Retro: Alle msx magazines online en als pdf te downloaden

Started by Erik, January 24, 2012, 15:11:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Melbury

Leuk!

Er wordt ook nog steeds één keer per jaar een MSX beurs georganiseerd hier in Nijmegen (ik kom er nu dus achter dat ik die weer heb gemist, want deze was 21 januari)
Ik heb nog steeds mijn eerste JVC MSX-1 computer, voor 479 gulden gekocht, nog sterker; ik heb inmiddels zo'n 25 msx computers en bijbehorende cartridges, bandjes, joysticks, mags etc  ;D





Kingpin

Geweldig, even zitten neuzen in de pdf'jes, nostalgie, als kind 1000den regels code intypen voor een spelletje en er vervolgens na dagen achterkomen dat er een fout in het boek stond, hahha, leuke ontdekkingstijd.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Erik

Ik heb er even eentje doorgenomen en wat was het leven en computers toen toch lekker eenvoudig. :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Joris1971

Quote from: Melbury on January 24, 2012, 17:34:18

Ik heb nog steeds mijn eerste JVC MSX-1 computer, voor 479 gulden gekocht, nog sterker; ik heb inmiddels zo'n 25 msx computers en bijbehorende cartridges, bandjes, joysticks, mags etc  ;D


dat je 1 zo een mix computer hebt kan ik me voorstellen, maar wat moet je er met 25???

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

roland p

Ik heb hier nog een stapeltje van die magazines :)

Ik heb laatst Metal Gear 2 Solid Snake uitgespeelt op de emulator op m'n psp. Wat een gaaf spel is dat! Volgens mij staat deze ook op de metal gear hd collection voor de xbox360 en de ps3.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Sjettepet

Oh, nostalgie! En die naam Wammes Witkop, als van een figuur uit een sprookjesboek. Mijn eerste schreden op computergebied waren op een Sony HitBit.
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200