HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

snicky

Hoe kan ik de super demo disc bemachtigen?

Ziet er erg goed uit :pompom:


Edit-

Pagina 67 hehe
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

snicky

Quote from: frankp on November 12, 2013, 19:41:47
Iemand nog op zoek naar de fysieke disc? PM me

PM vestuurd. :)
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

frankp

@snicky
Graag even je laatste post editten en de eerste zin verwijderen aub

mr.crash

Frankp

Alvast bedankt voor al het werk :pompom:

Han
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Liber0

Bedankt Frank wat een topdisk!

Zeer goed werk!

Martinus

Quote from: frankp on January 10, 2014, 10:44:13
@snicky
Graag even je laatste post editten en de eerste zin verwijderen aub

wel eens tijd voor deel 2 Frank....  O0 O0 O0
............

RonG


frankp

Met een HT die nog niet af is en het vaderschap, vrees ik dat deel 2 nog wel even op zich laat wachten  8)
Gelukkig hebben de buren van AVS Forum een mooie nieuwe disc uitgebracht. Al is ie niet zo mooi als de HSDD natuurlijk.

RonG

Even op zoek naar die avs disc :)

snicky

#1784
Hoe heet die AVS  disc? Kan hem niet vinden op dat forum.

Is het misschien een idee om verzoekjes van stukjes uit films in te leveren voor een toekomstige HTSDD?
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

Martinus

#1785
Quote from: snicky on November  5, 2014, 20:40:43
Hoe heet die AVS  disc? Kan hem niet vinden op dat forum.

Is het misschien een idee om verzoekjes van stukjes uit films in te leveren voor een toekomstige HTSDD?

Post je dat ff hier... Extra demo disc kan geen kwaad.
............

frankp

Verzoekjes kunnen altijd gepost worden. Of en wanneer er nieuwe disc komt.... don't know  ;D

Mediasluis

#1787
Je kunt die disc in het geheel en in stukje downloaden, maar ik vind hem niet zo mooi en handig als deze.
De links weet ik niet meer.
Ik zocht gewoon op demo disc op het AVS en kwam bij iemand die ze allemaal op één pagina had gezet, als geheel en los, ook met de Covers als Link.

Frank dit bewijst maar weer hoe fijn jouw disk is.
Wij hebben het allemaal druk, maar als je tijd weet te vinden en het avontuur weer wilt aangaan,...
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Witalik

Even offtopic,

Welk programma heb je hiervoor gebruikt Frankp ? Ik heb een paar DTS-HD muziek demo disks en daar wil ik eigenlijk de mooiste stukjes voor mezelf op 1 bluray zetten.

Thanks alvast.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

frankp

Om de disc samen te stellen heb ik Adobe Encore gebruikt. Maar aangezien die niet met HD audio overweg kan heb ik achteraf alle streams vervangen en de info bestanden aangepast, zodat de disc wel werkt met HD audio. Dit moet je dan doen met BDedit. Maar dit is dan alleen als je met een menu wil werken.
Als je alleen de files op 1 disc wil zetten, dan moet je gewoon de juiste m2ts files van de muziekstukken kopiëren.
MultiAVCHD is een makkelijk programma als je toch met een simpel menu wil werken.

Witalik

Thanks , ik ga eens wat proberen.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Ice

Hartelijke bedankt Frank!
Het heeft even geduurd eer ik reageerde, maar ik ben er niet minder blij om en zoals beloofd is dit mijn feedback.
Werkt prima, menu's inclusief, op mijn Dune player.
Ik heb wel even een map "BDMV" moeten maken en alle folders en files daarin gedropt vooraleer de menu's werkten, maar dat was een fluitje van een cent natuurlijk.
Nogmaals bedankt!

Flavio

Is er ergens een tracklisting? Ik heb sinds kort een Dune HD Connect en die speelt geen Blu-ray menus af.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

frankp

Ik vrees dat je die tracklist zelf moet maken...

Reeht

Graag zou ik ook de HT Super Demo Disc willen hebben.

Kan iemand mij vertellen hoe ik hier aan kom?

Alvast bedankt!

frankp

Zoals vele malen overal in het topic benoemd: mij even een PM sturen  8)

neutcomp

Hallo allemaal,

Iemand toevallig ervaring met de "HT Super Demo Disc" in combinatie met een Popcorn Hour A-400? Ik krijg wel beeld (geen menu) maar zonder geluid. Ik zie wel in de instellingen van de A400 dat je of de inhoud van de mappen kan laten zien of automatisch hem wilt opstarten. Maar beide mogelijkheden krijg ik geen geluid erbij.

Alle hulp en ideeën zijn welkom!

Groeten,
Bjorn

snicky


Quote from: neutcomp on March 13, 2015, 17:19:21
Hallo allemaal,

Iemand toevallig ervaring met de "HT Super Demo Disc" in combinatie met een Popcorn Hour A-400? Ik krijg wel beeld (geen menu) maar zonder geluid. Ik zie wel in de instellingen van de A400 dat je of de inhoud van de mappen kan laten zien of automatisch hem wilt opstarten. Maar beide mogelijkheden krijg ik geen geluid erbij.

Alle hulp en ideeën zijn welkom!

Groeten,
Bjorn

Hmm, je zou kunnen checken in de instellingen van je popcorn of BD-Lite uit staan, die dan even aanzetten.

Anders weer ik het niet.
Marantz Cinema 40 / B&W M-1 / B&W ASW CDM

neutcomp

Hum, ik denk dat ik mijn antwoord gevonden heb helaas  ???

De A400 heeft net als zijn voorganger (A300) geen volledige bluray licentie. Het is wel mogelijk om Bluray iso's af te spelen, echter zonder volledige BD navigatie. de 2.0 functies zoals BD-live worden niet ondersteund.

Dus ik denk dat ik opzoek moet naar een andere demo dvd. Iemand een suggestie?  :P

Witalik

Speel je het via een receiver ? Kan je niet de sound output van de popcorn op PCM of bitstream zetten?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"