iRule ervaringen, verhalen

Started by CoSo, February 17, 2012, 22:43:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Ik DENK dat ze bedoelen dat je niet de tv EN het licht tegelijkertijd kan bedienen vanaf 2 apparaten. Kan het mis hebben natuurlijk maar volgens mij blijft er geen continue verbinding op die manier in stand.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt

Zou je dat eens willen testen met twee devices? Dat zou het weer erg interessant maken.

J.A.F._Doorhof

Zal ik proberen dit weekend te doen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

CoSo

Dit gaat bij mij wel goed, ik gebruik het op 2 iPad's en deze werken beide tegelijk, beide app open en 1 gebruiken om te bedienen.

StefaanD

Quote from: Kjelt on June  1, 2012, 18:51:59
Vreemd dat de dure apparaten geen concurrent connections ondersteunen en hun goedkopere wel , wat is daar delogica achter

Lijkt vreemd maar hoeft het niet te zijn. De GC toestellen zijn veel eerder op de markt gekomen dan de iTach spullen.

Kjelt

Quote from: CoSo on June  2, 2012, 11:30:58
Dit gaat bij mij wel goed, ik gebruik het op 2 iPad's en deze werken beide tegelijk, beide app open en 1 gebruiken om te bedienen.
Ok en welke GC gebruik je?

CoSo


NewHT

Zal binnenkort hier ook aan gaan beginnen. @Coso, ziet er goed uit. @Frank, powerbuy zit er niet meer in?  :bigsmile:

J.A.F._Doorhof

Met die prijzen, niet echt nee :)
Misschien als er meer dan 10 mensen hardware willen aanschaffen, op de licentie maken we nagenoeg geen marge dus dat is sowieso uitgesloten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

frankp

Dan heb je er nu al 2 met interesse voor hardware  ;D, nog 8 te gaan...

J.A.F._Doorhof

Het beste kun je gewoon bestellen, eerlijk.
De marge op de hardware is minimaal (hardware marges) en de licenties sowieso niet.

Dus een powerbuy zou sowieso maar zo weinig uitmaken dat het het wachten niet waard is. Met dit soort dingen wil je toch direct beginnen :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

NewHT

Quote from: J.A.F._Doorhof on June  6, 2012, 08:31:03
Met dit soort dingen wil je toch direct beginnen :D
you bet! Maar ons ben Hollanders.....  ;D
Paar weekjes, dan heb ik er ook de tijd voor...

frankp

Quote from: J.A.F._Doorhof on June  6, 2012, 08:31:03
Met dit soort dingen wil je toch direct beginnen :D

Willen wel, kunnen niet... Overdracht woning is pas 31 augustus en daarna nog "even" en Ht-tje bouwen  :D

jaco

@coso

Hoe werkt dat je bij je active devices een blauw 'ledje' krijgt.

Is dat een variabele die je zelf aan/uit zet, of is er terugkoppeling via tcp/ip of rs-232 ?

CoSo

Quote from: jaco on October 28, 2012, 10:45:28
@coso

Hoe werkt dat je bij je active devices een blauw 'ledje' krijgt.

Is dat een variabele die je zelf aan/uit zet, of is er terugkoppeling via tcp/ip of rs-232 ?

is een variabele, zou wel mooi zijn als het via tcp/ip of rs-232 kan!

Ben je ook over?

jaco

Ik denk dat ik maar door gaan met mijn pronto. Mijn voor versterker werkte niet goed met de pronto, maar vandaag opgelost. Extra kabel check, en reset van de voor versterker en nu werkt het weer.
Moet wel alles in pronto script zelf doen, maar dan heb je wel alle controle over 2-way etc.