Hugo 3D

Started by DTS-ES-Extreme, March 2, 2012, 04:05:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DTS-ES-Extreme

 Had in de week Hugo in 3D gezien en ben er zeer teleur van gesteld. >:( >:(
Wat een saaie film was dat amai. IMDB rating 8.2  >:( OK misschien voor de saaiheid, dan nog erger 5 oscars intotaal, O.A. visual effects en sound echt nog niet misschien, zo speciaal was het niet "zeker niet tegenover transformers" die had deze beide oscars moeten hebben.
Ik moet zeggen ik ben een zeer grote fan van 3D dat was wel bij deze film mooi maar niet speciaal, door dat die zo saai was heb ik die gewoon afgezet.
Bye the way waar was de nut van deze film om in 3D te maken  ??? ??? >:( >:(

Former member 78

Vond jij Transformers dan een pareltje? ;D

john2910

Quote from: DTS-ES-Extreme on March  2, 2012, 04:05:17
Had in de week Hugo in 3D gezien en ben er zeer teleur van gesteld. >:( >:(
Wat een saaie film was dat amai. IMDB rating 8.2  >:( OK misschien voor de saaiheid, dan nog erger 5 oscars intotaal, O.A. visual effects en sound echt nog niet misschien, zo speciaal was het niet "zeker niet tegenover transformers" die had deze beide oscars moeten hebben.
Ik moet zeggen ik ben een zeer grote fan van 3D dat was wel bij deze film mooi maar niet speciaal, door dat die zo saai was heb ik die gewoon afgezet.
Bye the way waar was de nut van deze film om in 3D te maken  ??? ??? >:( >:(

Ik had precies hetzelfde met de film.

Alles was wel mooi gefilmd maar erg slaap verwekkend..

Kjelt

Ik vond het een geweldige film  :thumbs-up: ik heb hem in 2D gezien (ben trouwens niet zo'n 3D fan) en vooral als je dan in wikipedia kijkt naar het leven van Georges Méliès dan zie je dat dit allemaal klopt  :o
Zelf houdt ik niet zo van rollercoaster/schiet/vecht films zonder catching verhaal, daar zijn er al genoeg van gemaakt maar ik kan me goed voorstellen als dat helemaal je ding is dat je dit dan niet zo kan boeien maar waarom ga je er dan uberhaupt naar toe, lees dan eerst op imdb of een review site iets over de film.

RonG

Van de week ook gezien, was voor mij idd even doorbijten maar viel me niet tegen. Mijn vrouw vond hem heel goed, eindelijk een film met een verhaal vond ze.
Ik vond hem visueel ook erg mooi moet ik zeggen. Ik heb hem ook 2D gezien.

Miesepies

Het eerste gedeelte is nogal traag ja, maar zodra de link komt met de robot en de oude films begint eigenlijk het echte verhaal. En dat is ook wanneer je meer in de film komt...maarja, dan is ie al haast af :(

neptune

#6
Kan me er wel iets bij voorstellen, ook pas gezien en ik zat de hele film te wachten op de SF etc. ;D maar goed uiteindelijk zit je er wel in en pakt het verhaal wel.
Het vrouwtje vond m ook al direct helemaal mooi.
zet hier iets neer

alexander2


neptune

zet hier iets neer

alexander2


Palu

Quote from: Kjelt on March  2, 2012, 09:00:05
Ik vond het een geweldige film  :thumbs-up: ik heb hem in 2D gezien (ben trouwens niet zo'n 3D fan) en vooral als je dan in wikipedia kijkt naar het leven van Georges Méliès dan zie je dat dit allemaal klopt  :o
Zelf houdt ik niet zo van rollercoaster/schiet/vecht films zonder catching verhaal, daar zijn er al genoeg van gemaakt maar ik kan me goed voorstellen als dat helemaal je ding is dat je dit dan niet zo kan boeien maar waarom ga je er dan uberhaupt naar toe, lees dan eerst op imdb of een review site iets over de film.

Ik vond het een indrukwekkende film qua techniek, verhaallijn soms wat traag maar toch..

Voor mooie info over de totstandkoming check dit:

http://www.paramount-kino-blog.de/hugo-cabret-3d-animation-interview/

http://www.youtube.com/watch?v=pVQ6hiIPkvM

De film is nagenoeg geheel digitaal ontworpen met gebruikmaking van veel greenscreens. Het is een wonderlijk proces.
Pixomondo heeft 800 scenes in een jaar gemaakt met een wereldwijd computernetwerk in Europa, VS, China om de rendertijd te optimaliseren. Alleen al voor het openingsshot door het station heen is in totaal 170.000 uur rendertijd noodzakelijk geweest. Door de wereldwijde spreiding over vele hoogwaardige computersystemen is het in een jaar gelukt.   
GO FOR ARCAM
FINAL FULL RANGE ESL

DTS-ES-Extreme

Quote from: ArjanR1 on March  2, 2012, 05:02:18
Vond jij Transformers dan een pareltje? ;D

Ja zeker kwa visual en sound, ik ben die namelijk 2 keer in bioscoop natuurlijk in 3D, 1 keer op mijn plasma in 2D, en pas nog op mijn nieuwe projector in 3D, pareltje zal ik niet echt zeggen maar zeer geëntertaind, moet wel zeggen dat het bij 2D niet zo was.

Qlivian

Erg leuke film, waarbij je langzaam in de film meegeslopen word.Kijkt goed weg.Kan het niet vinden dat deze film saai is. Visueel is het zeker een van de sterkste films dit jaar.
Anthem MRX500 - Denon DBP1611UD - Usher CP6311 BE-Usher X-718- Usher x-616 -LG 65 C8 - BK XXLS 400FF Black gloss- Auralex subdude- canare 4S8 bekabeling - Logitech one -plus, X-box 360 - Ziggo Next - Harman kardon citation one -

jantje112

Woesdag gekeken en zeker niet onaardig!

Tube-freak

Ik heb hugo alleen in 2D gezien.  vond het wel mooi gefilmt enzo.  Acteer werk was ook prima maar dat is eigenlijk altijd wel in orde met britse films.  Verhaal was op zich wel aardig, ssort kruimeltje achtig verhaal maar dan anders.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai