Citaat Hillie:
Door de negatieve berichten over Denon in Nederland werd voor mij de naam Denon een synoniem voor slechte service. Ik weet het, dit is kortzichtig, maar toch. Als ik dit niet had geweten dan had ik wellicht een Denon gekocht en was ik dik tevreden geweest. Of toch pech gehad, wie zal het zeggen? Ik voel me nu een gewaarschuwd mens.
Sorry, maar dit gaat me wat te ver - natuurlijk gingen er wel verhalen rond de houding van Penhold; ik ben er dikwijls op dealer shows geweest, en geef toe dat Penhold wel een eigenaardige en arrogante toko is - maar ik heb qua service daar nooit iets mee te maken gehad. De HOBO Hifi winkels (13 stuks inmiddels in Nederland) hebben allemaal het merk Denon in hun portefeuille, en eerlijkgezegd heb ik nooit wat gemerkt van een slechte levering; alleen mijn eerste AVC A1 SE daar moest ik 4 weken op wachten, omdat er destijds een run was op deze mooie versterker, maar verder alleen maar lof over het merk Denon, en voor Penhold is het behoorlijk zuur dat zij nu het dealerschap na tig jaren kwijt zijn geraakt, want dat gaat ook ten koste van arbeidsplaatsen. Kijk, daar hoor je niemand over praten, maar dat is wel het gevolg van zo'n beslissing. En natuurlijk zal er een reden zijn dat dit zo is besloten, maar eerlijkgezegd interesseert me dat geen moer. Ik blijf genieten van het merk Denon, met de nieuwste surround receiver, de 3312, hebben ze toch weer wat moois op de markt gebracht, en eigenlijk is Marantz ook een dedicated merk, dus een samengaan tussen Denon en Marantz is zo gek nog niet!