Waarom veronderstel je dat ik mij aangevallen zou voelen als het over Onkyo gaat? Wellicht ben ik geïnteresseerd waar de negativiteit rondom het merk vandaan komt.
Van mijn kant heb ik sowieso negatieve ervaringen met Onkyo qua het apparaat op zich en het behoorlijk warm worden. Verder ben ik ook wat afgeschrokken door de vele verhalen die je leest van overleden HDMI Boards omdat de receiver warm wordt. Maar aangezien mijn ervaring nog met de xx6-serie is wil ik best weer eens een Onkyo proberen. Een PR-SC5010 (als die komt) zou zeker op het lijstje staan, maar ik vrees voor de prijs als de TX-NR5010 al 3800 euro zou gaan kosten. Om van de Intergra versie nog maar te zwijgen

Als ik het merk zou verafschuwen (om maar een ander uiterste te nemen) dan zou ik de moeite toch niet nemen om een topic als dit te openen en aan te vullen (op meerdere fora overigens)? Idem met dat ik nog steeds interesse heb in het merk, als het niet zo zou zijn dan zou ik toch niet aandachtig de achterkant bestuderen en dergelijke

Over die derde HDMI heb ik toch nog steeds het idee dat Onkyo daar dit jaar niets mee had gedaan. Want - zoals je zelf al aangeeft - is Onkyo veelal als eerste met de nieuwe dingen. Dingen als 4K scaling, netwerk-, USB- en Dual HDMI Out op lagere modellen, et cetera. Maar we zullen het zien met de TX-NR5011