Mass effect 3

Gestart door Ariekros, februari 18, 2012, 19:07:45

Vorige topic - Volgende topic

Ariekros

gaan hier ok mensen mass effect 3 spelen

als tip hij is op moment als demo te downloaden op pc origin platfrom, xbox live en psn store
de multiplayer is actief op het moment in de demo

lestat1234

Ik ga het laatste deel van deze trilogy zeker spelen.
Het is nog even wachten tot de C.E. bij mij wordt afgegeven :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact

Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Ariekros

ik heb zelf ok al de ce besteld al is het alleen al voor direct extra content te krijgen :D

ben nu bezig met deel 2 hopelijk ermee klaar voor deel 3 komt maar insanity setting kan soms ERGGG frustrerend werken :P als je niet grote gebieden heb

lestat1234

Hehe,

Insanity ga ik niet proberen.
Ik ben wel reuze benieuwd hoe de voice control gaat werken :)
 Rega Planar 6 & Exact

Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Erik

Grafisch erg mooi op pc, maar wat me mateloos irriteert is dat hij voor jou denkt, normaal in een pc spel kan ik bukken, staan, hollen etc, in dit spel stuur je naar een klein muurtje en gaat hij hopelijk dekking zoeken, heel vaak doet hij dat niet en blijft staan zodat ik binnen de kortste keren dood ben. Bijzonder irritant!!
Alleen dat houdt me al tegen hem te kopen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ariekros

Citaat van: Erik op februari 29, 2012, 12:28:22
Grafisch erg mooi op pc, maar wat me mateloos irriteert is dat hij voor jou denkt, normaal in een pc spel kan ik bukken, staan, hollen etc, in dit spel stuur je naar een klein muurtje en gaat hij hopelijk dekking zoeken, heel vaak doet hij dat niet en blijft staan zodat ik binnen de kortste keren dood ben. Bijzonder irritant!!
Alleen dat houdt me al tegen hem te kopen.

spatie balk is tegen muur aankleven ;<  hij doet het niet automatisch dus   er tegen staan en dan spatie
hoop dat het helpt

Erik

Thanks maar ik bleef drukken op die balk maar hij bleef van het uitzicht genieten en de rest van hem
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Ariekros

Citaat van: Erik op februari 29, 2012, 22:35:55
Thanks maar ik bleef drukken op die balk maar hij bleef van het uitzicht genieten en de rest van hem

dan moet er ergens echt iets fout zitten want hij reageert hier direct
probeer is er tegen aan te lopen + spatie  of dat werkt  als dat niet werkt dan is er ergens iets fout kwa instellingen misschien

lestat1234

Gewoon op een console spelen.
Ik heb hier weinig problemen mee onder vonden.

Daarentegen is het ook geen shooter waar je veel opties hebt maar een rpg.
 Rega Planar 6 & Exact

Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"

Ariekros

Citaat van: lestat1234 op maart  1, 2012, 15:32:51
Gewoon op een console spelen.
Ik heb hier weinig problemen mee onder vonden.

Daarentegen is het ook geen shooter waar je veel opties hebt maar een rpg.

helemaal waar

maar toch heb de demo op xbox en pc gespeeld en had bijde nergens last van daarom

maximus79

LE besteld, Mass effect is voor mij de beste Game-serie die ik ken! :headbanging:
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2 | TACTILE en BEQ topic

Ariekros

Citaat van: maximus79 op maart  1, 2012, 17:42:50
LE besteld, Mass effect is voor mij de beste Game-serie die ik ken! :headbanging:

ik ok de LE  voor de xbox en jij :D

al die multi player goodies kan ik niet laten liggen en de dlc

maximus79

Citaat van: Ariekros op maart  1, 2012, 19:34:07
ik ok de LE  voor de xbox en jij :D

al die multi player goodies kan ik niet laten liggen en de dlc

Xbox!!!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2 | TACTILE en BEQ topic

Ariekros

Citaat van: maximus79 op maart  1, 2012, 19:39:16
Xbox!!!

als je de multi player leuk vind kunnen misschien is ht teams vormen misschien lache  mijn tag is bloodangel mary

Ariekros

speel op moment en mass effect 3 op xbox  voor alle plasma tv gebruikers

dit spel is niet plasma vriendelijk zoals deel 1 en 2 dat je hud niet continue in beeld staat
in deel 3 kan je wapen niet holsteren dus hud is altijd en overal aanwezig

maximus79

Citaat van: Ariekros op maart  3, 2012, 14:35:05
speel op moment en mass effect 3 op xbox  voor alle plasma tv gebruikers

dit spel is niet plasma vriendelijk zoals deel 1 en 2 dat je hud niet continue in beeld staat
in deel 3 kan je wapen niet holsteren dus hud is altijd en overal aanwezig

