In totaal maken 6 personen kans op of een hoofdtelefoon standaard, of twee sets ceramic cones. Iedereen is natuurlijk vrij om anderen op deze actie te attenderen :)

De enige voorwaarde is dat de winnaar in de EU woont, want je krijgt de prijzen thuisgestuurd.

Natuurlijk zijn medewerkers van CA Electronics uitgesloten van deze actie, wij kiezen random de winnaars, en er kan geen correspondentie hierover zijn. De winnaars worden in dit topic bekend gemaakt, en indien mogelijk rechtstreeks via facebook op de hoogte gebracht.

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

B.J.


Rogiervh


Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Rogiervh

Quote from: Madhouse on April 26, 2012, 21:21:47
Ook een like gedaan! Ik ga voor de cones  :D

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de anderen zouden willen!

De Cones



of de hoofdtelefoon standaard




sj0er-D

Geliked! Leuk merk met een erg strak design! De headphonestandaard in het bijzonder :)

WilcoL

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

Rogiervh

Thank's!!

We zijn druk bezig met wat nieuwe producten, dus stay tuned! (maar eerst de High End Munchen)

Rogiervh

Je hebt nog een paar dagen de kans om mee te doen aan deze actie!

8)

neverywhere

Die prijs interesseert me niet maar ik heb u wel aangeklikt!  Succes!
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/


WickedGame

Had al geliked! :)

Hoofdtelefoonstandaard vind ik wel gaaf, zeker met oog op de in te richten DJ hoek is zo'n standaard een mooie eyecatcher.

Rogiervh

Quote from: WickedGame on May  2, 2012, 10:42:30
Had al geliked! :)

Hoofdtelefoonstandaard vind ik wel gaaf, zeker met oog op de in te richten DJ hoek is zo'n standaard een mooie eyecatcher.

Thank's!

We zijn overigens ook bezig met een ophangsysteem, zodat hij op een mooie manier aan de muur kan hangen, waarbij hij optisch gezien "zweeft".

rayz25


Rogiervh

Nog even geduld!

We zijn nu op de high end in Munchen waar CA Electronics staat.

Komende week de uitslag!

Paul Demo


Madhouse

Ik helaas niet. Had wel de Cones willen proberen maar helaas...
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

screamhouse

Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

Rogiervh

Lastig dat het forum er even uit lag, maar ter volledigheid hieronder ook de lijst met winnaars:

Paul Rison ;
Cor van Dorst;
Paul de Moedt ;
Frank Broos ;
Frank de Bruin;
Koen Gi .

Indien je naam hiertussen staat en je nog geen email hebt gestuurd, doe dat even, dan kunnen we de verzending van de prijs afhandelen!

We zullen denk ik af en toe nieuwe prijzen weggeven, maar dan door middel van prijsvragen etc op de site.

Paul Demo