HT Super Demo Disc (HSDD) - Stuur bij interesse FrankP een PM

Started by frankp, February 7, 2012, 21:11:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frits marantz

#1900
De ISO op een USB werkt dus niet. Hoe kan ik de ISO weer ongedaan maken? Waarschijnlijk via WINRAR. Bezig.....

master30

Als je afspeel apparaat niet met iso overweg kan, dan kan je de iso met deamontools mounten en dan kan je hem gewoon kopieren naar map structuur.

Ik speel zelf regelmatig content van usbsticks, geen probleem met snelheden ofzo, ook niet met grote bestanden
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

frits marantz

Nu bezig de met WINRAR uitgepakte bestanden op de USB te zetten.

frankp

Als ik in jouw handtekening kijk lijkt het erop dat er geen enkel apparaat bij je thuis staat die er mee overweg gaat kunnen.
Je zal denk ik een toch een gebrande BR moeten regelen.

frits marantz

Mijn TV speelt vanaf USB films. Dat ga ik dus nog proberen.

frits marantz

#1905
USB in de TV en ik kan via Media player de USB benaderen. Onder Muziek krijg ik jazzy achtige muziek te horen.

Onder Video krijg ik Mainstream te zien, beeld zonder geluid. Daarop doorklikkend krijg ik een hele grote hoeveelheid bestanden te zien. Een deel daarvan kan ik afspelen, soms met geluid , soms zonder.

Krijg dus geen menu te zien waar ik keuzes kan maken.

frankp

Zoals ik al zei, je hebt volgens mij geen apparaat wat de blu-ray kan afspelen, behalve een gebrand schijfje.

Martinus

Quote from: frankp on April 25, 2016, 07:44:06
Zoals ik al zei, je hebt volgens mij geen apparaat wat de blu-ray kan afspelen, behalve een gebrand schijfje.

had niet iemand een vertaal tabel gepost welk bestand welk fragment was?
............

frankp


Raymond187

Et voila  :popcorn:

Quote from: frankp on December 16, 2015, 11:11:41
Frankp to the rescue  :D

M2TS    Scene
00000   I am Legend
00002   Kung Fu Panda
00004   Life Cycles
00006   Matrix
00008   Life
00010   Sword Fish
00012   Quantum of Solace
00014   The International (surround)
00016   The International (beeld)
00018   Transformers
00020   Thx
00025   Tron
00031   Oorlogswinter
00036   Baraka
00041   Dark Knight
00043   Imax
00046   Cloverfield dak
00048   Harry potter
00051   Cloverfield brug
00053   House of flying daggers
00055   Cloverfield straat
00057   Iron Man
00059   Cloverfield straat 2
00061   War of the worlds
00063   Cloverfield alien
00065   X-men
00067   Finding Nemo
00069   Avatar
00071   Flight of the Phoenix
00073   Pulse
00075   Monsters Inc
00077   Dolby Spheres
00079   Paint Symphony
00081   Super 8
00083   U571
00085   Moo can
00087   Die Hard
00089   Living World
00091   Master and commander

mtimmermans

Mooie disc frankp! Ik heb gisteren even wat fragmenten bekeken en geluisterd... nog niet zo hard als ik wil (buren), maar dat komt nog wel.

Een mooie disc om de mogelijkheden te laten zien of horen. Complimenten voor het samenstellen.

Alleen het menu werkt helaas niet in Kodi, maar dat is een probleem van Kodi zelf en niet van de disc zelf zoals ik heb begrepen!

Heeft iemand een tip voor een goede (freeware) bluray speler voor Windows 10?





Huff

Frank, Bij deze nogmaals bedankt voor deze geweldige Demo Disc.

Hij is perfect om alles goed te testen en natuurlijk te genieten  :clapping:
Ik zag in jouw lijstje dat hij niet zou werken (menu) met Xbmc, maar bij mij speelt hij prima met de fork Spmc op mijn Nvidia Shield Tv.
Alle audioformaten worden prima weergegeven.
Ik kan je melden dat jouw Demo Disc er al 1 keer voor gezorgd heeft dat er per direct een Shield Tv werd.  ;D

Mijn complimenten voor het creëren, hier ga ik nog veel plezier van hebben.



Marantz NR1604, Hepta Exposure Main Speakers, Hepta Gem excellence voor Surround, Hepta Center Ace, Hepta Bariton Sub, Nvidia Shield Tv, Lg 47LM760.

htn00b

Heb FrankP een PM gestuurd.

Mag je ook hier scenes/films voordragen? :)

frankp

PM terug.

Scenes voordragen mag altijd, maar of ik er wat mee ga doen.... :D
Mocht ik nog eens een keer wat tijd over hebben dan komt er misschien een versie 2, maar met kind nummer 2 op komst
zal dat nog wel even duren vrees ik.

Martinus

Quote from: frankp on September 11, 2016, 17:05:23
PM terug.

Scenes voordragen mag altijd, maar of ik er wat mee ga doen.... :D
Mocht ik nog eens een keer wat tijd over hebben dan komt er misschien een versie 2, maar met kind nummer 2 op komst
zal dat nog wel even duren vrees ik.

op komst... heb je nu nog tijd.... :):):)
............

Nico111

Haha

Maar zonder gekheid. Ik ben nog steeds erg blij met je werk! Top gedaan!
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

frankp


htn00b

Gefeliciteerd en succes alvast. De tweede brengt hele hoop veranderingen mee namelijk.

Gisteren eerste 'test-run' gedaan met de HSDD. Scene van House of the Flying daggers is echt oorstrelend!  :clapping:

De LFE heb ik Master & Commander, Nemo, U571 en Die Hard 4.0 afgespeeld. Heb de gain op de helft gezet (ivm buren) maar hele huis schudde op haar grondvesten haha. De scenes van Die Hard lijken echt goed veel opeenvolgend subwoofer geweld te kweken. De vrouw was aan het douchen en gaf aan dat zelfs de deur van douchecabine zat te trillen. Ik durf eigenlijk niet de gain helemaal open te gooien haha. Misschien overdag als de buren aan het werk zijn.

Anyways, Frank super bedankt voor de demo disc. Binnenkort komt mijn zwager hier langs, die altijd vol lof over zijn HT set en REL sub is. Die gaat even een echte demo voelen.  :bigsmile:

Squashball

Hoi Frank, tijdje geleden de HSDD gekregen maar had nog niet mijn bedankje achter gelaten in dit topic, bij deze!

Echt een hele mooie disc met goed uitgekozen stukjes. Ik heb ook DTS demo discs maar ik vind de HSDD veel beter samen gesteld (surround, lfe en picture quality vind ik een hele handige uitsplitsing) dus dit is mijn nieuwe go-to demo disc geworden. Nogmaals bedankt!

frankp

Leuk om nog steeds postitieve reacties te krijgen!!

@htn00b
Heb je de scene van Pulse uit de LFE sectie al aan gezet?

htn00b

Quote from: frankp on September 13, 2016, 11:24:03
Leuk om nog steeds postitieve reacties te krijgen!!

@htn00b
Heb je de scene van Pulse uit de LFE sectie al aan gezet?

Frank, nog niet. Zodra ik dat heb gedaan laat ik nog wel een reactie achter.  ;)

HTip

Quote from: frankp on September 13, 2016, 11:24:03
Heb je de scene van Pulse uit de LFE sectie al aan gezet?
Is wel een aardige scene voor de sub :o :o :o
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martinus

............

htn00b

Jeetje de scene van Pulse is echt bizar. Stond nog niet eens kwart open en alles zat al te trillen.  :laugh: Heerlijke demo

frankp