DIY dayton audio reference 12 inch /hypex DS 2.0 project.

Started by wupsie, February 14, 2012, 13:41:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


wupsie

Tweedehands sony ht amp, tweedehands marantz blauwestraal spelert, squeezebox classic, netgear readynas pro, Mark audio alpair 10.2 speakers,m desing jim griffin, dayton audio subwoofert, wat kabels, snoeren en andere reut.

wupsie

Mannen, aangezien ik al een poosje in een appartementen complex woon waar de bad kitty tot wat ongewenste sociale interactie heeft gezorgd, gaat mn schatje in de verkoop.
Jammer??
Jazeker, maar na een verschuiving in mn interesses heb ik toch besloten om een ander baasje voor haar te zoeken.
Geinteresseerden kunnen mij een pm doen:)
Het beestje is niet ligt te noemen, dus eventueel afhalen met 2 personen, aangezien ik op de eerste verdieping woon.
Qua prijs zit ik te denken aan 350 euro

Wie zorgt voor een mooi warm nest voor mijn kitty waar ze naar tevredenheid kan knorren?
Tweedehands sony ht amp, tweedehands marantz blauwestraal spelert, squeezebox classic, netgear readynas pro, Mark audio alpair 10.2 speakers,m desing jim griffin, dayton audio subwoofert, wat kabels, snoeren en andere reut.


Bas Akkerman

Quote from: wupsie on October  2, 2016, 13:01:50
Mannen, aangezien ik al een poosje in een appartementen complex woon waar de bad kitty tot wat ongewenste sociale interactie heeft gezorgd, gaat mn schatje in de verkoop.
Jammer??
Jazeker, maar na een verschuiving in mn interesses heb ik toch besloten om een ander baasje voor haar te zoeken.
Geinteresseerden kunnen mij een pm doen:)
Het beestje is niet ligt te noemen, dus eventueel afhalen met 2 personen, aangezien ik op de eerste verdieping woon.
Qua prijs zit ik te denken aan 350 euro

Wie zorgt voor een mooi warm nest voor mijn kitty waar ze naar tevredenheid kan knorren?
Plaats even een advertentie in de marktsectie, daar hoort dit thuis. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

wupsie

Jammer is het zeker, heb er ook gemengde gevoelens bij
Ik zal in de loop vd dag even een ad in de sectie marktplaats maken.
Tweedehands sony ht amp, tweedehands marantz blauwestraal spelert, squeezebox classic, netgear readynas pro, Mark audio alpair 10.2 speakers,m desing jim griffin, dayton audio subwoofert, wat kabels, snoeren en andere reut.