Hoeveel PenAudio luisteraars in dit Forum?

Started by bezoeker, March 13, 2012, 15:08:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jaaptina

Quote from: robbie73 on August  3, 2016, 16:49:31
Speel nu met penaudio sara s Signature

Hallo Robbie,
Hoe bevalt de Sara S nu? Ik moest behoorlijk wennen na de overstap van Rebbel III naar Cenya. Nu ik een betere streamer heb (Aries Mini) komen de Cenya's helemaal los en ben ik zeer tevreden. Maar hoe is het met de Sara S?

Former member 78

Quote from: robbie73 on August  3, 2016, 16:49:31
Speel nu met penaudio sara s Signature

Das een mooie speakers Robbie!
Daar kun je vast wel een week of 6 naar luisteren :D

Hylkuh

Ik heb onlangs de Penaudio Charisma AG + Chara's gekocht. Ben hier erg over te spreken, geweldig geluid.
Penaudio Charisma AG + Penaudio Chara / Sonneteer Campion / Thorens TD-150 MKII / Bluesound Node 2  / Canare 4s8 / Oehlbach Interlink

Alco

Erg mooi Hylkuh! :smile:

Bij Rinsma gekocht neem ik aan ?  (gezien je naam, en de combi Penaudio, Sonneteer + Thorens TD150, wat volgens mij één van Rinsma's favoriete, betaalbare draaitafels was/is)

Jammer dat er al een paar jaar geen Nederlandse importeur meer is voor Penaudio en Sonneteer.
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

WillyP

Penaudio zelf geeft in twee adressen in Nederland op: het eerder door mij genoemde Callas Audio (maar daar vind ik niets meer over het merk) en AudioTweaks.

Dus mogelijk toch te verkrijgen in Nederland.

Groet,

Willy

Hylkuh

Quote from: Alco on September 27, 2016, 22:39:19
Erg mooi Hylkuh! :smile:

Bij Rinsma gekocht neem ik aan ?  (gezien je naam, en de combi Penaudio, Sonneteer + Thorens TD150, wat volgens mij één van Rinsma's favoriete, betaalbare draaitafels was/is)

Jammer dat er al een paar jaar geen Nederlandse importeur meer is voor Penaudio en Sonneteer.

Klopt inderdaad, heb de Rebel's en de Sonneteer er op ingeruild. Een Rega elex-r gaat de Sonneteer vervangen.
Penaudio Charisma AG + Penaudio Chara / Sonneteer Campion / Thorens TD-150 MKII / Bluesound Node 2  / Canare 4s8 / Oehlbach Interlink

jaaptina

Gefeliciteerd met de nieuwe Penaudio's! Ik zou graag een foto zien  ::)

Ik heb afgelopen winter een tweedehands Elex-R vergeleken met mijn Sonneteer Alabaster. Mijn voorkeur ging uit naar de Alabaster. Die gaf voor mijn gevoel meer spanning aan de muziek mee. Ik had echt meer verwacht van de Elex-R. Maar het kan zijn dat mijn exemplaar een minder exemplaar was. Het was duidelijk dat deze Elex-R de eerste koper ook niet beviel. Gezien de beoordeling bij What Hifi verwacht je iets anders.

Inmiddels heb ik een Job INTegrated gekocht en de Alabaster verkocht. Dat maakt geen enorm verschil, maar heb ik tot op heden geen spijt van.

Hylkuh

#107
Dit is de enige foto die ik op dit moment even kan laten zien.

Ik had de Sonneteer ook graag gehouden, echter heb ik deze door omstandigheden ingeruild.
Penaudio Charisma AG + Penaudio Chara / Sonneteer Campion / Thorens TD-150 MKII / Bluesound Node 2  / Canare 4s8 / Oehlbach Interlink

jaaptina01

Mooi dat de Zebrano zo door loopt. Ziet er heel sjeik uit!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk


Alco

#109
QuotePenaudio zelf geeft in twee adressen in Nederland op: het eerder door mij genoemde Callas Audio (maar daar vind ik niets meer over het merk) en AudioTweaks.
Heb even de site van Audiotweaks bekeken, en inderdaad... 
wel jammer dat een Penaudio dealer nu niet automatisch ook Sonneteer dealer meer is, aangezien die 2 merken juist zo goed met elkaar matchen. Ik zie dat ze ook Harbeth verkopen.

Een paar maanden geleden kon ik nog een setje Penaudio Charisma occasions kopen in een Rebel kastje. (custom made)
Nou vind ik de Charisma uitvoering wel iets mooier, waarbij het front ook dezelfde afwerking heeft als de zijkant, maar de prijs (incl. zware Target HR60's) was maar € 850,- p.p. 
Heb 't toen maar voorbij laten gaan, omdat ik eigenlijk nog tevreden was/ben met de Rebeltjes, maar de Charisma's blijven wel één van de mooist klinkende kleine speakers die ik ooit gehoord heb. :sigh:
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)