Dat is alleen bij de gedownloade versie. :devil:

Ariekros

helaas niet heel veel mensen klagen al bij bioware op het forum  en bioware speelt het onder een memory issue met de ps3  helaas moeten xbox en pc hier weer is onder lijden ><

ik heb btw straks gewoon de orginele limited edition van bol :P

lestat1234

Zo vandaag de eerste uurtjes hier in weg gespeeld.
Wederom dikke pret, maar dan in een mooier jasje en ik moet zeggen het speelt wat lekkerder.
Zeker in combi met de kinect.
Had niet gedacht dat ik de speech controls vaak zou gebruiken, maar ze zijn toch wel erg handig om je teammates snel acties te laten nemen.
Zonder dat je allerlei menu's door moet.
Kortom wat mij betreft een toppertje.
 Rega Planar 6 & Exact

Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"

Ariekros

ik ben al weer 10 uur verder in het spel tot nu toe erg veel plezier ermee en flink wat lol momenten gezien

Ariekros

helaas het einde heeft de hele belevenis van de vorige delen omzeep geholpen leerdammer kaas heeft mindergaten erin ><

mansm

Ook uitgespeeld. Einde was inderdaad minder.
Vanavond even aan de MP beginnen op PSN: ( cybermans_com ) mochten er mensen gaan mee willen doen

Ariekros

Citaat van: mradem op maart 20, 2012, 14:47:03
Heb je ook geld gedoneerd aan het goede doel om een ander einde van het spel te eisen haha. Het moet echt niet gekker worden. Wat een dwaze mensen bestaan er toch op deze aardkloot.

mag begrijpen dat jij hem niet heb uitgespeeld

1 nee heb niet gedoneerd gaat mij te ver  ik doneer als ik geld wilt en kan doneren niet om een topic te ondersteunen
2 het einde is wat je noemt een writer suicide  er zijn meer als 51 foute punten gevonden die totaal niet kloppen of niet kunnen

spel lijkt gewoon niet af te zijn en flink de deur uit gerushed te zijn  zal me niet verbazen als ze inderdaad ineens komen met we hebben ending dlc

ik zou u graag wel op wijzen mensen niet dwazen te noemen  zonder je de reden erachter weet

zijn genoeg betrouwbare instanties  die het met die mensen eens zijn Forbes cnn

maar goed ga er niet verder op in bioware heeft 3 keer me voor de maling gehouden DA2 swtor en nu mass effect 3 ik koop niks meer op pre order van hun wacht rustig af tot spelers hun oordeel geven er over

maximus79

Citaat van: Ariekros op maart 31, 2012, 16:58:14

maar goed ga er niet verder op in bioware heeft 3 keer me voor de maling gehouden DA2 swtor en nu mass effect 3 ik koop niks meer op pre order van hun wacht rustig af tot spelers hun oordeel geven er over

Je gaat me toch niet vertellen dat je door het matige einde het spel nu niet meer goed vind he? De weg naar het matige einde was geniaal!!

Ariekros

Citaat van: maximus79 op maart 31, 2012, 21:52:42

Je gaat me toch niet vertellen dat je door het matige einde het spel nu niet meer goed vind he? De weg naar het matige einde was geniaal!!

spel was inderdaad goed tot op de laatste 15 minuten toen was het spor compleet zoek en klopte het gewoon niet meer plot holes waar je u tegen zegt dingen die rond uit niet kunnen
kijk bv naar de sectie dat de geth oorlog met de quarians word uitgelegd dat is gewoon super en erg mooi gedaan   en dan kwijt je zo vrak van een einde  die gewoon niet kan ><
hierin zit denk ik ok waarom mensen boos zijn het voelt op het einde gewoon erg deadline rushed aan

en ik zou ok niet alle boeken lezen en alle spellen meerdere malen uitspelen als ik het spel niet super vind

mansm

Citaat van: maximus79 op maart 31, 2012, 21:52:42

je moet het maar zo zien....

sex is leuk, maar een orgasme daar doe je het toch voor :P
en als dat er niet is op het laatst is dat toch best een domper terwijl je er naar toe werkend hebt vermaakt